« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: hemuli61
Voi teitä onnen pekkoja kun unta riittää.
Mä en muista koska olisin nukkunut putkeen edes 5h Mutta onneksi pahin on luultavasti ohi.
Noita kiloja kertyy uhkaavasti lisää ja entisistä lopetuksista jääneet on tasan vielä tallessa mutta eikö lihavat ole leppoisia (ainakin mä)
Tsemppiiiiiiii
Olipa hieno päätös!
Ja onnea uudesta tulokkaasta.
Kyllähän sitä vähän unia näkee tupakasta,mutta on upeeta kun miehesikin lopetti,niin siinä on tukea kotona myöskin lopetukselle Onnea ja tsemppiä
Onnea Aronia puolesta vuodesta!!!
Ei polteta EI viime yönö näin unta että poltin ja voi mikä morkkis.Onneksi oli unta.
Oscarille kanssa onnea jollen perjantaina kirjaudu. Kauheeta kuinka tuo nikkinen
viitsii kiusata.Mutta mepä ei periksi anneta!
Tossa viime yönä otin tupakan ja poltin sen
ja mies olevinaan katsoi kun vedin sen ja nikkas harteita, että siinä se nähtiin taas.
Mä olin ihan kauhuissani että kuis nyt noin tuli mokattua kun olen näin pitkällä.
Eli sellattin se alitajunta toimii. Onneks se oli vaan unta.
Sinne lopettaneisiin minä ainakin itseni kirjasin.Päättänyt kun olin ,että ihka viimeinen lopetus on tämä. Juu ne tupakointi tavat ovat ihmeellisiä Kun on jotain reittiä vuosikymmenet tehnyt niin kylläse jalka sinne parvekkeelle vetää vaikka aivo ei sitä sano Juu ne tuhkikset kannattaa hävittää.Ja ystävällisesti pyytää, josko voisivat mennä ulos asti tupakille kun itsellä on lopetus alkutaipaleilla.
Onnea 4 viikkoisesta samaa juhlitaan
Hyvä me!!!
Kyllä niitä mielitekoja tulee ja menee, kun näitä sivustoja on lukenut.Pelottaa ja sitten ärsyttää ja yhtäkkiä sitä huomaa että eipäs enää ole tehnytkään mieli On hyvä lueskella täällä miten muilla menee ja täällä kyllä ei kannustuksen puutetta ole.
Ota positiivinen fiilis mukaan ja tsemppiä
Periksi ei kannata sille nikotiini pirulle antaa!!!!
Onnéa 2 kk johdosta.
Jess!!! En olisi uskonut että näin pitkälle
hötkötän 6.11 tulee täysi kuukausi
silloin myös toivottavasti saan tuulettaa.
Mahtavaa
Onnea kaikille lopettaneille.
Täällä tuntuu olevan monta lokakuussa lopettanutta
Hei!
Miten menee? Näin pyhien jälkeen
hemuli
HIENOA!!!
Yrittänyttä ei laiteta.
Kyllä näitä sattuu melkein jokaiselle.
Niin monta yritystä on takana,mutta tämän pitäisi kestää Tsemppiä ja Onnea !!
Heippa!
Toivottavasti meni synttärit hienosti.
Huomenna meillä olisi 4 viikkoa täynnä!
Uskomatonta. Juu minullakin on noita univaikeuksia niiden kanssa ei kyllä
kauan pärjää.Toivottavasti ole saanut nukuttua paremmin Huomenna tuuletetaan!!!
JES!!!!! HYVÄ TIMPPA!!!!
Kyllä se siitä.Jokaiselle näköjään tulee näitä hetkiä....
Ei muuta kun kuulostellaan taas.
Hei aristokatti!
kuinka pärjäilet?
Mehän aloitimme samaan aikaan tämän kamppailun savuttomuutta vastaan. Tänään täällä menee hyvin eilen huonommin.Mutta savuttomana on homma hoitunut.Meille tulee kohta se eka 1 kk täyteen.
tsemppiä!!!!
Heips!
Äläpä anna periksi! Olet niin hyvällä mallilla jo.Kyllä se varmaan helpottaa jos ainkin jaksaa seuraavaan päivään sinnitellä.
Välillä on p...ja päiviä ja seuraavana mitä mahtavin.Muista kaikki ne öklötykset tupakasta
hajut,yskä huono kunto.Noilla minä yritän itseäni psyykata.Ja ollanhan me täällä kaikki
auttamassa ja pyytämässä apua kun tarvitaan.
Tsemppiä! Häntä pystyyn!!!
Hei!
Voi ei älä vaan ala polttamaan. Olen lopettanut niin monta kertaa ja aina mennyt samaan retkuun eli mennyt tupakkaporukan mukaan ulos!
Se on kauheeta.Se tuoksuu niin hyvälle,luultavasti ikuisesti kun on polttanut koko pienen ikänsä. Minulla on jo nyt illalla parempi olla. Kyllä se näkyjään sykleissä menee.
Unettoman yön jälkeen tuntuu että p...at antaa tupakan palaa, m utta onneksi on tuoreessa muistissa se kamala yskä ja pelko että kohta lähtee henki ellei lopeta.Tämä sivusto on kulltaa...
Tsemppiä vaan!!!!(huomenna on uusi päivä)

Siirry: