| Viestit käyttäjältä: wazaa |
|
Lopettaneet »
Wazaa lopetti sauhuttelun 9.9.2010 »
Siirry viestiin
|
Wazaa retkahti. Äidin menetys oli niin tuskallista, etten jaksanut taistella tupakkaa vastaan.
Kunhan tuska hellittää, yritän uudelleen.
|
|
Lopettaneet »
Lehtimaan toinen taisto »
Siirry viestiin
|
Hippu wrote:
Töissä olen korvannut aika monella tavalla. Olen käynyt samalla tavalla pihalla, mutta vaan vetämässä ilmaa syvälle keuhkoihin ja sitten takaisin. Porkkanoita ja pastilleja on mennyt myös pari pussia  Aika usein myös tulen tänne sivuille hakemaan uskoa, että kyllä tämä savuttomuus vaan kannattaa....
Kompsista komps
Tämä sivusto on kyllä tosi tärkeä, etenkin kaikki nää ihanat ihmiset.
Onnea Lehtimaa, oot tehnyt hyvän päätöksen. Nyt sun ei tarvi tehdä muuta kuin olla sytyttämättä enää tupakkaa. Ja sinä pystyt siihen
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Isot kiitokset kaikille tsemppaajille!!
Taisin kirjottaa just aikasemmin että ilman noita korvaushoitoja tästä ei tulis mitään. Ei tulis myöskään ilman teitä ihania ihmisiä, jotka kuljette rinnalla ja jaksatte tsempata.
Tuntuu niiin hyvältä kun tietää että on joku joka oikeesti ymmärtää mitä tässä läpi käydään. Olen ahkerasti teidän muiden avauksia lukenut ja nyökytellyt tässä kun kuulostaa monet tuntemukset niin tutuilta.
Tää on nyt tätä, mutta hitsiläinen, me ollaan tupakoimattomia! Jes!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Se ois sitten niinkuin viikko polttamatta, eli tuleekos siitä peräti 140 polttamatonta tupakkaa. Tai oikeestaan tässä vaiheesssa jo 143...
Se on kyllä saavutus. Tää viikko on kyllä ollut pitkä ja hammasta on pitänyt purra, ettei tulis lankeemus, mut tässä sitä vain pyristellään.
Alkuviikosta äitini terveys romahti ja hän kävi todella lähellä kuolemaa. Ne 12 tuntia kun jännitin miten äiti jaksaa taistella olivat todella pitkiä ja voin kertoa että tupakan tuska oli todella kova. Mutta jotenkin siitä selvittiin.
Onneksi äitin tila on tällä hetkellä taas suht hyvä
Pakko kyllä sanoa että ilman noita korvaustuotteita ei mulla tulis tästä jutusta mitään, vaikka noi laastarit meinaa vähän aiheuttaakin kutinaa
Kyllähän tuo tyhjyys edelleen tuntuu tietyissä tilanteissa, mytta ei tässä oikeastaan muuta mainittavampaa näissä tuntemuksissa ole. Hyvin oon mielestäni pärjännyt ja savuton linja jatkuu.
|
|
Lopettaneet »
Ongelmaa ja onnistumista »
Siirry viestiin
|
Jippii, hyvä tättärä! Hienosti oot pärjännyt!
Mulla sama juttu noiden laastareiden kaa, ne kutittaa ikävästi Mut noi imeskelytabletit on ollu edelleen apuna, muutama menee vieläkin päivässä.
Omalla kohdallani on muuten ollu myös tosi vaikeeta, kerron lisää kunhan jaksan.
Tärkeintä kummiskin, en oo yhtään tupakkaa polttanut 14 tuntia vaille viikkoon.
Ja ei polteta edelleenkään, eikös niin?
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Tittidii! 4. päivä alkaa ja aivan mahtava fiilis! Nyt on jo huomattavissa miten paljon helpompi mun on hengittää. Yöllä ei yskittänyt eikä aamulla ollut nenä tukosssa heti herättyä, keuhkoputkiakaan ei enää ole kukaan raastimella hieromassa..
Liekö tällä osuutta asiaan, ihan sama, enivei tuntuu ihan hurjan hyvältä.
Tänä aamuna oon ollut myös paljon pirteämpi kuin aikoihin.
Varmasti tulee vielä vaikeuksia, mutta pitää iloita joka hetkestä jonka eteenpäin pääsee ilman tupakkaa.
Ihan ehdottomasti helpoin aamu. Nyt tuntuu että tää voi vaikka onnistuakin
Tsemiä tättärä ja muutkin!!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
3. päivä lähestyy iltaa.
Järetön väsymys ja vielä järettömämpi nälkä koko ajan. Tänään on vissiin muuten ollu helpompaa koska en ole tarvinnut ottaa ainuttakaan imutabua...
Mut on tää kyllä...huhhuh. Eiköhän sitä nukkumaan
|
|
Lopettaneet »
HUOM! Kirjaa tänne lopetuspäivämääräsi =) »
Siirry viestiin
|
|
9.9.2010
|
|
Lopettaneet »
1. päivä »
Siirry viestiin
|
Nyt Liiru taistelet! Ei se tupakka väkisin sinne suuhun tule, kyllä sinä ite kuitenkin sen päätöksen teet, eiks niin?
Mulla on toinen tupakaton päivä illassa enkä oo varmasti oikee ihminen neuvomaan, mut oon kullä kybällä mukana sun taistelussa ja tsemppaan kovasti.
Minuu auttaa kun tiijän että on monia muitakin jotka tälläkin hetkellä taistelee samojen juttujen kanssa.
Joka sekunti, minuutti, tunti, päivä, viikko, kuukausi, vuosi ilman tupakan haittoja on tavoittelmisen arvoista kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Tsemiä, ollaan vahvoja!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Tättärä, jees! Onnea sullekin oikeesta päätöksestä, huippuhieno juttu!! )
Joo, tuo epätodellinen tunne kuulostaa tutulta.
Jaksetaan taistella, saat multa hurjasti tsempityksiä täältä!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Kiitos Sartza Kyllä tosiaan on tsempitys tarpeen..
Toka päivä, ihan järkky olo ollu koko päivän. Väsyttää, päätä särkee, v***ttaa ja itkettää. Sit on jotenki välillä ihan outo olo, ihan kun ois kaikesta vähän pihalla
Mut kyllä kai, kun sitä miettii et on kuitenkin 30 vuotta poltellut n. 20 tupakkia/ päivä, on kai ihan luonnollista että elimistö on tottunut siihen ja reagoi nyt kun ei saakaan tupakkaa.
Nuo Nicotinellin imeskelyjutskat on kyllä iso apu pahimpaan nikkikseen, vaikuttaa yllättävän nopeasti.
Kahvinjuontikin pitäis vissiin lopettaa, kun tuntuu et heti kahvin jälkeen tuntuu erityisen pahalta.
Tää väsytys on kyllä ilkeetä, päivällä mietin töissä mihin nurkaan karkaisin nukkumaan, oli siis aivan älytön olo. Tuossa sit töistä tultua piti vetäistä tunnin unet, toivottavasti ei vaikuta yöuniin
Saas nyt kattoo jaksaako tätä, mut kyllä mulla ainaskin on nyt kovempi tahto kuin ikinä ennen.
Päivä kerrallaan..periks en anna!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Moi kaikille!
Uusi lopettaja ilmoittautuu. Takana 30 vuotta tupakointia ja monia, monia epäonnistuneita lopetusyrityksiä.
Poltin viimeisen tupakan eilen illalla klo 23.00 ja avukseni olen hankkinut nikotiinilaastareita ja imeskelytabletteja.
Voin kertoa, että hankalaa on ollut tänään. Oon kuitenkin päättänyt, että tällä kertaa tämä onnistuu. En tahdo keuhkoahtaumaa enkä -syöpää, jo nyt om alkanut käydä "hengen päälle"..
Tsemiä myös kaikille muille päätöksen tehneille!
|