Eipä olis uskonu.....

Jep pakko kai se on itekin kirjottaa tänne jotain...Oikeinkirjoituksesta ei oo puhettakaan sitte :D

Pari viikkoa on tullu lueskeltua muiden kirjotuksia/tsemppailuja. Oma tilanne on tällä hetkellä 2 viikkoa ilman blosseja. Champixia popsitaan ja mua se on auttanu siinä, että tiedän kuinka pahalle se spaddu maistuu kuurin aikana. Eikä siitä tuu sitä hyvänolon tunnetta.....

Nyt alkaa jo pikku hiljaa tuntua siltä että osais olla ilmankin korvaushoitoa.

Lopetukseen sain sysäyksen kun rupesin miettimään että oon polttanu yli puolet elämästäni :shock: Tällä hetkellä olen 29 ja päätin muistaakseni joskus aikoinaan että ennen 30 lopetan. Viimesin niitti oli kun oma 6v skidi rupee leikkimään keppien kanssa röökin blaadaamista, ei hyvä! :cry: 16 vuotta tuli poltettua joka päiväisesti. Sitäkin ennen satunnaisesti silloin tällöin "kova jätkä kun olla piti" :oops:

Uudestaan en todellakaan meinaa aloittaa. Tyttökin sano kolmen päivän jälkeen ilosena, "iskä sä et oo polttanu tupakkaa ollenkaan" meinas tulla tippa linssiin :D Kamalinta tässä on ollu se kun normaalisti liikun aina autolla ja nyt oon liikkunu jalan ja yleisillä. Niin se tuoksu "ennen on ollut kadoksissa" mikä naisista lähtee Hrrrr..... 8) Muutaman kerran miettiny pystyykö sitä lopettamaankaan ollenkaan, kun nenä käy kuin koiralla. Johan mut kohta leimataan pervoksi jossain bussissa/metrossa. :wink:

Jep ei muutaku TSEMPPIÄ kaikille jotka on lopettaneet/lopettamassa on tää paljon hienompaa kuin haista pökäleelle koko ajan.

ps, oliko tarpeeksi epäselvästi kirjotettu? no hyvä niin oli tarkotuskin!

Viestejä yhteensä

• kitikattikitikatti tampere
    editoi huhtikuu 2007
    Sori, jopa manselainen sai tolkun täällä kaaaaaukana susirajan takana :D
    Sullapa onkin oikein ihanat totuudentorvet kannustajina...lapsiltahan saa kyllä palautteen ihan sellasenaan....
    sitten se toinen juttu...naiset....kai purkkaa voi nenäänkin tunkea jos alkaa tuleen liian kuumat paikat.. :wink: ...tai sitten eti äkkiä jostain tupakantumppi ja haista sitä....haisee sen verran karmeelle että chanel vitoset unohtuu hetkeks...
    niiettä teretulemast :D
  • NilkkimusNilkkimus Tsadi
    editoi huhtikuu 2007
    Kiitos kitikatti.....

Se on muuten oikeesti outo juttu, kun ennen ei kenelläkään ollut oikein mitään tuoksua. Nyt tosissaan kun joku kävelee ohi niin voi haistaa millä shampoolla on hiukset pesty :lol:

Sittenkun tulee viereen semmoinen ihmunen kuka on polttanu ja laittanu sitä haju/partavettä niin ei oo hyvä haju :thumbdown:
  • editoi huhtikuu 2007
    Nilkkimus kirjoitti:
    Lopetukseen sain sysäyksen kun rupesin miettimään että oon polttanu yli puolet elämästäni :shock: Tällä hetkellä olen 29 ja päätin muistaakseni joskus aikoinaan että ennen 30 lopetan.
    On aina niin kiva kuulla, että joku noin nuori tulee järkiinsä. Minä ehdin polttaa melkein yhtä kauan kuin sinä olet elänyt :roll:
    Tyttökin sano kolmen päivän jälkeen ilosena, "iskä sä et oo polttanu tupakkaa ollenkaan" meinas tulla tippa linssiin :D
    Nii-in, näin jälkeenpäin on ollut kamala miettiä minkä hajuinen olen ollut kun olen lapsiani halannut.
    Kamalinta tässä on ollu se kun normaalisti liikun aina autolla ja nyt oon liikkunu jalan ja yleisillä. Niin se tuoksu "ennen on ollut kadoksissa" mikä naisista lähtee Hrrrr..... 8) Muutaman kerran miettiny pystyykö sitä lopettamaankaan ollenkaan, kun nenä käy kuin koiralla. Johan mut kohta leimataan pervoksi jossain bussissa/metrossa. :wink:
    Kaikki tupakoinnin lopettaneet tunnistavat sinut samaan "rotuun" kuuluvaksi käyttäytymisesi perusteella :D
    Jep ei muutaku TSEMPPIÄ kaikille jotka on lopettaneet/lopettamassa on tää paljon hienompaa kuin haista pökäleelle koko ajan.
    :thumbup: Tsemppiä myös sinulle
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.