Gerbis - kukka kukkain keskellä .. näin muistinkin, että aika peräkanaa mentiin jonkun päivän väleillä - silloin Tupakkaverkossa jo. Tais olla hyvää vuosikertaa se 2005, niin monta on vielä tännekin aina silloin tällöin esksynyt ja savuttomana edeleen
40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
HEP HEP HEP !!! :-)
Kiva huomata että Pieti-Pekka on Haukiputaalta,naapuripitäjästä
Värikästä syksyä kaikille toivottelee Gerbera Oulusta
Muutin vajaa pari vuotta sitten Kaijonharjusta Haukiputaalle. Joten ex-Oululainen. Maiseman vaihto helpotti myös tupakoinnin lopetuksessa. Ei ehtinyt muodostua opittuja tupakointi rutiineja täällä Haukiputaalla. Korvien välistä se on kiinni...
75 v täynnä avausviestissä. Hieloa Katti, Skyrider ja mani. Onnittelut. Loistavaa elina-maria, jo kolme v. O Jee... Ai niin, hymiöitä ei saa käyttää liikaa
Hyvä Jenni :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Varmasti antaa uskoa vasta-alkajillekin nähdä kuinka onnistuminen on kuin onkin mahdollista.
Itse ainakin aattelin et jos toi pystyy ni mäkans
Jaahas, näin se aika kuluu. Viisi vuotta tuli täyteen uutenavuotena. Kaimalla taitaa tulla näinä päivinä. Hyvää Uutta Vuotta kaikille uusille ja vanhoille lopettajille, erityisesti Melissalle,Mimmille,Kaisulle,Walkerille ja kaikille muillekin.
Jaahas, näin se aika kuluu. Viisi vuotta tuli täyteen uutenavuotena. Kaimalla taitaa tulla näinä päivinä. Hyvää Uutta Vuotta kaikille uusille ja vanhoille lopettajille, erityisesti Melissalle,Mimmille,Kaisulle,Walkerille ja kaikille muillekin.
Kaimani, idolini, edelläkävijäni No mutta onnittelut sinulle tupakkafoorumin nim.merk. Eeva. Minulla, (tupakkafoorumin nim.merk. 2.Eeva) tulee näinä päivinä 5 vuotta täyteen. En enää muista tarkkaan, mutta 9. tai 10. tai 11. tammikuuta se savuttomuus joka tapauksessa viimeinkin alkoi
Eli huudetaan yhdessä HEP-HEP-HEP-HEP-HEP!
Eevat kunnostautuivat samoihin aikoihin ja olivat myös minun idoleita tuon pitkän etumatkan tähdenkin jo. Olitte niin paljon, reilu puolitoista vuotta, edellä meitä, esim. minua ja annea. Mukava kuulla sinustakin 1.Eeva
40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Viestejä yhteensä
Viime kuussa tuli kolme vuotta täyteen.
Kiva huomata että Pieti-Pekka on Haukiputaalta,naapuripitäjästä
Värikästä syksyä kaikille toivottelee Gerbera Oulusta
Viimeinen tupakka 4.7.2008
Nyt kun vauhtiin päästiin, niin loputkin yli vuoden polttamatta olleet ilmoittautumaan...
Viimeinen tupakka 4.7.2008
Varmasti antaa uskoa vasta-alkajillekin nähdä kuinka onnistuminen on kuin onkin mahdollista.
Itse ainakin aattelin et jos toi pystyy ni mäkans
Mukavaa kun käväsit, kävisit vain useemmin :-)
Eli huudetaan yhdessä HEP-HEP-HEP-HEP-HEP!
Mä huudan n. viikon päästä täällä 3x hep :!: Uskomatonta 8)
ONNEA, KEVIS!!!!