eka päivä

Ny se sitten alkoi, nimittäin tupakaton elämä.. tää on mulla jo nyt eka päivä vaikka aluksi ajattelin sitä vappuaattoa.
jotenkin oli vaan sellainen fiilis, kun aamulla heräsin, että nyt tai ei koskaan. Champxia on menossa 10. päivä ja onhan se auttanut varmaan jonkin verran. koko ajan tupakka on mielessä, toivottavasti tää helpottaa päivä päivältä....vaikeeta on pysytellä pois parvekkeelta. Mulla on ollut sopivasti flunssa ja se varmaan antoi alkusysäyksen tähän hommaan.

Kiitti vesku ja pirre kirjavinkistä, luen sen varmaan vielä, täytyy ottaa varman päälle tää homma... :lol:

Viestejä yhteensä

• jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi huhtikuu 2007
    Muista että silloinkin kun tuntuu oikein pahalta jossain on joku joka oikeasti toivoo sinulle hyvää , haluamatta sinulta mitään vastalahjaa... ja semmoisia on täällä stumpissa monta :!:
  • editoi huhtikuu 2007
    Kyllä se helpottaa, mutta välillä joku päivä saattaa olla hankalampi kuin edellinen. Mutta kokonaisuutena aina helpottaa. Kun sulla ei nyt ole sitä Carrin kirjaa, niin voit lukea Juhon aikanaan suomentamaa Lopettajan niksinurkkaa:
    http://niksinurkka.blogspot.com/

Ja tietenkin täällä kannattaa alkupäivinä lueskella ja kirjoitella. Minua aikanaan auttoi se, että sai kuulla lopettamisen eri vaiheissa olevien ajatuksia ja näki myös, miten yksittäisten henkilöiden lopettaminen oli edistynyt: ja aina oli onnistunut, kunhan oli sinnikkäästi mennyt tupakka kerrallaan hyläten eteenpäin. Lopulta kyse on vain yhden tupakan polttamatta jättämisestä: sen seuraavan. Jaksamista ja hyviä vointeja!
  • PirrePirre Helsinki
    editoi huhtikuu 2007
    Hienoa Martsi! Sinulla on selkeästi palikat järjestyksessä :lol: Kun lujaa tahtoa löytyy, on se melkein voitto riippuavaisuudesta.
    Minä lopetin tupakoinnin syötyäni Champixiä 11 pv ja uskomattoman hyvin on mennyt. Kaikenlaisia elävän elämän kommelluksia sattui, mutta kun muistaa että tupakka ei auta niissäkään tilanteissa! Tapa taitaa nyt olla se vaikein nakki. Pitäisiköhän aloittaa viljelemään/kukkien kasvatukseen parvekkeella niin tulee muuta puuhaa siellä :wink:
  • editoi huhtikuu 2007
    Martsi hienoa! Oli varmaan hyvä idea aloittaa ikään kuin itseltäänkin salaa, niin aloitin minäkin vaan yksi kaunis päivä ja hyvin on mennyt kun ei ennättänyt tulla paineita :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.