VUOSI(a) POLTTAMATTA --- Huuda HEP !!! [436 v]

1112113114115117

Viestejä yhteensä

• Kiitos SIKsak ja Melisa! Upeat kukatkin vielä! :heart:
  • Ilmeisesti tänne saa huudella kun vuosi tuli täyteen :smiley:

HEP
  • Aivan mahtavaaa heipena❤nyt se on tästä eteenpäin jo arkipäivää tää savuttomuus B) ONNEA!!
  • Hieno saavutus heipena!
  • Hurjasti Onnea Kipax ja 3.v. :smiley:

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• Kiitos odeska! :heart:

• Isot onnittelut heipena!! :smiley:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Isot onnittelut heipenalle!
    Eka vuosi on se tärkein, sen jälkeen toivotellaan hyviä seuraavia ja uusia HEP-huutoja kans.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• 11 x HEP.
    Savuttomuus kannattaa.

Viimeinen tumpattu 22.5.2011

• Oo, hienoa Juuso10!

Voi Juuso10, vai oletko nyt Juuso11? Pitkän matkan me ollaan yhdessä kuljettukin. Pitää oikein tiedustella, mitä sulle nyt kuuluu? Suomessako vaan pyörähtelet? Muistan ikuisesti reissusi Vuonomaassa.
    Mutta siis valtaisat onnitteluni 11 savuttomasta vuodestasi. Emme vaihda näitä vuosi ikinä mihinkään!

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Suomessapa ollahan oltu. Vuonomaassa meni melkein vuosi.

Viimeinen tumpattu 22.5.2011

• HEPHEPHEPHEPHEPHEPHEPHEPHEPHEP!!! (10x)

Ajatella, niin se aika vaan rientää. Täydellinen suoritus, kymmeneen vuoteen ei ainuttakaan henkosta, eikä muitakaan tupakkatuotteita.

Tsemppiä kaikille! Jos mä pystyn tähän, kuka tahansa pystyy!
    Viimeiset savut 24.5.2012
  • Isot onnittelut Tommy ja Juuso!! Upeeta! :smile:

Tommylle raikuvat onnittelut 10 savuttomasta vuodestasi!

• Paljon onnea Tommy! Täyden kympin suoritus! :)
  • 3 HEPpiä täältä!

Aika juoksee, minä en.-juice
  • Onnea, onnea, onnea tarzanboy! :)

Isot onnittelut tarzanboy! Voit olla ja oletkin tosityytyväinen ja onnellinen kolmen vuoden savuttomuuteesi.

• Kiitokset onnitteluista ja Melisan kauniista kukkasista, violetti onkin mun lempiväri, hyvin osui.
    :)

• HEPx2
    JEEEE!

Projekti kessuton kesäkuu 2020 - ja loppuelämä
    Viimeisen stumppasin 31.5.

On kyllä ilo päästä onnittelemaan ja kukittamaan sinut Lardelissa kahden vuoden savuttomuuden kunniaksi.

• Paljon onnea 2-vuotispäivänä @Lardelissa !
    :blush:
  • Hep hep hep ja kerran vielä hep! :)

Onpas hienoa päästä onnittelemaan ja kukittamaan sut rim! 4 vuotta, eikä suotta <3

• Onnea rimille neljän vuoden savuttomuudesta!! :smile:

• henna70henna70 Pori
    editoi kesäkuu 18
    10 x HEP!!! Uskomatonta saanko mä tosiaan kirjottaa näin ja juhlistaa kymmenettä vuosipäivää? Wau! Hyvä minä, hyvä te kaikki muut lopettaneet, lopettamassa olevat ja harkitsijat ❤️
    Lämpöinen kiitos kaikille mun matkassa mukana olleille, Melisa ja eerob tietenkin kärkipäässä, mutta muitakaan unohtamatta ❤️
    Mun alkumatka oli tosi kivinen ja kompuroiva, kaaduin nenälleni monet kerrat. Kunnes vihdoin sain jostain voimaa ja tehtyä päätöksen että mä todellakin haluan lopettaa, siitä se lähti rullaamaan aivan eri tavoin. Hetkeä aiemmin olin jättänyt myös alkon täysin pois, eli päälle kypä vuotta myös selvin päin on täyttynyt.
    Keho kiittää, mieli kiittää ❤️
    Nyt on vaikea uskoa että se tupakoiva ihminen olen ollut minä, hyvin vaikea mieltää edes polttaneeni koskaan, mutta kyllä se minä olin.
    Kannattiko? Kyllä ehdottomasti, en vaihtaisi yhtään savutonta päivää pois! Niin onnellinen just nyt ❤️

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • Isosti onnea @henna70 mahtava suoritus!

On aivan suuremmoinen ilo onnitella sua Henna täydestä kympistä! Sä teit sen, me vain vähän tönittiin <3

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.