« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: Sorvi
Onneksi olkoon!!!
Nimenomaan, roiku stumpissa! Niin minäkin teen.. Varmaan joka 2. tunti käyn tarkistamassa onko joku kenties kirjoittanut foorumeilla jotain

tästä on todella paljon apua. Täältä löytyy ja saa inffoa ja tukiverkosto on toimiva!

Itselläni ainakin nuo "niksat" tarkoittavat sitä sisältä elimistöstä kuuluvaa huutoa. Hermoilu alkaa kun ei saa tupakkaa, oli siinä nikotiinia tai ei, kunhan pääsee röökille...

Taas toisaalta, kun järkevämmin yritän mieltää sanaa "niksat", tulee mieleen tupakoinnin lopettaneen tuntemukset, kun elimistö, joka on tottunut nikotiiniin, menettää sen yhtäkkiä...

En tiedä sen suuremmin. Itse kutsun sitä "nyt tarvin tupakan"-tuntemusta niksoiksi...
Onnea! Meitä vastalopettaneita onkin sitten ainakin kaksi

Itsekin olen vuosien mittaan (tuloksetta) yritellyt lopettaa, mutta koskaan aiemmin en ole käyttänyt hyväkseni näin hyvää tukiverkostoa.

Tervetuloa tervehtymään! Heti kun aski on lopussa / revitty riekaleiksi niin joka ikinen sytkäri ja tuhkis roskiin.

-Sorvi
Heh, niksat kirjoittelivat eilen, en minä nyt hiukan tasaisempaa, mitä nyt ärsyttää kaikki.

Pahimmat viekkarit tähän asti on ollut tuo raivoaminen, tyhjästä suuttuminen ja riidankylvö... Ja hikoilu...

Totesin tänään, että (olen erikoisella ruokavaliolla) ruokavalion noudattaminen vie ajatukset pois tupakasta. Todellakin tehokas keino, vaikka kuulostaa todella hankalalta ajatuskin, että keskittyisi kahteen vaikeasti hallittavaan asiaan samanaikaisesti. Kahvi toimii myös minulla viemään pahoja tapoja pois. Ainakun olisin normaalisti juossut tupakalle, menenkin kahville. Lipitän kahvia aivan hirveät määrät päivässä, ja se toimii minulla! (johtuneeko unettomuus kenties kofeiinin määrästä? )

Hyvästi tupakka!

Nimim. Keskittyy nyt täysin kolmen tunnin päästä syötävään välipalaan joka erikseen valmistetaan.
2. päivä menossa..

Hiki virtaa, hermostuttaa, v**uttaa ja naurattaa, tulevaisuus pelottaa ja inhottaa ajatus että lihoisin...
Erehdyin (puolivahingossa) löydettyäni linkin youtube-videoon täällä foorumeilla katsomaan sellaisen pätkän kuin "Thanks, Tobacco: You killed my mom".

Vanhana hypokondrikkona tietenkin olen nyt varma että minulla on keuhkosyöpä, ahtauma sekä krooninen keuhkoputkentulehdus, tuon videon jälkeen. Hohhoijakkaa.

Positiivinen asia tässä on kuitenkin se, että minun ei tee pätkääkään mieli tupakkaa! Yksi ainoa 2mg nicorette purkka puoliksi pureskeltu tänään ja nyt meni loputkin halut.

Järkyttävä video... Iskee kyllä faktat suoraan päin näköä.
Eli tänään loppui röökit kesken, sytkärit roskiin ja nicorette pakkaus laatikosta valmiiksi pois jos tulee oikein paha paikka illalla.

Päätös tehtiin jo kauan sitten, että lopetamme sauhuttelun, ja tänä aamuna rysähti sitten täytäntöön viimein. Eli kauniimman osapuolen kanssa yritämme nyt taistella itsemme irti tupakasta yhteisvoimin, ja tietty toivottavasti täältä saamallamme vertaistuella!

Iltaa odotellessa......

-Sorvi
Moi!

Onko tuttua aamuisin esiintyvä voimakas yskä? Itselläni heti ylös noustessa + pari tuntia sen jälkeenkin veemäistä yskää + liman rykimistä. Sisäänhengitys syvään ei onnistu ilman vastapalloon lentävää avaruuslimaa.

Miten lopettaneet? Milloin kyseinen oireilu loppui?

Tämä on niin rasittavaa...

Nimim. 10 vuotta sauhutellut ja päätöksen tehnyt

Siirry: