Kyl alkaa tää riippuvuus ottaa päähän..oli se sit millain riippuvuus vaan..*puree hammasta* !!
Kiristää hermoja kyllä! Nyt on just sellain olotila et jos joku tohon tulis sanomaa poikki puolisen sanan nenän etten nii saattais vaik tirvasta nenukkii!
En kyl väkivaltanen ihminen ole et tosiasias varmaan tulis vaan potku raivarit!
UUH noh ehkäpä tämä taas tästä ohi menee!
Kävin tos ulkona pihalkin porhaltamas lumi hanges ja silti vaan jotenki ahdistaapi HUOH.!
itsellä ainakaa ei tuo nikotiinilaastari ole auttanut! varsinkaan jos ihan liian pienellä mg määrällä lähtee liikenteeseen. kokemuksenani kävi niin että räjähdin ihan silmille..pakko oli poistua kotoa ulos ja mennä pihalle huutamaan..!
seurauksena oli siis tupakki huuleen vaan!
itse olen nikotiinipurkan avulla tälläkin kertaa savuttomana..aikaisemmin kokeillut myös yhdistelmää purkka/ mikrotabu mutta tuli suu kyllä niin kipeeks..(haavoille) tabuista et huh!
Tää oli nyt sit vaan mun mielipide kun aika tällein tylysti tais tulla
Hienoa että olette päätöksen tehneet..savuttomuuden tielle mars!
Itse ainakin varsinkin kun sairaslomalla olen tässä ollut niin aina kun oikein mieli tekee tuota hirveet mörkkypötkylää tulen tänne lukemaan muiden mielipiteitä,ajatuksia ja kokemuksia.Kummasti helpottaa.. Ja tietysti myös toisinaan itse kirjoittelemaan tuntemuksia! Minusta tuo blogi 'päiväkirja' osio on aivan mahtava..voi paasata heh hieman itselleen asioita kun ei oikein kotonakaan voi/viitsi ukolle rähjätä kaikesta !
Paljon voimia sinulle ja teille kaikille savuttomuuden tiellä!
TSEMPPII ja päivä kerrallaan etiäpäin..jos ei muuten niin sisulla vaan!
midian84 selvä juttu..hyvä että on kuvattu !
eihän siinä muuta sitten ole kuin ilman tupakkia vaan varmasti jos kerta on hyvin tutkittu ettei mitään muuta vaivaa ole .. voimia siulle savuttomuuden tiellä!
Tenaleidi -> Kyllä vaan selvitään..päivä kerrallaan etiäppäin! sisulla mennään jos ei muuten! itsellä kyllä alkanut helpottaa mutta kyllä se nikotiinin himo tuolla nurkan takana kuitenkin odottaa..sen tietää vaikka sitä ei näekkään!
Hienoa..itse aluksi olin niksupurkka suussa koko ajan kun tarve olla suulla tekemistä ! nyt on vähentynyt sekin itsestään..tunnin parin välein purkkaa mutustaa.. voimia sinulle..kyllä se siintä!
Itsellä jo parissa päivässä huomasin että hajuaisti ja makuaisti on parantunut..mutta varmasti yksilöllinen juttu!
Nyt itsellä takana viikko ja 3 päivää ilman savun savua..eikä ole mitenkään hirveen helppoa ollut kun miesystävä tupakoi ja aika moni kaveri myös!
Mutta MINÄHÄN EN siihen MYRKKYPÖTKYLÄÄN ENÄÄN KOSKE!!Jokaisen ihan oma valintahan se on polttaako vai eikö
mutta tosi tosi tosi paljon voimia ja tsemppiä sulle ja kaikille muillekkin savuttomuuden tiellä!
Melisa puhuui muuten asiaa aikaisemmin en ajatellut mutta tottahan tuo on!
Ennen ku poltti nii potutti mut kyl nytkin potuttaa..ehkäpä jos miettii nii itse en ainakaa kyllä ole enää niin nuutunut siihen potutukseen ja jotenkin löytää valoisempia puolia potuttavista asioista nopeammin
kaikista parashan se olisikin ilman mitä apukeinoja lopettaakkin, mutta itse en siihen kyllä pystyisi! pääsisi kerta heitolla nikotiinistakin
eroon!!
tosi paljon voimia ja tsemppia sinulle savuttomuuten!
hienoa!tervetuloa meidän savuttomien/lopettamista miettivien joukkoon !
kyllä se siintä päivä kerrallaan menee! sisulla ja niksu purkalla olen tässä itse viikon ( iltasella tulee kellon tarkasti täyteen) ollut sauhuttelematta ja olo on ihan mahtava!
Onko sinulla mitään apukeinoja käytössä?
Itselläni tietyst viekkareitakin on ilmennyt ja varmasti vielä monen monta kertaa ilmeneekin mutta niihin kun yrittää joten kuten valmistautua niin kyllä se siintä! itsekkin aikoinani kun yritin lopettaa kannoin tupakoita joka paikassa mukana, antoi jotenkin turvallisuuden tunteen kenties? tällä kerralla on jäänyt tupakin kannot pois.
anyway tosi mahtava juttu että haluat kanssa lopettaa! voimia sinulle! nikkis ja viekkarit kun ei ole mitenkään helppoja selätettäviä! sisua,sisua ja voimia!
kyllähän se huimaus taitaa kuulua..elimistö saa paremmin happea että meneepi pyörryksiin !
mulla kans nyt tänää ilmenny pient huimaust ja pään särkyy, mun tilanteessa voi kyl johtua myös tuosta nikotiinipurkasta!