Uusia "oireita" :)

Elikkäs vaan kiinnostaa että mitä positiivisia asioita eri ihmiset ovat alkaneet huomaamaan kun tästä helvetistä alkaa pääsemään ulos. Eli tällaista "päiväkirjamaista" väkerrystä tässä vähän meinasin aloitella.
(Jotain tekemistä näin iltapuhteeksi aina, yöeläin kun kerta olen) :mrgreen: Elikkäs tänne vaan summailemaan hiukan niitä henkilökohtaisia parannuksia päivien päätteeksi.

Elikkäs nyt pikkaisen yli kahden päivän aikana olen huomannut että muutamia omituisia lihaskipuja ja särkyjä on hävinnyt. Lisäksi juusto maistuu tosi hämärältä :shock: Ihan kuin ternimaitoa joisi. Myös olen huomannut että kädet eivät mene kylmäksi kun kirjottelee näppiksellä :)
Siinä nämä plussat nyt tähän hätään. (omituista miten voi olla innoissaan että oma kroppa alkaa toimimaan oikein) :D
«1

Viestejä yhteensä

• PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Noniin.. kolmas päivä yli puolenvälin. Tuntuisi alkaa hieman helpottamaan sillä ei ole kokoaika mielessä että "pitää päästä tupakille". Nyt vaan tulee niitä paniikkihetkiä aivan kirkkaalta taivaalta silloin tällöin mutta ne poistuvatkin kyllä aika nopsaan. Eli se jatkuva tuska alkaa helpottamaan ja jotenkin pirteämpi olo kaikenkaikkiaan.. ehkä tämä voisi sittenkin onnistua :D

Ääreisverenkierto lähtenyt käymään oikein kunnolla ja jalatkaan eivät mene enää kohmeeseen kun istuskelee koneella :) Hengityskin alkanut käymään hiukan paremmin eikä enää haukotellessa tunnu sellaista kutinaa ja ärtyneisyyttä keuhkoissa kuten ennen.

En tiedä onko tällaisesta threadista kenellekkään apuja loppupeleissä mutta itse on ainakin kiva istuskella ja purkaa tuntemuksia :)

Harmittaa vaan kun on lunta satanut ulkona on kylmä.. Noh, kevättä rinnassa ja sormet ristissä :mrgreen: Kunhan ei kesällä ala pyryttämään.
  • MaikkiMaikki Pohjois-Pohjanmaa
    editoi huhtikuu 2007
    Malta vielä. Kyllä tuloksia tulee pikapuolin, ja ensinhän jo voit nauttia siitä, ettei suu maistu p***lle. :)
    Itselläni heti parin päivän tupakoimattoman päivän jälkeen jäi aamuyskä kokonaan pois. Eli nykyään aamuisin ei tarvitse enää yskiä ja oksentaa.
    Toinen merkittävä muutos on hengityskapasiteetin lisääntyminen. Olen nyttemmin huomannut, etten tupakoidessani ole pystynyt hengittämään syvään lainkaan, eli hengitykseni on ollut pelkkää pintahengitystä!!!
    Positiivisia muutoksia ovat olleet myös nämä 'perinteiset' maku- ja hajuaisin paraneminen.

Yksi yllättävä huomio oli se, että vaikken ole hyvässä kunnossa täällä hetkellä, ensimmäiset töihin pyöräilyt tänä keväänä eivät ole tuntuneet aikaisempiin keväisiin verraittuina likikään niin raskailta! Eli, vaikka kunto ei ole hyvä, suoriuskyky on parempi hengityskapasiteetin parantumisen myötä. Aivan mahtavaa!!!
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Noniin sitten neljäs päivä jyrähtikin käyntiin sellaisella rohinalla että heikompia hirvittää. Tuossa muutaman tunnin ehti nukkua kun heräsi siihen että keuhkot kuulostivat käynnistyvältä traktorilta. Tässä nytten puolisen tuntia rykinyt keuhkoja pihalle.. tai siis keuhkojen kultaisia aarteita ainakin. Taitaa olla nämä puhdistautumisrituaalit aluillaan tässä vaiheessa kuuria :) Kolmas päivä tuntui jo paljon miellyttävämmältä kuin nuo ensimmäiset kaksi. Pystyi jopa osittain keskittymään tekemisiinsä eikä vaan ajatella että: "teen tätä etten polta". Sufea tulelle ja ei tupakalle :mrgreen: Tästä se neljäs päivä lähteekin!

Tullut yllättäen kyllä tässä huomattua, että tuo suussa maistunut p***a taisi johtua enempi tästä kahvista mitä tulee keiteltyä. Kaikenlaiseen tervaan sitä ihminen voikin tottua kun makuhermonsa tukkii. No tökkäsenpäs tämän lusikan pystyyn tähän kupilliseen sohjoa ja käyn lisäämässä hiukan vettä loppupannulliseen!

Ajattelin että kirjottelisin tänne vaikkapa ensimmäisen viikon näistä kokemuksistani lopettelun aikana. Naurettavaahan tämä jossain määrin on mutta kun on vaan niin pirun hyvä olo ettei malta olla siitä kertomatta :D

Hyvää loppupäivää porukalle, ei sorruta tänäänkään! :D
  • editoi huhtikuu 2007
    huomenta vaan! Peej, onko sulla nyt neljäs pvä? Hyväää!
    Kiva, että kirjoittelet fiiliksiä ja olemistasi, hyvä tsempata itseään sillä, että kohta mullakin on paremmat fiilikset.(siis minä tsemppaan itseäni)
    Eilen illalla klo 18.00 poltin sitten minäkin sen viimeisen tupakkini, eli nyt reilut 15 tuntia tässä ihmetelty tätä elämää ilman tupakkaa....(kädet alkoi tärisee niin, että ei saa välittää jos lipsahtaa kirjuutusvirhe..) Kyselit että mitä muutoksia on tullut lopettamisen jälkeen; siis aika ihme juttu, mutta kun aloitin tuon Zybanin niin huomasin että mulla meni silmän valkuaiset ihan keltaseksi!! Ja tätä aamuna kun pesin hampaita, niin ällistyin suorastaan, kun peilistä katsoi minua typy, jolla oli ihan valoiset silmän valkuaiset!!!! Miten se voi näin äkkiä vaikuttaa, vai onko tää vaan joku sattuma? Olo on yllättävän hyvä, kyllä se tuo Zybani vaan taitaa potkia!! Nukuinkin niin hyvin siihen asti, kunnes koiran-retale herätti neljältä.. onkohan sillä jotain vieroitus oireita kun ei "mamma" enää vie takapihalle tupakalle mennessään samalla ulos...
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Mahtavaa Meke! Siitä se lähtee :) Älä ny sentään sentään koiraa ihan kärsimään pistä ;) Tosta silmähommasta tuli vaan mieleen se että itsellä on tullut jotain pientä omituisuutta simmujen kanssa. Pieniä valopisteitä siellä täällä ja tuntuis siltä että näkö olis hiukan parantunut. Voi olla että se on vaan päänsisäistä hörinää nikotiininpuutteen vuoksi. Tuo silmien värihomma kuulostaa hiukan hassulta kyllä, mutta kait se voi zybanista johtua o.O

Itsellä tuo raitis ilma on nimenomaan ollu ihan avainasemassa tässä hommassa. Pidän edelleen ne tupakkitaukot mutta en vaan tupakoi silloin. Orjallisesti retuuttelen itseäni kyllä tuohon parvekkeelle hytisemään. Saa motivaatiota kyllä tähän touhuiluun kun siellä menee vaakatasossa lunta tällä hetkellä. Tulee tyhmä olo siis kun palelee tuolla, mutta se on vaan hyvä asia että on taas yksi hyvä syy miksi lopettaa. Itsellä on olo ainakin ihan mahtava tällä hetkellä. Tuntuu siltä niinkuin kaikki menisi vaan paremmin ja paremmin. Ne ekat kolme on ne pahimmat Meke, TSEMPPIÄ! Asennetta peliin ja onnistut!

Meikässä on senverta masokistin vikaa että nostan panoksia tässä kokoajan. Saattaa kuulostaa äärimmäisen tyhmältä mutta kerronpa kuitenkin. Ensinhän vähentelin tuota polttamista päälle askista päivässä tuohon 8 röökin paikkeille. Sitten ensimmäisenä päivänä kun lopetin vedin nikotiinipurkkaa kyllä kitusiin 3 kappaletta. Toisen päivän olin ns "kylmä kalkkuna" eli purkkakin veke. Olen myöskin vähentäny syömistä tossa kolmannen päivän aikana ja nyt aloin lantrata kahviakin vedellä. Ja jostakin syystä olo on vaan kokoajan parempi. Pää pilvissä :mrgreen: toivottavasti loppukroppa tulee perässä..

• editoi huhtikuu 2007
    Kiitos kannustuksesa!! Noin viiden minuutin välein tulee olo, että nyt seuraavaksi menen siis röökille ja sit jatkan hommia. En tietenkään mene tupakalle, mutta on se kumma miten selkärangassa tuo homma on!!! Tuosta kahvi-asiasta piti sulle mainita; luin jostain, että tupakoitsijan maksassa nikotiini pilkkoo kofeiinia ja kun nikotiinia lakkaa tulemasta alkaa kofeiinia olla käytettavissä hurjanpaljon enemmän kuin ennen tupakoinnin lopettamista ja tästä johtuen vierotus oireista suurin osa olisikin kofeiiniin lisäyksen syytä??? olisko tuossa perää? En muista mistä mä ton luin, mutta siinnä kehotettiin eka päivinä lopettamisen jälkeen hillitsemään kahvinjuontia ihan minimiin.... mene ja tiedä.
    Joo, olet varmasti oikeassa tuon ulkoilun suhteen, kyllähän se raitis ilma hyvää tekis. Meilläkin on ilimat vähän surkeet, vettä tulee. Mutta ei kait se kastuminen mitään haittais... laiskottaa...pitää lähteä viemään pienempi lapsista synttärikutsuille, siinnäpä sitä onkin muuta miettimistä taas, vähäksi aikaa.
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Hmm, tuo kahvihomma tulikin yllätyksenä. Ihmettelen vaan että mikäköhän tässä on vaivana kun kahvia menee enempi kuin ennen ja aika selkeestikkin. Sentään 6 vuotta ja hiukan risat tuli vedettyä joka päivä tota tupakkiakin että kyllä sitä nikotiiniriippuvuuttakin pitäis olla. Pitää sanoa että tä energiantason todella yllättävä nousu voi johtua juurikin tuosta asiasta. Varmaan tuota kofeiinia alkaa valumaan pian korvista pihalle kun ei suonistoon mahdu enää :D

Ei ole tänään ollut yhtään sellainen olo että tarvisi nikotiinipurkkaa tai että tekis mieli yhtään tupakkia. Itseasiassa on tosi "normaali" olo jopa. Alla pannulllinen kahvia tällä hetkolla ja melkeinpä lisää taidan tuosta mennä keittelemään. Vissyä, kahvia ja mynttoneita. Niillä tullut mentyä eteenpäin tässä jo neljättä päivää. Se voi olla että ton pahimman terän vei tuo nikotiiniannostuksen vähentäminen alle puoleen jo tossa aikaisemmin keväällä, mutta tiedä siitä sitten. Ihmiset ovan niin erilaisia että voi tuo olla perintötekijöissäkin.

Muistan pienempänä kun isäni poltti kaksi askia päivässä punaista mallua ihan. Sitten iski 2 infarktia tuossa jossain 55 ikävuoden kohdilla ja hän lopetti kanssa siihen paikkaan (kuulemma) ilman vieroitusoireita. Hänkin sen 40 vuotta kessutteli ihan huolella menemään. Hänkin nyt on jo lähemmäs 70, vielä hengissä mutta se tupakkayskä kyllä jäi vaikka tupakit kuuluvat menneisyyteen. Sitkeä sissi tuo meidän pappa kyllä :)

No pääasia että muistaa että aika iso osa tästä urakasta on ihan vaan siellä päänupin sisällä. Toinen asia mikä helpotti kyllä tuossa muutamina hetkinä oli se tieto että tähän kuole vaikka oli yksi aika karmiva episodi tuossa toisena päivänä. Ja mikä ei tapa niin tunnetusti vahvistaa. Nikotiiniin löytyy sitten korvaukset ja veikkaan että se Tsypaani alkaa kanssa puremaan huolella minä hetkona hyvänsä. Yritä kestää! :wink:
  • editoi huhtikuu 2007
    Tuohon kahvihommaan vielä, kyllähän se toki vaikuttaa asiaan varmaan sekin minkä verran sitä kahvia on tullut kiskottua aikaisemmin ja minkä verran sit lopetuksen jälkeen. Ja jos ei siitä mitään "oireita" tule, niin eikun ääntä kohti vaan! Itsekin kittaan sitä töissä pitkin päivää ja kotonakin keitän illalla.. tosin jos juo liikaa, niitä siitä tulee yökötys-kuvotus-paha-olo. Kaikille ei tuu mitään vaikka jois kuinka paljon. Täytyy kyllä ihmetella, että miten hienosti on tämä eka täys-päivä mennyt tähän asti!! Jotenkin ajattelin että se olis ihan kauheeta. Koko ajan on sellainen viesti selkärangassa, että nyt tupakalle ja mitään aikomustakaan ei ole mennä tietenkään, kroppa vaan odottaa, että toimitaan niinkuin aina ennenkin. Jos näin hyvin menee seuraavatkin päivät niin täytyy kyllä sit melkein sanoa, että ihan hävettää kun en ole aikaisemmin lopettanut! Zybanin vaikutus on kyllä yllättänyt positiivisesti, kun etukäteen pelkäsin niitä haittavaikutuksia ja viekkareita. Mutta kun nyt on "jo" 20 tuntia takana ilman tupakkaa niin pää on jotenkin "selvinnyt" (no mitenkään ihan sekaisinhan se nyt ei ole ollutkaan, mutta vähän niinkuin turtana olin muutaman päivän). Jee, ihan tohkeissani täällä ihmettelen!! (huomenna tietysti kaikki on toisin...mä en usko kyllä että tää näin helposti menee.. hyvä varautua kaikkeen..) Mutta mehän kestetään, jookosta joo!
  • editoi huhtikuu 2007
    Meke kirjoitti:
    Jee, ihan tohkeissani täällä ihmettelen!! (huomenna tietysti kaikki on toisin...mä en usko kyllä että tää näin helposti menee.. hyvä varautua kaikkeen..) Mutta mehän kestetään, jookosta joo!
    :D Noin se tupakoimaton elämäntapa alkaa...ensi askeleista :D Illalla taas voi paukutella henkseleitä kun on yksi savuton päivä lisää.
  • editoi huhtikuu 2007
    Taas uusi päivä jo melkein puolessa.. hyvin menee edelleen!!
    Ihmeellistä on kyllä että mitään hankaluuksia tässä lopetuksessa ei vieläkään ole ollut (ja minä kun niitä kokoajan odotan ja niihin henkisesti valmistauduin..), kämmenet hikoaa hieman normaalia enemmän, eli ihan vähän, muutenkin touhutessa tulee hiki herkempään. Mitään muita "oireita" ei ole.
    Virkeempi olen ja paremmalla tuulella!! olin ajatellut että kiipeilen sienillä ja ukko ottaa viim. toisena päivänä eron!!! heh hee.

No en todellakaan valita! Tämähän on ihan mahtavaa!! Siispä kannustukseksi niille jotka vielä "kypsyttelee" päätöstä ja sen toteutusta, että ei se ehkä olekkaan niin paha homma ja niin vaikeaa kun ehkä kuvittelee. Itsekin olin ihan "kauhuissani" ennen lopetusta... mutta nyt sanon että ihan turhaan hannasin sitä lopetusta kaikilla selityksillä... jälkiviisautta, I Know.
    Meillä alkoi aurinko paistamaan, eli tää lähtis nyt ulos lasten kanssa touhuamaan ja samalla saamaan happea koneeseen!!! Mukavata sunnuntaita teille kaikille, palaamme aiheisiin!
  • JasuJasu Pirkanmaa
    editoi huhtikuu 2007
    Kiva lukea muidenkin kokemuksia..Nämä hyvät kokemukset ja hyvän olon kun olisi tiennyt aiemmin niin olisi varmasti lopettanutkin aiemmin.
    Mulla on takana reilu 2 viikkoa (tämä on 18. päivä, laskin :D ) ja elämä tuntuu ihan hyvältä!
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Dodiin menossa viides päivä ja fiilikset vaan paranee. Ei ole enää paljoa klismaa tuolla keuhkojenkaan pohjalla ja eilen olin puolisen tuntia partsilla vaan hengitellen syvään ja virnuillen :D Tässä oikeestaan voi enää sanoa mitkä asiat tuntuu paremmalta kun kaikki vaan tuntuu paremmalta. Makuhermot tuntuu kanssa ottaneen jonninmoisen resetin ja kaikki maistuu aika paljonkin paremmalta. Viimeyönä alkoi vaan kaikki tuntemani ihmiset polttamaan tupakkia tuolla höyhensaarilla mikä oli hieman omituista.. mutta kait sekin loppuu piakkoin. Nyt pystyy jo toimimaan normaalisti ilman jatkuvaa hinkua pistää tupakiksi ja olo senkun paranee. Saas nähdä mitä tässä on vielä edessä :)
  • editoi huhtikuu 2007
    mulla pahommat päivät oli just 3.-5.pv lopetuksesta :x jos noin helpolla pääset mahtava homma :thumbup:, ei mullakaan ollu pahat viekkarit,hieman levoton olo just em.päivinä ja kaks viikkoo lieviä univaikeuksia ja thats it, kovasti tsemppiä :wink:
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi huhtikuu 2007
    Odotettavissa lievää leijuntaa ja ja älyttömän hyvää fiilistä itseaiheutetusta olotilasta :D :D :D
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Jotenkin täysin hämärää kun kaupassa kävi eikä tarvinnut ottaa sitä röökiaskia mukaan sieltä.. Noh kuitenkin tuli sitten ostettua vähän energiajuomaa ja sitten leffavuokraamon kautta hakemaan leffa :) Pientä itsensäpalkitsemista tähän vaiheeseen kuuria.

Tästä vaan katsomaan leffaa ja puhdistelemaan keuhkoja (iski sellainen tupakkiyskä tänään että huhhuh). Kaveriakin kävin moikkaamassa tuossa ja menin seuraksi kun hän tupakilla kävi. Itse ei tullut poltettua mutta kyllä se tupakki vielä hiukan viettelevältä haiskahti. Pitää varmaan odotella tässä vielä hetko ennenkuin baariin uskaltaa mennä tai voipi käydä vanhanaikaiset :) Itseasiassa pelkkä ajatus alkkomahoolin nauttimisesta herättää ne kaikkein pahimmat tupakointihimot meikäläisessä.

Mutta laskurin mukaan 50 tupakkia on nyt jäänyt polttamatta ja 9 euroa säästynyt, että tästä onkin hyvä lähteä sitten päivään nro.6.
  • editoi huhtikuu 2007
    Kolmas päivä loppusuoralla, edelleen odottelen että koska se hankalin vaihe alkaa... eilisen ja tänään olin zybanin suhteen "nuuka", otin vaan yhden tabun. Ja ihan hyvin pärjään silläkin. Kahden tabun päiviä tuli siis 3, joista "keskimmäisenä"lopetin savuttelun. Yhdestä zybanista ei tule "kekkuli" olo, pystyy töissä näyttelee selvää!!!!!! Jos näin helposti homma etenee, niin miks ihmeessä mä en lopettanut jo kauan sitten????? Tsemppiä ja rutistusta kaikille kanssa-kulkijoille!!!
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Loistavaa Meke :) Pikkuhiljaa se pirukin taittuu! Itsellä nyt.. HERRRAJUMALA 10:s päivä menossa!! Jahas, taitaa tämä setä lähteä viinakauppaan katsomaan josko pystyis kokeilemaan tuota alkkomahoolin nauttimista ilman tupenkia :D Eilen taas tuli tupakoivan kaverin kanssa sitä sun tätä puuhailtua niin huomasi vaan että kuinka pahalta se tupakka haisee. Yllätyksenä tuli myöskin se että miten tuo ennen polttamani "kevyt" tupakin haju kanssa vaan tarttuu vaatteisiin. Ei sitä itse ennen huomannut oikeastaan yhtään. Tuli aina vaan luultua että tuo polttamani merkki ei haissut millekkään (tiedä sitten mikä logiikka siinäkin oli).

Noh kuitenkin olkaa sortumatta näiden vapun juhlien tuoksinassa! Meikä painuu juhlimaan hieman jo ennakkoon :) Pitää senverta Myytinmurtajaa nyt leikkiä että selvittää onko tuo tupakoimattoman krapula todellakin lievempi kuin aktiivisen tervakeuhkon. :D
  • editoi huhtikuu 2007
    Krapulasta voin sen verran kertoa että viime viikonloppuna oli ehkä elämäni pahin krapula savuttomuudesta huolimatta, taisin sitten juoda sen tupakoinnin sijaan vähän reilummin, siis tupakan tilalle aina vaan uusi paukku :lol: Koita sinä olla tekemättä sitä virhettä :wink: HAUSKAA VAPPUA
  • jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi huhtikuu 2007
    Juomaan pystyy ainakin aikas paljonkin ... eikä omasta mielestään ole edes kännissä ... paitsi sitten kun seuraavana päivänä kirjoittelee stumpin sivuille sitä huomaa :roll: ... ehkä jotain ... :twisted: :twisted:
  • editoi huhtikuu 2007
    Ensimmäiset 24h tulee parin tunnin päästä täyteen, mut on kyllä kanssa täysin yllättänyt tämä jonkinlainen keveys ja ihan virnuillen on päivä mennyt. Odottelen kyllä että koska ne kauhut alkaa, etteihän tää voi näin helppoa olla.
  • jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi huhtikuu 2007
    ei se taida kaikille niin vaikeeta olla , kateellisena olen huomannut . onnea vaan , sillä sitäkin tarvitaan ... Mä olen tehnyt paljon hyviä päätöksiä , joista osan olen jopa pitänyt , mutta äkkiseltään sanon kyllä että tää polttamisen lopettaminen saattoi olla fiksuin ... suosittelen varauksettomasti !!
  • editoi huhtikuu 2007
    Siinä se on eka viikko mennyt savuttomana "immeisenä"!!! Aika mieletön juttu, en olis kyllä minusta uskonut! :) Zybanit jätin sit tänäaamuna pois ja johan olo parani, kun loppui se "keinunta". Ihan kun pienessä sievässä olis ollut kokoajan, tietysti kait se menee niinkin...Harmittaa, kun ostin sen 100 kpl:n pakkauksen (en tiennyt edes, että niitä olis ollut pienempiäkin annoksia..) näitä "sypaneita" ja niistä jää nyt reilu 80 kpl syömättä.
    Vaan asiansa hoitivat ja se on nyt pääasia. Hermot ei ole mennyt kuin muutaman kerran viikolla, lapset nyt osaa sen asian tietty "järjestää" vaikka äippä ei kärsiskään lopetus-oire-yhtymästä.. ja ukolle on tullut pari kertaa annettua suht "selvä sanaisia ohjeita", mutta muuten olen kai ollut ihan ihmisiksi??!! Tupakka haisee tosipahalle, töissä kun joku asiakas on tumpannut just röökin ja kävellyt sisälle toimistoon niin meikä liki oksentaa.. hyvä vaan, että tupakkaan tulee inho-suhde, helpompi käsitellä kun syvä kaipaus...luulisin. Takaraivossa on edellen se tapa/jäänne, että syönnin jälkeen pitäis mennä ulos- ainiin, en menekkään, ja kahvin jälkeen ja ja jne, mutta se ei ole mikään ongelma, lähinnä hassu juttu, mieli ei tee tupakkaa enkä kyllä (perskutarallaa) meinaa ikuna-skinkuna enää polttaa, olen sen tehnyt itselleni selväksi, että nyt se loppui, loppuelämäksi. Ajatuksen voimalla tsemppaan teitä kaikkia! Ottakaahan iisisti wappu-juhlinnat...ja savutonna tottakai, joohan??!!
  • editoi kesäkuu 2007
    Hauska käydä lukemassa täällä näitä kirjoituksia.. mitähän kuuluu Peejlle? onko kaikki ok ja elämä hymyilee?????? laitapa kuulumisiasi.. jos oot kuulolla..
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi kesäkuu 2007
    :) Hyvää keskikesää vain ihmisille! Tässähän on hommat edenneet varsin mainiosti. 2kk ja risat takana savuttomuutta ja olo on mitä mainioin. Alkaa tuo alkoholin nauttiminen onnistua jo ilman hirveitä pakkohimotuksia tupakin suuntaan. Kyllä kesä on hienoa aikaa! :) Ei ole enää karmivia aamukröhiä tai muita sellaisia inhottavuuksia ja jotenkin vaan tuntuu että elämä vaan hymyilee :D Taidankin tästä nappaista aamukaffet käyntiin ja mennä pihalle nauttimaan kauniista aamusta. Mitenkäs Mekellä on lakko pitänyt ja kesä kulunut?

Olen muuten nyt 743 tupakkia ollut polttamatta ja 131 euroa jo säästänyt. Pistää hymyilyttämään :lol:
  • editoi kesäkuu 2007
    Moikka vaan! Kiva kuulla että sulla menee hyvin! Hyvin menee täälläkin tuon lopetuksen suhteen, ei mitään ongelmia. Urheilu on nyt uusi intohimoni, ukko on toiminu mun omavalmentajana, ollaan heitetty kävelylenkkiä, vähän juostukin ja kesälomareissulla ostin itselleni sykemittarin.. vedettiin aamuin-illoin reissussa pururadalla sauva-treeniä. Meinasin kyllä hyytyä niihin ylämäkiin, vaan kun ukko meni edeltä niin oli pakko mennä perässä!! Huomaa, miten nopeesti kunto rupee kasvamaan ja nautin siitä. Nyt on ollut viimeviikon angiina ja korvatulehdus tässä "työnalla" joutuivat pistämään lihakseen antibioottia muutaman kerran kun tulehdusarvot mennä huiteli parissa-sadassa. Mutta kai tää tästä pikkuhiljaa....

Mulla laskurissa 187 € ja 988 röökiä.... voi mahoton!
    Oikein aurinkoista kesän jatkoa sinulle, käyhän aina välillä moikkaamassa täällä meitä!!!!! :)
  • editoi heinäkuu 2007
    ..............
  • editoi kesäkuu 2007
    Lapsille varsinkin se on hieno asia, ettei äiti ja iskä polta tupakkaa. Mitä pienempiä lapset, sen parempi lopettaa :wink:. Mun toinen "lapsesta", nyt kyllä aikuinen, saanut tietysti meiltä oppia, HARMITTAA!. Mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Täytyy toivoa, että poika olisi meitä valistuneempi ja ymmärtäisi lopettaa "nuorena". Nyt sitten vaan hirveesti tsemppiä! :P
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi heinäkuu 2007
    Tänään napsahti 3kk ja tasan 1000 röökiä täyteen :) Pakko sanoa että olo on jo aivan mahtava. Alkaa pikkuhiljaa uskomaan että on voittanut tämän vuosien mittaisen inhan riippuvuuden mutta saapa nähdä mitä tapahtuu kohdassa 6kk. Tsemppiä ja kesän jatkoa Stumppaajille :D
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi heinäkuu 2007
    Hurrrrjan paljon onnitteluja ja tsemppiä!!!!
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi heinäkuu 2007
    No hianooo!! :thumbup: Kiva kuulla hyviä uutisia Turuust :mrgreen:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.