Täähän on tosi mahtava foorumi

Nyt vasta löysin tänne.. :D

3 kuukautta kohta polttamatta ja sairaana vaan olen. Ennen tupakoinnin lopettamista en ollut koskaan saikulla. Nyt olen yhtenään ku on niin kauhea yskä. Voiko se oikeasti johtua tupakoinnin lopettamisesta.. kaivava yskä ja se kauhee lima aamuisin ja illalla yskittää. Ei minulla alussa ollut mitään vieroitus oireita. Niin ja sit hikoilu kohtauksia?? Kokemuksia??

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2008
    ONNITTELUT 3 KUUKAUDESTA!
    En kyllä osaa sanoa, miksi sulla hikoilut ym. tulee vasta nyt :shock:. Mulla ne oli heti alussa. Kait se on niin yksillöllistä millon ne tulee ja tuleeko olleskaan ja millasina tulee. Mutta kiva kun löysit tänne. :P
  • janatacchinajanatacchina Nikosia, Kypros
    editoi huhtikuu 2008
    Heippa ja tervetuloa! Millä lopetit? Kolome kuukautta, HIENOA. Mä en tiä tabuista jos niillä lopetit mut nyt oon kipeenä, kuukausi tulossa polttamatta. Mut taisin aiheuttaa ihan ite tän kuumeen. :roll: who knows.
  • AlisaAlisa Oulu
    editoi huhtikuu 2008
    hei, te olette ihania! Vielä tsempataan toisia :)
    Mä olen oikeastaan lopettanut sillä, että mulla on asenne kohdallaan. Se on kaikista tärkeintä! :D Aluksi kyllä jauhoin purkkaa, mutta se sit vaan jäi pois. Monta kertaa ennenkin jauhanut purukumia ja kokeillut laastareita. Alkaa lähestymään 30-v niin kai sitä järkee tulee lisää :roll:
    Nehän voi tietty johtua flunssastakin noi oireet.. en tiedä.
    Mä toivotan kaikille TSEMPPIÄ!!! Me ei saada mitään hyvää tupakin poltosta.
  • hansu_2hansu_2 Pohjois-Savo
    editoi huhtikuu 2008
    Onnea Alisa! Millos sä tarkalleen lopetit? Mulla kans tulee kohta 3 kk täyteen, itse asiassa sunnuntaina :) Hyvällä tiellä ollaan juu! :thumbup:
  • AlisaAlisa Oulu
    editoi huhtikuu 2008
    Lopetin 9.1 ja sitä oikein odottaa innolla että 3 kk:ta tulee täyteen!! :D
    Eihän meillä ole kuin 3 päivää väliä :-)
  • anitaanita Etelä-suomi
    editoi huhtikuu 2008
    Onnea molemmille tulevasta 3kk :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: 8)
  • HuuanttiHuuantti Pääkaupunkiseutu
    editoi huhtikuu 2008
    On se upeata kun järkeä tulee tässä asiassa noin nuorena päähän. Vältytte tältä pitkän kaavan mukaiselta taipaleelta ja sen tuomilta terveydellisiltä riesoilta.

Itse stumppasin 14.01.08 klo 02:35 eli lähestyy se 3 kk mullakin. Pidetään tää pikkunen väli samana. :thumbup: :mrgreen: :thumbup:
  • Miika84Miika84 helsinki
    editoi huhtikuu 2008
    Tervetuloa Alisa ja onnittelut :D :thumbup:
  • AlisaAlisa Oulu
    editoi huhtikuu 2008
    Mä olen vielä vähän pihalla täällä, mutta ei kai se haittaa. :D On hyvä tietää, että täällä on tällanen jos paha tilanne tulee. kiitosta vaan kaikille. :)
  • Miika84Miika84 helsinki
    editoi huhtikuu 2008
    Ei haittaa...sovit hyvin tänne meidän pimeiden joukkoon :D :D
  • Kaisaliisa_2Kaisaliisa_2 Vantaa
    editoi huhtikuu 2008
    Tervetuloa vaan Alisa :D ! Ja onnittelut kolmesta kuukaudesta, vaikein aika on nyt ohitettu!! Ja täällä tosiaan on huippuporukkaa, sillä vain toinen tupakoitsija voi ymmärtää täysin toista :D !! Ja niitä nikkispiruja :twisted:
  • AlisaAlisa Oulu
    editoi huhtikuu 2008
    Kaisaliisa: Se on ihan totta ettei kukaan muu voi ymmärtää kuin se joka on samassa tilanteessa. Pitkää pinnaa tarvitaan ja hermoja kysytään vieläkin :-)
  • raiderraider helsinki
    editoi huhtikuu 2008
    28.1. stumppasit. Hikoilut, vapinat yms viekkarit tuli silloin. Yskä pe****le vaan ei. Ei oo noussu keuhkoista mitään ylös. Varmaan siks vielä henkee ahdistaakin.
    3 kk ootan jo minäkin.
  • AlisaAlisa Oulu
    editoi elokuu 2008
    Voihan paska.. Olis pitänyt enemmän vissiin olla täällä foorumissa.. retkahdus tuli ja paha!!! Nyt sit taas aletaan ja alusta!!
  • Peter PanPeter Pan Suur-Savon sydänmaa
    editoi elokuu 2008
    Foorumi on tosiaankin oiva purkamaan turhia nikkispaineita, joten käytä mieluummin tätä kuin sätkäkonetta.

Itsekin olen kolme kuukautta ollut savuitta ja samankaltaisia oireita kurkunkarheuksineen ja hikoiluine/vilunväristyksineen, eli kyseessä on mitä ilmeisemminkin syysflunssa tai yllättävän helleaallon aiheuttama totutteluvaihe, mutta ainakin täälläpäin on tuota lentsua ollut liikenteessä, mikä selittää, miksi tupakoimattomana olo ei aivan niin auvoista ole kuin mitä kuvittelisi, etenkin kun elimistö ja elintoiminnot muutenkin alkaa aivan selvästi toimia hitaammin eli tehokkaammin, mutta näilläkin eväillä mennään.

Kipinkapin ruotuun sieltä, ettei tarvitse aivan alkutekijöhin palata .)
  • editoi elokuu 2008
    Alisa, unohda menneet savut ja jatka vaan sitkeästi siitä, mihin jäit,
    tai ethän mihinkään jäänyt, otit vähän uutta pontta.
    Ja, Alisa hyvä, hyppää takaisin tähän merkilliseen karuselliin, kaikkia meitä täällä se pyörittää mutta vispataan homma niin päin että me pyöritämme sitä 8)
    Sitkeyttä sinulle.
  • editoi elokuu 2008
    Tsemppiä siis uudelle lopetukselle!!! :mrgreen: Vai pitäisikö sanoa alulle?
  • tutetututetu Helsinki
    editoi elokuu 2008
    Alisa,
    unohda lipsahdus ja takaisin ruotuun samantien.
    Ota opiksesi "ei enää yhtäkään" ja siitä se taas lähtee.

Tarkkuutta nikkispeikon suhteen ja tsemppiä jatkoon!
  • editoi elokuu 2008
    :?:Huhuu, Alisa,
    kerro kuulumisiasi, meni niin tai näin... :roll:
    Vai oletko palstamme jättänyt...
  • editoi lokakuu 2008
    Olen tullut enempi kun 50% lopetuskertojeni jälkeen suht hetimmiten kipeäksi. Epäilen kuitenkin että usean kuukauden jälkeen enään tupakanpolton lopettamisella olisi mitään tekemistä kipeäksi tulon kanssa.. Monasti olen itsekin ehtinyt sanoa, että en ole vuoteen pariin ollut kipeänä ja kappas.. :)
  • tutetututetu Helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Nyt 9½ kk koossa, enkä ole sairastanut tänä aikana mitään. Tosin yleensäkin flunssaa vain joka toinen vuosi, taitaa olla kovin yksilöllistä tämäkin.
  • editoi joulukuu 2008
    `
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.