pelottaa tää ryhmä jo..

Vietin tos päivän tihuutellen kyyneliä ja jokunen tabu tuli vedettyä rauhotukseen. Nukuin. Kumppani psyykkas. Mä luulin et ryhmä rämään mahtuu mukaan mut tämä ryhmärumarämä on niin iso että täälä pienempiä ja rumempia tallotaan eikä mulla oo paksua nahkaa.
Kiitti Katja sähköpostista. Hurttihuumoria: ei se champix itsemurha-ajatuksia aiheuta. oha se varma.
«1

Viestejä yhteensä

• janatacchinajanatacchina Nikosia, Kypros
    editoi maaliskuu 2008
    tarvittin pienen hengähdyshetken joojoo tervaakin meni. :roll: että kettuilkaa vaan mutten oo raato vielä että pysykee korppikotkat loitolla, huijon puupalikalla. En sanansäilällä.
    editoi maaliskuu 2008
    mut nyt moikka kaikille taas. katon ku kumppani paukuttaa konetta. Jos jotaki huvittaa mäiskiä niin liittykää World of Warcraftiin, siellä saa mäiskiä toisia päähän ja siellä puhutaan arvokkaasti! Ainaki kreikankielellä... Siellä se kumppani käy ja minä vahtaan vieressä ja kannustan.
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi maaliskuu 2008
    :thumbup: Hyvä ku tulit takas :!:
    editoi maaliskuu 2008
    TUIDE, HALIT!
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi maaliskuu 2008
    Kyllä tänne mahtuu... vierotukset on vaan kaikilla niin erilaiset... ei ne oo niin voimakkaat jokaisella niinku mulla, sulla... ja muutamalla muulla on ollu.. tiedän... Tupakkaverkosta ainakin muistan jo... että toiset on ainaki vähä äänekkäämpiä sillon kirjotelles, ku toiset... oli meitä siä muutama.. ja täällä kans... :!: :mrgreen:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi maaliskuu 2008
    JUU!!!! Kyl maar tänne joukkoon pitää mahtua isoa ja pientä, hiljaista ja vähän kovaäänisempääkin :) Mun mielestä tärkeintä on, että kenenkään henkilökohtaisiin asioihin ei puututa ja ketään ei saa vyön alle pläjäyttää.... Sit suututtaa jos joku otetaan kiusankohteeks. V*ttuilla saa tottakai kunhan vastapuoli ymmärtää sen tsoukiks, eikä siitä pahastu :):)

Mut kunhan nyt vaan jätät ne kessut pois, se on tällä hetkellä se tärkein!!! Usko vaan.... Mielikin rauhottuu sit ku ei oo enää vieroitusoireet kiusaamassa.

Tsemppiä!!!!!
  • Sari_2Sari_2 Sawo
    editoi maaliskuu 2008
    Janatacchina moi;
    Sattuipa, että täällä on yksi kohtalotoveri tuolta bipolaarien maailmasta.
    No se siitä. Ymmärrän hyvin, miten mielialojen vaihdellessa on vähän vaikea välillä orientoitua tuohon tupakanpolton lopettamiseen. Itse olen ollut sellaisia 3 kk:n jaksoja polttamatta, mutta masennuksen iskiessä olen taas aloittanut, koska olen uskonut kuolevani eikä millään ole mitään väliä.
    Tänään tuli muuten 3 kk täyteen, eikä onneksi ole kuin lievää masennusta ilmassa.
    Mutta hei, yritän olla hengessä mukana ja koeta jaksaa! :thumbup:
  • editoi maaliskuu 2008
    Hyvä pikku-sisko, että tulit takas. Nyt ei kun uutta kehiin ja sora-äänistä ei välitetä!! Tsemmppiä ja halit!!
  • editoi maaliskuu 2008
    Kiva jutska. Oot tullut takas. Tässä sulle tämmöttinen nekkuliina, jolla pyyhitään viimoset kyyneleet. Paska jutska kun sattu tää homma just niille ekoille pahimmille päiville. Kun on mieli jo muutoinkin herkkänä. No nyt pää pystyyn vaan. Meit on näin iso kasa tsempparii suo täällä tsemppaamassa. Röökit vaan nyt het pois ja uutta yritystä kehiin.
    ISOOO HALI!
    editoi maaliskuu 2008
    Sari!
    En siis oo ainoa täällä, ihanaaaaa. Huokaus. Tiedätkö sen kun tulee tunne, että ei :evil: :evil: :evil: mä en kuulu mihinkään joukkoon.
    Bipolaarisilla on yleensä lahjakkuutta enemmän kun toisilla, oletko tiennyt sen?! Oletko löytänyt oman lahjakkuutesi. Nostan tosiaan hattua että oot kestäny tupakoimatta. Mä oonki täällä mutissu että tuokaa eteeni se bipolaarinen joka on oikeasti pystynyt tähän. Aina joku tuntee jonkun bipolaarisen mut en mä vaan tunne KETÄÄN. Nyt ilmestyit ja toit hehkua pimeään. Pidetään hei toisemme elossa, eikö vaan! Meikäläisen on nimittäin tällä hetkellä vaikee edes sitä tehä, just niinkun sanoit, tuntuu, ettei välitä onko olemassa vai ei. Viimeks tänään tuli mieleen taas vetää pullollinen tabuja ihan vaan sen takia että väsytti ja ketutti ja tuli taas irrallinen olo. Se on semmonen tila, jossa ei osaa edes ilmasta läheiselleen kuinka hankala tilanne nyt on ja jos ei edes puhe tule kurkusta ulos että vois purkautua, tekee mieli koomaan tai jonnekin muualle.
    editoi maaliskuu 2008
    Kiitos Meke ja äiti 69! Halit tuli tarpeeseen. Kyyneleet tulvii vieläkin mutta antaa tulvia. Mä en tiä saanko enää täälä keskustella kun soitin hätäpuhelun psykolleni ja se sano että anna pölyn laskeutua ja yritä uudelleen sitten myöhemmin, uusin voimin. Eli mä haluan lopettaa, mutta en kykene just nyt. Itsemurhaa se tupakkakin kai on mutta mitä jos siihen on taipuvainen? Potkastaanko sillon stumpista ulos.
  • editoi maaliskuu 2008
    Sinä itse teet sen päätöksen. Kerää voimia tai jatka savuttomana, muut ei pysty sinua siinä asiassa neuvomaan, sinä tiedät mitä' haluat nyt tehdä. Me tuemme sinua silloin kun sitä tarvitset. Mieti rauhassa.
  • editoi maaliskuu 2008
    Mä en ainaskaan potkase ketään täältä ulos. Hyvä että otit siihen psykoon yhteyksiä. Koita saada ittes nyt kasattua ja yritä sit uudelleen kun siltä tuntuu. Sulla voi olla vielä vaikeempaa kun muilla, jos on taipumusta muutoinkin masennukseen.
    editoi maaliskuu 2008
    Mulle toi lohtua toi Sarin viesti. Joku tosiaan tajuaa sittenkin ehkä. Ja äiti 69, olet aina tervetullut tänne mulle juttelemaan. Kun oiskin pelkkä masennus. mutta kun on kaksisuuntaisuus. Välillä ei itekään pysy kärryillä kumpi on, pitää kuulostella itteään. Ja onneks on toi kumppani, joka on tottunut näkemään, mistä tuulee vaikka sillä ei päässä vipajakaan :D. Se on pelastanu mun elämäni monta kertaa. Ja yks tuolla ylhäällä, Johon uskon.
  • editoi maaliskuu 2008
    Tervetuloa takaisin!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
    Kyllä sinä tänne mahdut kirjoittelemaan ihan mistä vaan ja jos jollakin on jotain sitä vastaan, niin omapahan on häpeensä, ei näitä poteroita oo pakko kyyläämällä kyylätä.
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi maaliskuu 2008
    Olin minäki tupakkaverkossa ihan hukassa joskus sillon aluksi, kun sinne menin.... ja otin itteeni eri tavalla kun enää... kun olin ihan uusi siellä. Nyt ei enää, ku on kaks ja puolvuotta tainnu pyöriä näillä foorumeilla :shock:
    editoi maaliskuu 2008
    Pikis, toden totta :). Tietyt asiat kerron tietyille henkilöille, lukekoot muut jos haluavat,perverssit :lol: :lol: :lol:. Aattelin pistää ignooraten sitten jos tulee paskaa.
    editoi maaliskuu 2008
    :D :D :D Tuide, pitää varmaan kans ensi pyörii täällä vähän aikaa ja sitten onnistua lopettamisessakin. Ja olla jatkuvasti harkitsija vaikka ois körssimättäkin! Ei tule usutuksia miltään suunnalta :mrgreen:
  • editoi maaliskuu 2008
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Hyvä juttu, että oot paremmalla mielin jo, kyllä se kuule siitä.
    editoi maaliskuu 2008
    Onks Suomessa pääsiäinen?
    editoi maaliskuu 2008
    ei pelota ryhmä enää mut en saa otsikkoa muutettua.
  • editoi maaliskuu 2008
    :)
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi maaliskuu 2008
    Kyllä tätä oppii ihan yhtälailla kattoon eri tavalla aikojen saatossa, kun muitakin alkuun uusia juttuja... näin on... Ja luottaa itteensä sitte enempi.. ja siihen, että täältä saa tukea siihen omaan projektiinsa niiltä ihmisiltä, jotka tuntuu omimmilta kirjottelumielellä... jne.. tietää vähä jo.

Oon mä kuule kompuroinu ja ollu vittuuntunu jos mihkäkin täälläkin välillä (hetkellisesti)... mutta aina vaan oon pitäny tupakinlopetusta tärkeenä asiana omalla kohdallani.. enkä haluais seurata, kuinka joku rikkoo itteensä yhtä lujaa kun minä tän asian kans oon tehny. Voin sanoa, että oon kärsiny TUPAKIN TAKIA ihan liikaa. Elämänlaatu on yksinkertasesti vaan puolet parempi ilman... mutta se pitää itte nähdä!!!!! Tarpomalla alun yli.
    editoi maaliskuu 2008
    Pikis, mä en tiä mitä lippua pitäs hinata ylös, mut kerron sen verran että se kuuluu inhokkisanontoihini :D eiku se menikin niin, että "pidä lippu korkeella" :lol: :lol: :lol: :lol: voi repale ku se pistää joskus naurattaan niin pirusti ja toisinaan taas mutisuttaan että pistä se lippus sinne.... :lol:
    editoi maaliskuu 2008
    Tuide, totta puhut. tää on iso ryhmä ja porukkaa on sen verran että löytää kyllä juttukumppaninsa. Tuiden pihavessa on ollut aina mukava paikka muuten.
  • Sari_2Sari_2 Sawo
    editoi maaliskuu 2008
    Hyvä vaan, jos viestini toi sinulle lohtua.
    Itselläni on sellainen tilanne, että odotan kauhulla tulevaa kevättä, sillä keväät on olleet mulle syvän masennuksen aikaa. Kolme vuotta sitten jouduin sairaalaan sekamuotoisessa tilassa.
    Tällä hetkellä meno on tasaisen tappavaa, kiitos tasoittavien :(. Mullakin on onneksi mies, jolla on jalat tukevasti maassa. Samoin kun varmaan sullakin, en ehkä olisi tässä tätä viestiä kirjoittamassa ilman sitä. Sulle sanoisin, että keskity nyt itsesi hoitamiseen ja toivon, että tupakoinnin lopettaminen osa olisi sitä.
    editoi maaliskuu 2008
    Sari, kevät ja kesä tuo mullekin syvän masennuksen. Sama kauhu mielessä. Mä olin klinikalla viimekesänä eikä siellä olo auttanu mua yhtään, lähetettiin takas kotio ja mua valvottiin 24h etten tee mitään typeryyksiä. Klinikat täällä ei ole oikein suomalaista tasoa... Joo, mies täälläkin, jotkut on niin rohkeita, että kestävät katella tämän tuskan ja vielä jaksavat kannustaa. Siihen tarvitaan aivan erityislaatuista ihmistä. Mennään perkaleen kevättä kohti hitaasti hetki kerrallaan ja kuunnellaan olotilaamme. Vilpittömin sydämin toivon että voidaan jatkaa jutustelua täällä silloin kun huvittaa. Juuh, tasottavat aamusin ettei vipata liikaa ja masislääkkeet myös että jaksais elää sekä rauhottavat tiukkoihin tilanteisiin...sitten illalla sama pillerikasa plus unettavat. Joka ikinen päivä. Ehkä elämäni loppuun asti.
  • editoi maaliskuu 2008
    janatacchina kirjoitti:
    Pikis, mä en tiä mitä lippua pitäs hinata ylös, mut kerron sen verran että se kuuluu inhokkisanontoihini :D eiku se menikin niin, että "pidä lippu korkeella" :lol: :lol: :lol: :lol: voi repale ku se pistää joskus naurattaan niin pirusti ja toisinaan taas mutisuttaan että pistä se lippus sinne.... :lol:

Heh, no lähinnä tätä tupakoinninlopettamislippua, oli se sit repaleinen tai ehjä ja sitä paitsi mistä sitä tietää, kenen lippu ois ihan ehjä? ihan joka suhteessa ajateltuna. ääh, sanoinkohan taas liian vaikeesti, mut laitoin tossa joku aika takaperin sulle postia.
    editoi maaliskuu 2008
    OOOOO postia! Jes!
  • editoi maaliskuu 2008
    janatacchina kirjoitti:
    Onks Suomessa pääsiäinen?

Ei viälä. Parin viikon päästä. Kiva kun mieli jo parempi. Se on kuule niin että ollaan myö sairaita tai terveitä niin yhtä arvokkaita kaikki ollaan.

Tähän kohtaan tekisi mieleni sanoa, että kohtele lähimmäistäsi kuin toivoisit muitten kohtelevan itseäsi(vaikken mikään himo uskovainen olekkaan). Mutta viisas sanonta kuiteskin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.