2.5.2006 lopettaneet ....hehkutellaan

Heips

vuosi on kohta täys, savuttomana. :lol:

Ollaan siis ylpeitä itsestämme ja toisistamme ja motivoikaamme uusia lopettajia!

Ketäs muita on pysynyt savuttomana?

t. Stumppi

Viestejä yhteensä

• AnneliAnneli Kuopio
    editoi huhtikuu 2007

Hehkutellaan vaan.. :P Ei oikein pysty itekään uskomaan :shock: mut
    tänään alkoi toinen vuosi savutonta elämää!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • editoi huhtikuu 2007
    onneks olkoon vaan teille kaikille,perässä tullaan,4 kk "vasta" takana mutta olo kuin voittajalla :lol:
  • AnneliAnneli Kuopio
    editoi huhtikuu 2007

Kiitos Hoitsu! :P Onnittelut sinulle neljästä kuukaudesta! :lol:
    Äkkiä aika menee, tuntuu ettei siitä ole kauan kun kirjoittelit ensimmäisten päivien tunnelmia. Sinä lopetit muistaakseni ilman korvikkeita, se on tosi mahtava suoritus! Nostan lippistä :thumbup:
  • editoi huhtikuu 2007
    Oikein paljon onnea, Anneli! Kokonainen vuosi jo takana. :)

Paljon on tilanteita, jotka olet jo kertaalleen elänyt ilman tupakkaa, siksi toinen vuosi tulee olemaan paljon helpompi: Harvoin varmaan hamuat enää taskujasi hakeaksesi tupakkaa sen takia, että ennenkin tässä tilanteessa olet polttanut. Takana on ensimmäinen savuton ensilumi, pikkujoulu, uusi vuosi, keväthanki.
  • AnneliAnneli Kuopio
    editoi huhtikuu 2007

Kaunis kiitos elina-maria! :D
    Jälkikäteen kiitos myös vuosi sitten stumpin sivuille kirjoittaneille.
    Kauan olin halunut lopettaa, olin todella kyllästynyt tupakointiin, inhosin savuttelevaa minääni. Ne uskomattomat onnistumistarinat, joita täältä luin, oli viimeinen potku lopettamiselle, siis miks en minäkin pystyisi.. vaikka takana melko tarkalleen 31 vuotta savuttelua.

Motivaatio lopettamiseen oli niin vahva, että kun lopetin, tiesin ettei tupakka kuulu enää elämääni missään tilanteessa, se ei auta minua mitenkään. :?
    Vuoden aikana on elämässäni tapahtunut aikamoisia mullistuksia; ero, työpaikan muutos terveydellisistä syistä ym. ym. ym... Jos nuo olis tapahtunut pari vuotta sitten, tupakkaa olis mennyt ennätysmäärät. Mutta, mutta.. mikä ei tapa, sehän vahvistaa.
    Nyt tunnen itseni onnelliseksi, vahvaksi :roll: (tuli eteen mitä vain) ja pidän aika paljon nykyisestä minästä. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • editoi huhtikuu 2007
    Onnea ! :lol: Tässä vasta harkitaan lopettamista! Keuhkosyöpä uhkaa oikeasti. Lääkäri oli tänään vakavan näköinen ja määräsi keuhkojen tilan tarkempaan tutkimukseen ynnä seurantaan. Lievästi sanottuna hirvittää! :shock:

- Mukavaa oli löytää tälle keskustelupalstalle! :lol:

Nimim. vesisade
  • AnneliAnneli Kuopio
    editoi huhtikuu 2007

Hei vesisade, mukava kun löysit tänne! :-)
    Toivon todella ettei keuhkoissa ole mitään vakavaa. Ja toivottavasti löydät näiltä sivuilta tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen.
    Kovasti voimia ja kaikkea hyvää sinulle!
  • editoi huhtikuu 2007
    Anneli, onpa sinulla ollut tapahtumarikas vuosi! Kuulostaa kyllä vaikeilta paikoilta, mutta taitaa olla toisaalta niin että on muuten kärsivällisempi, kun ei tarte enää laukata tupakalla eikä ole nikotiinintankkaustarvetta?

Vesisade, tervetuloa porukkaan! Monet onnistuvat lyhyelläkin harkinta-ajalla.
    Anneli tuossa edellä viittasikin siihen, että lopulta pitää vain olla polttamatta joka hetki, kaikissa tilanteissa ja kaikkina vuorokauden aikoina. Ajan oloon se on itsestään selvää. :)
  • editoi huhtikuu 2007
    Vesisade, alahan sitten vaan lopetella, koskaan ei ole liian myöhäistä!
    Minulla juuri tehtiin tarkat tutkimukset ja täytyy sanoa että oli aika ikävä aika niitä tuloksia odottaa joten voimia vaan sinulle äläkä maalaa piruja seinille, minäkin sain puhtaat paperit. Tupakan lopetin pari päivää siitä kun lääkäri oli myös minulle antanut ymmärtää että keuhkoissa voi olla jotain vialla, se oli ainut millä saatoin itse vaikuttaa tulevaan, mennyttä en saa takaisin.
    Tsemeppiä kovasti ja älä suotta liikaa jännitä se kun ei auta mitään ja nuo tutkimukset ei ainakaan olleet kivuliaita joissa minä olin :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi toukokuu 2007
    ONNEA!!! Ihana lukea noita teijän juttuja, kun itellä menossa toinen päivä ilman ja tuntuu tällä hetkellä, että vuorokaudessa on 48h kun aika kuluu toivottoman hitaasti ilman tupakkaa. Viimeisen tunnin aikana on kattonu kelloa varmaan 15 kertaaja toivoo vain että se menis eteenpäin ja tulis ilta. Illalla tietty nukkumaan liian aikaisin, ettei tarvii olla hereillä ja ajatella sitä nautintoa minkä se polttaminen toisi. Kyllä oikeesti kannustaa noi teidän kirjotukset, kun siellä ei löydy yhtään katkeria kirjotuksia, että vielä vuoden päästä jokainen päivä oisi tuskaa. Nyt yritän viidettä kertaa (hypnoosi, zyban, akupunktio, nikorette käyty läpi) ja tällä kertaa ilman muita apuvälineitä kuin oma tahdonvoima.
  • editoi toukokuu 2007
    Aloitin perjantaina Zyban-kuurin. Eilen ei enää tupakka maistunut, eikä ole oikeastaan edes tehnyt mielikään. Nyt yritetään vain pysyä kuivilla... Kyllä se tästä lähtee. :)
  • editoi toukokuu 2007
    Onnea hehkuttajille!!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.