« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: Tanya_2
Väsyttää ihan sairaasti (no - kipeähän minä olenkin), pää tukossa nikotiinin puutteesta (ja räkää on pää täynnä - kiitos flunssan) . Eli - olo mitä mainioin
No - vielä ei mitenkään kummempia viekkareita ollut. Hetken oli pipo vähän kireellä ja kahvin jälkeen normi nikkikset - mutta ohi meni nekin...
Heippa Likka: ainut asia mikä yleensäkin estää lopettamisen on juuri tuo pelko... mutta tuo pelko me voitetaan ja selvitään voittajana.
Minäkin olen siirtänyt tuota nikkispurkan lopettamista ihan liian pitkään jo vain siksi että pelottaa.
Täälläkin näyttää menevän hienosti
Jerppe: Unohdat koko mokan ja jatkat savuttomana eteenpäin! Montaa savutonta päivää toivottaen: Tanya
Mimosa: Missä on luottamus.... siis minäkö polttaisin jotain p...aa???
Noup!
Hienoa Jake!!!! Onnittelut kuukauden ikäiselle!!!
Voi... ihanaa kun minua oltiin kaivattu poissa ollessani.... Kiva palata takaisin - mutta vielä kivempaa olisi jos olisin pysynyt erossa nikkispurkasta...

Nyt tai ei koskaan: Todellakin - sinulla on tainnut mennä upeasti!!!! Olet niin upea ja sisukas ja ihana
Mimosa: Vai on minua kaivattu.... kiva kuulla
Luulitteko että olen retkahtanut...
Täällä siis ollaan jälleen ja paljon tuttuja nimiä vieläkin ... niinkuin sinä Mimosa, ja Tuide ja Meke ja muut kumppanit!
Kiitos tsemeistä. Minä olen totaalisesti jokotai -tyyppi myös. Ei ole olemassa mitään polkua välimaastossa.
Eli sanon isoon ääneen EI nikotiinille... ja aion olla vapaa riippuvaisuuksista jälleen!!!
Meke: Kuinkas sinulla on sujunut? Kuinka kauan oot nyt ollut polttamatta? Korvikkeita?
Kovasti tsemiä Tuide! Kyllä me yks niksapiru päihitetään... eiköstä vaan???
Kylli: Aluksi käytin tuota nikkispurkkaa vain viikon (silloin kun lopetin tupakoinnin) - ja huomasin että olin ihan koukussa heti tuohon purkkaan. Tupakoimatta olen ollut nyt reilu 5 kuukautta. Heikkona hetkenä pari kuukautta sitten otin nikkispurkan (rauhoittaakseni hermojani) ja olen siitä asti ollut koukussa tuohon purkkaan. En halua MITÄÄN riippuvaisuuksia joten nyt kahden kuukauden nikkispurkka-kuurin jälkeen aion päästä eroon jälleen tästä riippuvaisuudestani. Saas nähä kuinka käy... PELOTTAA... mutta kestettävä on...
VOI TUIDE! Kuin sä nyt sillein??? Nyt sitten tsemiä kovasti - eikä mitään myrkkykääryleitä!
Kuinka on sujunut (Minulla on aina tuo toinen nikotiiniton päivä ollut se pahin!)....
Huomasin kauhukseni että olen tosiaankin mässyttänyt noita purkkia jo kaksi kuukautta - en kuukautta, vaikka niin jotenkin ajattelin...
Piti vaan silloin muutama purkka ottaa... nikotinisti mikä nikotinisti...
hitto
äiti 69: minulla ei toimi tuo asteittain lopettaminen. Jos yritän vähentää niin käytän vain entistä enemmän ... nikkispurkkaa menee yli suositusten reippaasti. Tupakan kanssa oli sama juttu - vedin vähintään askin päivässä. Vähempää en onnistunut polttamaan...
Kyllä nyt yritän päästä vain eroon kertalaakista riippuvaisuudestani ---- kerran se vain kirpaisee... (tai muutaman päivän... )

Siirry: