| Viestit käyttäjältä: tintt1 |
|
Ärsytysosasto »
Todella helppoa pysyä ilman tupakkaa, kunhan vain »
Siirry viestiin
|
Niin, kahvia ja liikuntaa...Ei kai tässä muu auta, kuin antaa ajan kulua Semiä päiviin!
|
|
Ärsytysosasto »
Todella helppoa pysyä ilman tupakkaa, kunhan vain »
Siirry viestiin
|
Olisi ihanaa, jos elämän saisi elää ilman stressiä! Silloin moni lopettaisi tupakanpolton, ennen kuin aloittaisikaan. Tupakkasairauksia ei olisi ja ihmiset olisivat onnellisia! Pasi 99:lle sanoisin, että itse lopetin puoli vuotta sen jälkeen, kun mieheni kuoli tupakkasairauteen eli keuhkoahtaumaan. Tauti alkoi jo 45vuotiaana. Olen stressaantunut, vihainen, surullinen jne. mutta sen päätöksen tein, että minua ei tuo sairaus vie!! Toivon, ettei sinuakaan, joten please, kokeile Champixia. Se vie IHAN OIKEESTI RIIPPUVUUDEN!! Motivaatio sinun pitää mietiskellä 110%:ksi
|
|
Onnistumisen iloa »
kauanko polttamatta? »
Siirry viestiin
|
|
2vk
|
|
Onnistumisen iloa »
Kylä lähtee..!! »
Siirry viestiin
|
Siirryin tänne vähemmän houkutuksia kokevien iloisiin onnistujiin minäkin! Olen kaksi kertaa aiemmin lakkoillut luomusti. Nyt on fiilis hyvä motivaation ollessa 110% ja Champixit käsilaukussa. ONNISTUN LOPETTAMAAN, niin kuin me kaikki muutkin
|
|
Lopettaneet »
Tint1n pesä »
Siirry viestiin
|
|
Täytynee itse vastata, kun muilla tuntuu olevan kosolti ongelmia eikä minulla mitään!! Uskon, että motivaationi on 110% luokkaa, kun olen hoitanut mieheni hurjia heng.ahdistuskohtauksia. Kaikki johtui tupakan aiheuttamasta copd:stä!!
|
|
Lopettaneet »
Tint1n pesä »
Siirry viestiin
|
|
Kymppi tuli täyteen, siis päivissä ja olen todella tyytyväinen itseeni. Tajusin jujun, josta voisi olla hyötyä muillekin! Elä tässä hetkessä! Voi olla helpommin sanottu, kuin tehty, mutta siihen oppii. Kun tupakanhimo valtaa mielen, käännä asia toisin päin; en saakaan tietää montako porrasta jaksan tänään nousta, jos poltan. Esimerkkejä löytyy pilvin pimein. Tämä asenne motivoi ainakin minua!
|