« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: Hanna1
Katja se vaan jaksaa tsempata muita,me lopetettiin suurinpiirteuin samoihin aikoihin sinä luomuna ja minä champparilla,mulla vaan lipsu pahasti ja oon nyt koukussa,tänään otin ekan champparin ja jos nyt onnistaa yhtä hyvin kun eka kerralla,niin vannon etten enään sitä yhtä maista,toivotaan että onnistuu!
Nyt vaan sanoista tekoihin!
Tänään eka champix suuhun,toivon,että toimii yhtä hyvin kun pariv sitten, sorruin siihen pariin tupakkaan ja jäin heti koukkuun,olin jo unohtanut sen karmean turvotuksen,muistin kun luin näitä juttuja täällä,maha oli kun ilmapallo.Nyt vaan päättämään lopetuspäivä!Onnea miulle
Vähänkö ottaa aivoon,olin polttamatta melkein 2v5kk,nyt polttanut enemmän ja vähemmän säännöllisesti pari kk,en käsitä kui se vaan jotenkin luipsahti,ja nyt on niin vaikeeta lopettaa,voih mitä tekis...
Olen minäkin varmaan kaikkea tuota tehnyt,mitä edellisissä on lueteltu,silloin sain jalat alle,kun jäin kiinni ,kun tein isän ja äidin vihkiraamatun sivuista sätkiä.Mulla oli tapana tumpata aikuisena aika isoja jämiä,kas kun en hönännyt kerätä niitä erilliseen pussiin pahanpäivän varalle!
Ilman champixia en tähän olisi pystynyt,ja stumppia lueskelen vieläkin.
Tänään tulee mulle 1v7kk savuttomuutta,jatkan tietty tupakatta ja lähden mukaan myös tipattomaan,ajattelin kyllä olla tipattomalla vappuun saakka,katellaan ny.
Mulla ei vaan paino tipu,vaikka liikun aika paljon ja syömiset on tasaantunut ihan entiselleen, 13kg tullu,nyyyh!
1v6kk,1.12 Hannalle,aikas tyytyväisiä ollaan täällä.
No nyt se tulis sitte 1.12 se 1v6kk,tasasesti mennään ja nyt jo varmasti.
Kirjottelehan Jantsku ja Tirlittan meidän iloksi vähän runoja,jookos joo!!!
Olen kyllä Kaisun kanssa samaa mieltä,älä nyt tintti pahastu,mutta tauti voi kyllä tulla vaikka on polttamisen lopettanut tai vaikka ei olisi koskaan polttanutkaan,itse olen polttanut yli 30v,ei ole ainakaan vielä tautia,ei kyllä ole tutkittukaan ,muttei ole oireitakaan.Mua kyllä hirvitti tyylisi kertoa kuinka kauhea loppu on edessä,juuri heidän puolestaan kellä se jo todettu ja myös tupakointi lopetettu.Tälläiset jutut ehkä sitten kannattaisi kirjoitella harkitsijoiden osastoon ja sori vaan vähän eri tyylillä,siis vaan mun mielipide!!!
Ajattelen itekii vähän Katjan lailla tästä tupakasta,mutta jos poltan toivottavasti olen niin kännissä ,etten sitä seuraavana päivänä muista.Oikeesti EI koskaan savuakaan enään mulle,ja uskonkin siihen etten polta,mäkin muistan sen Mervin,jolla oli elämässään kaikenlaisia hankaluuksia,mut sitkeesti se vaan oli ilman,onkohan enään,olisi kiva tietää.
Ostin itsekin joskus tätä Kuzua,ei mulle ainakaan mitään vaikutusta tupakanmielihaluihin,alkoholia juon muutenkin aika harvoin n.2kk välein,ja niin join kuzunkin aikana,eli ei tehoa siihenkään.mut kokeiltu on.
Hyvä,hyvä siitä se lähtee!!!!

Siirry: