« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: Tintta
Valtavan mahtavan mielettömät onnittelut Hemuli!
Kakkuakin, nam
Onnea Hemuli 4 kk!
Pitihän mun venyttää tää "tuikkimisilmoitus" tähän päivään asti: 1kk tuikkimista täynnä
Tsemppiä kaikille muillekin Sauhuttomille-Santroille ja -Santuille!
KISU!
Tsemppirapsutus leuan alle sulle, jospa se helpottais oloasi edes hiukan.
Kyllä sä onnistut!
Mulla autto raskausaikana, ku annoin itselleni luvan "tupakanmittaisiin" taukoihin vaikken käynytkään tupakalla, eli selasin lehteä 5-10 minuuttia tai vaikka kudoin pari kerrosta kesken imuroinnin, sillo ku tuntu siltä, että pitäis päästä tupakalle. Nikotiinin lisäks/sijasta mun kroppa kaipas niitä pausseja!
Eläpäs nyt vaan luule ettei ketään kiinnostais sun kuulumiset. Mä ainakin käyn päivittäin lukemassa uudet jutut vaikken läheskään aina kelleen vastaakaan.
Tsemppiä
Mulla tulee 3 viikkoa savuttomana täyteen 2 tunnin kuluttua
Tsemppiä kaikille taistelijoille!
Terve Tiittis ja tervetuloa!
Tervetuloa sakkiin! Kyllä tänne sopii
Hyötyä tästä on mullekin ollu, vaikka joskus rupeeki tekeen mieli tupakkaa, ku lukee toisten tarinoita siitä kuin tekee mieli tupakkaa
En taatusti kadehti sun kovaa vääntöäs, kuhan ihailen sun sisuas!
Tosta kahvista täytyypä sanoa sen verran, että mulla on kahvin juonti lisääntynyt savuttomuuden myötä (ja ihan välittömästi ekana savuttomana päivänä). Mä en kyllä myöskään vielä polttaessani juonut yhtä aikaa kahvia, ku polttelin tupakkaa, ku ehkä 1krt/kk. Tupakkaa ja kahvia meni kyllä päivittäin. Kahvin juonnin jälkeen kävin kyllä tupakalla (paitsi töissä jossa en polttanut ollenkaan).
Henna, susta jos kenestä mä olen varma että loppuviimeks sä voitat nikkiksen! Mä olisin luopunut taistelusta jo moneen kertaan jos mulla ois ees puoliks yhtä pahaa vääntöö ku sulla on ollu.
Peli ei ole menetetty!!!!
Kaikki me välillä kompuroidaan, nyt muuta ku entistä kovemmalla raivolla Nikkistä vastaan taistelemaan!
Tsemppiä tosi tosi paljon
Tsemppiä Henna
Päivä kerrallaan savutta, ja sullakin jo viikko kasas.
Kaikkihan me taistellaan, mut jostain syystä jotkut joutuu viel kovemmalle ku toiset, ja sä oot kyllä itsepäisin ihminen johon oon aikoihin törmänny... kyllä sä sen Nikkisen vielä kukistat lopullisesti!
ONNEA MUMELI! Hyvin tehty!
Perässä tullaan

Siirry: