VUOSI(a) POLTTAMATTA --- Huuda HEP !!! [436 v]

13567117

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 2008
    HEP ja vielä kerran HEP! Pirre, kiva, että myös sinä olet onnistunut. Muistan sinut oikein hyvin entisiltä ajoilta. Jos nimittäin olet se jänisräikkä-Pirre.
  • editoi kesäkuu 2008
    1.6 se vuosi tuli vihdoin mullekin!!!
  • editoi kesäkuu 2008
    Onnea Hanna1!!!!!!!
  • editoi kesäkuu 2008
    ONNEA HANNA 1! :D
  • editoi kesäkuu 2008
    Onnea Hanna1!!!!!! :P
  • editoi kesäkuu 2008
    Kiitoksia teille jokaikiselle !
  • editoi kesäkuu 2008
    H...
  • editoi kesäkuu 2008
    No. mikä nyt? Kolmasosa vai neljäsosa vai...? Iha hyvä kumminkii, jos ei vaa oo polttanu!
  • editoi kesäkuu 2008
    Kylläpä mummosta on tullu höperö! Tietysti sie tarkotat, että ihan pian se vuos tullee täytee. Illalla pimmeessä joutessain höperehin. Iloista aamua jokkaiselle!
  • editoi kesäkuu 2008
    marleena kirjoitti:
    H...

He................

---kääppä---
  • NyyttiNyytti Länsiranta
    editoi kesäkuu 2008
    I..........
  • raiderraider helsinki
    editoi kesäkuu 2008
    B...
  • PietiPekkaPietiPekka Haukipudas
    editoi kesäkuu 2008
    Nyt putos kärryiltä. Siis mitä tarkoittaa I... B... jne. Suomeksi Kiitos :!:
  • HippiHippi Rauma
    editoi kesäkuu 2008
    HEP, HEP ja H - 2 vuotta ja 3 kuukautta ilman sitä kuuluisaa henkostakaan!

Kerronpa tässä samalla, mitä kaikkea olen ehtinyt havaita tällä savuttoman elämäni alkutaipaleella:

Hengitys muuttui helpoksi, pistot kyljessä sekä tolkuton yskiminen lakkasivat tyystin. Kun sitten ei enää tarvinnut puuskuttaa pienimmässäkin ylämäessä, löytyi uudelleen se kauan kadoksissa ollut liikunnan ilo.
    Kunto nousi jopa siinä määrin, että pyöräilimme mieheni kanssa viime kesänä Saariston rengastien (250 km) ja siihen en toden totta olisi tupakoivana pystynyt.

Ihon väri muuttui terveemmäksi, hammaskiven muodostuminen lakkasi, vuosia vaivanneet maksaläiskät iholla katosivat ja maku- ja hajuaistit palasivat. Ette muuten usko, miten hienolta tuntui pitkästä aikaa haistella vastaleikatun nurmikon, heinäpellon, syksyisen sienimetsän tai meren tuoksua!

Tupakkarahat laitoin aluksi visusti säästöön ja niillä rahoila teimme 2006 kesällä 10 päivän reissun Pietariin. Tässä kohdassa muuten huomasin oikein kouriintuntuvasti, mitkä määrät euroja sitä on vuosien saatossa savuna ilmaan puhallellut, voi pyhä jysäys!

Tämän vuoden helmikuussa teimme unelmamatkan Thaimaaseen ja pitkien lentojen aikana siunasin taas kerran tämän savuttomuuteni - voin vain kuvitella, miten rattoisat oltavat on nikotinistilla, joka kiltisti joutuu odottamaan puoli vuorokautta tupakalle pääsyä...

Kaikki te, jotka vielä mietitte, mistä kaikesta joutuu muka luopumaan, kun ei enää tupakoi, voin kertoa, että ei yhtään mistään. Päinvastoin, kaikki on saamapuolella. Itse ehdin tuprutella 32 vuotta ennen kuin satuin löytämään tieni edesmenneen Tupakka Orgin sivuille ja sieltä saamani suurenmoinen kannustus auttoi aina kinkkisten päivien yli.

Käyn enää aivan satunnaisesti "vakoilemassa" Stumpin sivuilla, mutta on aivan ihana huomata, että samat konkarit jaksavat tsempata uusia lopettajia - terveiset vaan Esalle, Melisalle, Elina-Marialle, Kevikselle, Annelle, Minnalle ja keitä kaikkia teitä nyt onkaan....

Kauniiksi lopuksi päivän mietelause, joka on Esan kynästä (toivottavasti en nyt loukkaa hänen copyright-oikeuksiaan :) ) - tämä harvinaisen viisas ja looginen ajatus auttoi minua aikanaan siinä määrin, että printtasin sen paperille ja ripustin nastalla keittiön korkkitaululle:

"Emme me tarvitse tahdonvoimaa ollaksemme lyömättä naulaa polvilumpioomme. Ihan sama juttu tupakan kanssa. Kun lakkaamme uskomasta sitä soopaa, mitä tupakkayhtiöt meille ovat vuosikaudet suoltaneet, on helppoa tajuta tupakasta olevan pelkkää haittaa."
    Lue: tupakointi on just yhtä järkevää kuin naulan nakeloiminen polvilumpioon - yhtään selvemmin sitä ei voi sanoa.

Kaunista kesää ja lisää savuttomia vuosia kaikille!
  • HippiHippi Rauma
    editoi kesäkuu 2008
    HEP, HEP ja H - 2 vuotta ja 3 kuukautta ilman sitä kuuluisaa henkostakaan!

Kerronpa tässä samalla, mitä kaikkea olen ehtinyt havaita tällä savuttoman elämäni alkutaipaleella:

Hengitys muuttui helpoksi, pistot kyljessä sekä tolkuton yskiminen lakkasivat tyystin. Kun sitten ei enää tarvinnut puuskuttaa pienimmässäkin ylämäessä, löytyi uudelleen se kauan kadoksissa ollut liikunnan ilo.
    Kunto nousi jopa siinä määrin, että pyöräilimme mieheni kanssa viime kesänä Saariston rengastien (250 km) ja siihen en toden totta olisi tupakoivana pystynyt.

Ihon väri muuttui terveemmäksi, hammaskiven muodostuminen lakkasi, vuosia vaivanneet maksaläiskät iholla katosivat ja maku- ja hajuaistit palasivat. Ette muuten usko, miten hienolta tuntui pitkästä aikaa haistella vastaleikatun nurmikon, heinäpellon, syksyisen sienimetsän tai meren tuoksua!

Tupakkarahat laitoin aluksi visusti säästöön ja niillä rahoila teimme 2006 kesällä 10 päivän reissun Pietariin. Tässä kohdassa muuten huomasin oikein kouriintuntuvasti, mitkä määrät euroja sitä on vuosien saatossa savuna ilmaan puhallellut, voi pyhä jysäys!

Tämän vuoden helmikuussa teimme unelmamatkan Thaimaaseen ja pitkien lentojen aikana siunasin taas kerran tämän savuttomuuteni - voin vain kuvitella, miten rattoisat oltavat on nikotinistilla, joka kiltisti joutuu odottamaan puoli vuorokautta tupakalle pääsyä...

Kaikki te, jotka vielä mietitte, mistä kaikesta joutuu muka luopumaan, kun ei enää tupakoi, voin kertoa, että ei yhtään mistään. Päinvastoin, kaikki on saamapuolella. Itse ehdin tuprutella 32 vuotta ennen kuin satuin löytämään tieni edesmenneen Tupakka Orgin sivuille ja sieltä saamani suurenmoinen kannustus auttoi aina kinkkisten päivien yli.

Käyn enää aivan satunnaisesti "vakoilemassa" Stumpin sivuilla, mutta on aivan ihana huomata, että samat konkarit jaksavat tsempata uusia lopettajia - terveiset vaan Esalle, Melisalle, Elina-Marialle, Kevikselle, Annelle, Minnalle ja keitä kaikkia teitä nyt onkaan....

Kauniiksi lopuksi päivän mietelause, joka on Esan kynästä (toivottavasti en nyt loukkaa hänen copyright-oikeuksiaan :) ) - tämä harvinaisen viisas ja looginen ajatus auttoi minua aikanaan siinä määrin, että printtasin sen paperille ja ripustin nastalla keittiön korkkitaululle:

"Emme me tarvitse tahdonvoimaa ollaksemme lyömättä naulaa polvilumpioomme. Ihan sama juttu tupakan kanssa. Kun lakkaamme uskomasta sitä soopaa, mitä tupakkayhtiöt meille ovat vuosikaudet suoltaneet, on helppoa tajuta tupakasta olevan pelkkää haittaa."

Lue: tupakointi on just yhtä järkevää kuin naulan nakeloiminen polvilumpioon - yhtään selvemmin sitä ei voi sanoa.

Kaunista kesää ja lisää savuttomia vuosia kaikille!
    editoi kesäkuu 2008
    Pekka.... Se

I

on ison hoon eka pystyviiva. Mulla tulee yheksän kk viikon päästä. Laps on valmis syntymään. :mrgreen: :mrgreen:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi kesäkuu 2008
    Olipas mukava huomata, että Hippi muisti meitä ja on edelleen savutta. Minähän en oikeastaan edistä sinua kuin puolisen vuotta. Se ei ole näissä luvuissa enää juuri mitään. Tupakka.org:sta astihan ollaan näitä polkuja tallottu. Allekirjoitan aivan kaiken sanomasi.. mukavaa jatkoa sinulle ja tulehan useamminkin käymään. Lämmin henkäys kävi sieluni läpi, kun näin nimesi :lol: :lol:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi kesäkuu 2008
    HEP!!
    :shock:

• editoi kesäkuu 2008
    Hieno homma, Kauko K! Ja kiva, Hippi, että käväisit täällä. Olin Tupakkaverkossa KAT tai kat, kun istahdin ajoittain orrellesi visertämään surujani. Olit silloin niin kaukana. Nyt totesin, että olit VAIN kolme kuukautta minua edellä. Melisa oli täysin saavuttamaton lady, jolle en edes uskaltanut kirjoittaa. Hän kyllä kannusti minua. Ja nyt ollaan sitten melkein saman ikäisiä tässä tupakattomuudessa. Mitä se nyt on joku kuukaus sinne tai tänne. Vaan muistamme kaikki hämärästi kaikki kärsityt vaivat, JOTKA KYLLÄ KANNATTI KÄRSIÄ.
  • editoi kesäkuu 2008
    Onnea Kauko K ja myöskin Onnea Hippi!!! Olen aivan samaa mieltä kanssasi ajatuksistasi tupakoinnista ja eteenkin elämästä ilman tupakkaa!!!!
  • editoi kesäkuu 2008
    PietiPekka kirjoitti:
    Paljonko täällä keskustelu palstalla liikkuu yli vuoden polttamatta olleita? Siis tosi konkareita: HUUTAKOON HEP 8) 8) 8)

HEP on huutaneet seuraavat nimimerkit:
    Eeva (4xHEP)
    1.Eeva (4xHEP)
    Kaisu (3XHEP)
    minna (3XHEP)
    mimmi (3XHEP)
    Melisa (2xHEP)
    elina-maria (2xHEP)
    kevis (2xHEP)
    rebekka rovaniemi (2xHEP)
    Raikku (2XHEP)
    Tuulevi (2XHEP)
    Hippi (2XHEP)
    meirami
    Sam
    mimosa
    kitikatti
    savuton
    JukkaI
    enna
    nixu
    Aija
    tikuvee
    Meke
    Punapää (anita)
    Katja
    Läppä
    Pirre
    Hanna1
    Kauko Keuhko

Jessica
    Yhteensä 48 savutonta vuotta 8)

Yli vuoden tupakoimattomuus on suuri saavutus. Jokainen yllämainittu on siis omalla tavallaan suuri Onnistuja ja Voittaja. Lähes kuka tahansa voi pystyä lakkoileen muutaman kuukauden, mutta jo Vuodessa jyvät karsiutuu akanoista. Tälle listalle on siis tavattoman vaikea päästä.
    Haluatko sinä joku päivä huutaa HEP ? Älä ole Räkänokka. Ota haaste vastaa.
    :!: :!: :!:
  • PietiPekkaPietiPekka Haukipudas
    editoi kesäkuu 2008
    jessica lisätty listaan :) Pelkkä HEP olisi kyllä riittänyt. Editoin avausviestiä aina tarpeen tullen.
    Seuraava huutaja rikkoo jo 50 savuttoman vuoden rajan. 8) Kellehän osuu tämä kunnia :?:
    editoi kesäkuu 2008
    Ei varmaan mulle osu kunnia, mutta lupaan karjasta niin, että kuuluu Haukiputaalle ja Himankaan saakka. :mrgreen:
  • raiderraider helsinki
    editoi kesäkuu 2008
    Mä en oo lähelläkään 50, mutta jos vaikka 100 tähtäis!!!
    editoi kesäkuu 2008
    Tuulevi kirjoitti:
    Hieno homma, Kauko K! Ja kiva, Hippi, että käväisit täällä. Olin Tupakkaverkossa KAT tai kat, kun istahdin ajoittain orrellesi visertämään surujani. Olit silloin niin kaukana. Nyt totesin, että olit VAIN kolme kuukautta minua edellä. Melisa oli täysin saavuttamaton lady, jolle en edes uskaltanut kirjoittaa. Hän kyllä kannusti minua. Ja nyt ollaan sitten melkein saman ikäisiä tässä tupakattomuudessa. Mitä se nyt on joku kuukaus sinne tai tänne. Vaan muistamme kaikki hämärästi kaikki kärsityt vaivat, JOTKA KYLLÄ KANNATTI KÄRSIÄ.

Hihhihhiii, vai että olin saavuttamaton lady.. sää oot hauska Tuulevi. Mut totta näin, et joku kuukausikin tuntui ihan hirveän pitkältä ajalta aluksi. Annekin oli mua vaikka kuinka paljon edellä.. Noo, oikeasti 1 kk 5 päivää. :lol: :lol: :lol: mut kyllä kannattaa kärsiä, sanoi sika pojilleen... jne
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• raiderraider helsinki
    editoi kesäkuu 2008
    Ootte kyllä tällä hetkellä mulle saavuttamattomia ihailun kohteita :lol:
    editoi kesäkuu 2008
    Ja mulle. OIKEESTI. :shock:
    editoi kesäkuu 2008
    Raider ja Nyytti - hyvät naiset.. teistä tulee vielä saavuttamattomia ladyja - jollekin. Uskokaa pois, kunhan maltatte vielä hetken odottaa. Ja oikeasti, kyllähän tuollaista ihailua siis kannattaa odottaa - harvoinhan sitä muuten...

editoi kesäkuu 2008
    Raider ja Nyytti. Kuulostaa tukkijätkiltä... :shock: :shock:
  • raiderraider helsinki
    editoi kesäkuu 2008
    Kaksi vanhaa tukkijätkää istuu lepo***** :twisted: :twisted:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.