« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: LauraA
jep, vaikeeta on varmasti kaikilla!
eniten itseä harmittaa se kun elämässäkin pitää kaikkee p*skaa sattuu nii tekee tästä tupakoimattomuudesta vieläkin vaikeampaa!

Mutta sisulla mennään etiäppäin, päivä kerrallaan!
Heluna1970, mulla kanssa hirveest luppo aikaa kun sairaslomalla on. mutta tuo liikunta kyl tasottaa kummasti!
mul ei ole ikinä mitään iho oireita nikotiinipurkasta tullut, kylläkin suu ärtynnyt joskus monen viikon käytön jälkeen!

Voimia kaikille tupakoimmattomuuden kanssa kamppaileville! ihanaa kun itsekkin tän sivuston tossa bongasin, tukee todella paljon.

KIITOS kaikille ihanille ihmisille!
juu tuo ulkoilu ja liikunta muutenkin on kyl tosi hyvä ku nikkikset iskee! liikunta kun laittaa aivoissa sen mielihyvä 'pisteen' tai mikä lie toimimaan. vähän niikuin se hyi tupakkakin!
toisin sanoen liikunnasta pitäisi tulla samanlainen hyvän olon tunne kun tupakoinnistakin.
mutta tupakkaanhan me emme koske vaik kuinka keljuttaisikin!
joo täält kannattaa kyl tukea hakea ja lueskella muiden kokemuksia! oma olo ainakin parantunnu kummasti ja varmistunnu vaan siintä et nyt loppu ihan oikeest tupakointi kokonaan!

toinen päivä menossa mut itselle ollu aina vaikenta se eka päivä.noita lopettamis kokemuksia kun takana jo aikaskin monta on!
niinpä..tuo ärhentely on aika paha.. ! minä ainakin aikoinani kun oli vääränlainen korvaushoito räjähtelin läheisilleni ihan kunnolla joten tuohon ärhentelyyn/ räjähtelyyn on minultakin jokinen lopettamis päätös ja teko sortunut.
mutta vuosien kokeilun ja harjoittelun jälkeen olen huomannut itselleni parhaaksi nikotiinipurkan vaikka olen kyllä silläkin sortunut. mistä lie johtunut..( itsestäni varmasti )

noh nyt toinen päivä menossa..katsotaan taas miten neidin käy
joo tuo on hieman hankalaa piilottaa/hävittää niitä savukkeita kotoa, jos ja kun samassa taloudessa tupakoitsijan kanssa asuu.
kokemusta on tässä itselläkin.

itsekkin olen juuri tuon 9-vuotta sauhutellut ja lopettamis yrityksiä takana on todella monta. aina vaan on elämässä sattunut ja tapahtunut jotain hirveetä hermoja raastavaa joten on se savuke aina syttynyt uudestaan.

nyt toista päivää polttamatta, nikotiinipurkka suussa !

toivottavasti vaan tuo itsekuri pitää, enkä taas repsahda! voimia siis kaikille jotka ovat lopettaneet ja jotka meinaavat lopettaa..ei ole mikään helppo homma todellakaan!

Siirry: