| Viestit käyttäjältä: Tintta |
|
Lopettaneet »
Talven tähdet vieläkö tuikitte »
Siirry viestiin
|
Hep Täällä ollaan.
Tänään taas piti muistuttaa itselleen etten polta, ku lähin tallilta (vein tytön ratsastamaan) palelemasta kohti kauppaa. Odottelin jo palkintotupakkaa urhean palelun palkaksi, mutta ilman jäin, HURRAA
Huomenna saattaa olla paha paikka edessä: sukujuhlat, joissa "kaikki" polttaa (tosin onneks ulkona), mutta lujana meinaan pysyä. Mä oonkin päässy tähän asti hävyttömän helpolla. Ku ei ole tupakkaa kotona, ei voi polttaa, eikä mun yli 5min kerrallaan oo vielä ees tehny mieli, oonkin kai enemmän henkisesti kuin fyysisesti riippuvainen (sitä paitsi toi laastarihan pitää pahimmat nikat kyllä poissa)!
|
|
Päätöksen tehneet »
Henna ja savuton elämä! »
Siirry viestiin
|
Hyvä Henna
Jokainen savuton päivä on hurraa-huudon arvoinen.
Ihan niinkuin tupakatkin on jätettävä polttamatta yksi kerrallaan, on päivätkin vain kerättävä yksitellen.
Mielettömästi tsemppiä sulle!
|
|
Lopettaneet »
Nyt se sit loppu! »
Siirry viestiin
|
Tervetuloa joukkoon Teddy!
|
|
Lopettaneet »
1.1.2010 stumpanneet »
Siirry viestiin
|
Ei muuta ku mietit lopettamisen syyt itelles selväks, nakkaat röökit roskiin ja sit apinan raivolla uudestaan kohti savuttomuutta, hädin tuskin tässä mäkään oon ees lähtöviivaa ylittänyt ja maali siintää tuolla jossain...
Kaikki me kompuroidaan tavalla tai toisella! Tsemppiä
|
|
Lopettaneet »
1.1.2010 stumpanneet »
Siirry viestiin
|
|
Valehtelinpa tässä eilen ex-anopille etten oo edes harkinnu lopettamista... vaikka tänään mennään jo(?) kaheksatta päivää savutta. Mä en oo kertonu toistaseks ku mun tytölle ja yhdelle työkaverille, että oon lopettanut. Tää on vähän ku olis raskaana, haluu ensin olla ite "varma" onnistumísesta ennenku kertoo muille... Ex-anoppi on sellanen YLIHÖSSÖ, joka selittäis varmaan kaupankassoillekin, että mä oon lopettanut, puhumattakaan pojastaan (siis mun ex) ja sen vaimosta. Ne on ihania ihmisiä ja mä kerron itse ku haluan ja on sopiva tilanne! Sitä paitsi asiahan ei niiden elämään vaikuta.
|
|
Lopettaneet »
Talven tähdet vieläkö tuikitte »
Siirry viestiin
|
Täällä ollaan, tänään taas "helppo" päivä!
Tyttö (10v.) vaan ihmettelee (sekin) miten paljon nopeemmin syömisen jälkeen kerkeen esmes peseen sen hampaat, ku ei tartte käydä tupakalla.
Tyttö on mun paras motivaattorini, sen ikänen on jo koulun puolesta niin hyvin tupakkavalistettu, että se on aikas tyytyväinen ku mä oon lopettanut
|
|
Lopettaneet »
1.1.2010 stumpanneet »
Siirry viestiin
|
Mä en (onneks) kaipaa tupakkaa kahvin seuraks, johtunee siitä etten muutenkaan koskaan ole polttanut töissä, jossa juon suurimman osan päivän kahviannoksesta. Mutta tänään ku olin saanut imuroitua (jota inhoan) en saanutkaan palkkiotupakkaani, se oli KURJAA! No sainpahan lapaseni huovutusta vaille valmiiks ja huomenna tytön uusien lapasten kimppuun
|
|
Päätöksen tehneet »
Tupakkalakossa »
Siirry viestiin
|
Tsemppiä Genlicher!
Ku mä kauan sitte (15v. sitte tms) lakkoilin tupakoinnissa mä kävin välillä yksinäni partsilla miettimässä maailman menoa, kaipasin niin paljon niitä taukoja "arjesta". Uudelleen polttamaan mä kyllä rupesin ryyppyreissun seurauksena (että ei ne mun nostalgia-reissut tutulle tupakkapaikalle varmaankaan olleet syy lakon loppumiseen vaan viinapiru ) Tai siis syyhän oli tietty mun korvien välissä, mut se oli sitä aikaa se!
|
|
Lopettaneet »
1.1.2010 stumpanneet »
Siirry viestiin
|
Heips kaikki!
Olen lueskellut tekstejänne "jo" 5 päivää eli saman ajan kuin olen ollut polttamatta. Päätin lopettaa 1.1.2010, mutta taloudellisena luonteena olihan mun pakko polttaa röökit loppuun eikä heittää niitä pois... Lauantai-iltana 2.1.2010 poltin viimeiseni ja liimasin laastarin kankkuun. Mutta nyt on siis 5 savutonta päivää takana ja paljon edessä. Tänään oli ehdottomasti vaikein päivä tähän mennessä, mutta tässä mä nyt oon edelleen savuttomana, HYVÄ MÄ
Mielettömästi tsemppiä meille kaikille taisteluun!
PS. Tästä palstasta tulee muuten riippuvaiseks...
|