| Viestit käyttäjältä: kisu |
|
"Konkarit" »
Tarzan rantamökki »
Siirry viestiin
|
Terkut Tarzalle,mahtava määrä kuukausia plakkarissa Onnittelut niistä ja kait sitä vielä voi tsemppejäkin toivotella..
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Voi,oon unohtanut miten noita lainauksia otetaan ja vielä nettiyhteyskin pätkii!Ori sinä se taas murjaisit:juu u helppoahan tää tänään on.Jos unohdetaan ping pong olo ja kohtuulliset viekkarit Hope sulla tänään parempi fiilis.Tsemppii sulle ja kiitti tsempeistä.Hemulille kanssa Miten nää uudet sivut tuntuu niin vaikeelta,vai onko näpsyttelijässä vika
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Eipä tässä kuule mitään nautittavaa ole,odotan unioloa ja sitä että pääsen huuhtomaan tämän skeidan hajun pois.Harmi et sulla huono päivä Koeta nyt vain uskoa ja luottaa itseesi.Sinä onnistut ja pärjäät hienosti.Juu,tiedän ettei nyt tunnu siltä mutta se menee ohi,ihan varmasti.Tsemppii sulle hirmusti,laitan pikana tulemaan--->
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Täällä on nyt hankala kirjoittaa kun ei nää noita edellä olevia kirjotuksia Hienosti kuitennii Ori mieliteot sait voitettua,hyvä sinä!!Pastillia vaan suuhun ja harja hulmuten eteenpäin.Mulla olis täällä puunatut ja korjatut kärrit..jos pääsis peesiin Tsemppejä!!!
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Jaa,Ori sitten vitsin murjaisi Huomenna illalla poltan viimeisen..täältä tullaan.
|
|
Lopettaneet »
Poika tupakoi ! »
Siirry viestiin
|
Oon Heinolan kanssa samoilla mietteillä.Oma tyttäreni poltti saman ikäisenä.Pari vuotta sitä kesti ja sit hän vaan lopetti.Itse en alkanut tyttärelleni räyhäämään,kieltojakin oli turha laittaa kun ei niitä valvomaan pystynyt.Kökkö on tilanne sulla
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Hyvä Ori,tsemppejä
|
|
Päätöksen tehneet »
Ryhdyinpä minäkin tupakkataisteluun!! »
Siirry viestiin
|
|
.
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Täytyypä tutkia noita uusia mahdollisuuksia..että saa nykysin naukuakin
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
Kiitti Täällä hienosti muutkin porskuttelee:Massi,Henna,Tarza,Pernilla ja monet muut.Forssan herttainen Sohvi on hukussa,palailee varmasti kun on valmis.Kaikkihan me lipsuneet ja repsuneet tänne stumppiin tullaan takas,ennemmin tai myöhemmin.Vaan nyt tää kisu vaikenee,oon ku siamilaiset kissat.Jää toi naukuminen päälle.Tsemppejä kaikille
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
|
.
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
|
Heips Ori,palailen takasin ti-iltana.Toivotaan pikkusen silosempaa tietä tällä kertaa.Tuo äskönen viesti karkas,eikö entterii voi käyttää,höh.Sulla jo hienosti kaks viikkoa,onnittelut ja pökkäys.Ethän hosu sen miedomman laastarin kanssa,ethän?Tsemppejä ihan hirmusesti!!!
|
|
Lopettaneet »
01.11.2009 »
Siirry viestiin
|
|