minäkin tahdon olla savuton!!!

Joo nyt on mulle tullut mittari täyteen tuon kääryleen kanssa, että!!
15 vuotta polttanut säännöllisesti.Huomenna se taistelu sitten alkaa ja mikä parasta usko itseeni on vahvempi kuin koskaan ennen.(pari kertaa yrittänyt lopettaa,mutta mutta..) No mutta tällä kertaa mä aion onnistua!
Kuvottaa koko tapa.

Viestejä yhteensä

• editoi toukokuu 2007
    Hyvä, siitä se lähtee!!! Päätös on tehty, sit vaan kohti päämäärää; savuton, terveempi elämä!! Lycka till!!!
  • NanniNanni Joensuu
    editoi toukokuu 2007
    Hienoo!!!!

Ihan höpelönä tsemppiä siulle, Suvi!!!

Mie vetäsin viimesen tänään 1.5.2007 klo 12.20... :lol: :lol: :lol:
  • editoi toukokuu 2007
    Otsikkosi on "minäkin tahdon olla savuton!!!", mikäs siinä...se onnistuu kun et sytytä sitä seuraavaa tupakkaa :wink: Nauti siitä muutoksesta, jota nyt olet alkanut toteuttamaan. :thumbup:
  • editoi toukokuu 2007
    kiitos paljon :) kyllä tässä paljon tullaan tukea tarviimaan, se on varma se!
  • Olavi VOlavi V Pori
    editoi toukokuu 2007
    :mrgreen: :mrgreen: Hyvä, hyvä! Mukaan vaan, et takuulla kadu. On tää sen verran jännää hommaa. :thumbup:
    Tuo sana tahdon on se avain, sekä usko itseensä. Muutaman päivän jälkeen tulet huomaamaan että, joka päivä helpottaa. :lol: :lol:
  • editoi toukokuu 2007
    suvi26 kirjoitti:
    kiitos paljon :) kyllä tässä paljon tullaan tukea tarviimaan, se on varma se!
    Niinhän me jokainen tupakoimaton vuorollamme :wink: Muista, että hengissä selviät viekkareista. Illalla nukkumaan mennessä onnittele itseäsi siitä, että olet aloittanut elää unelmaasi :D
  • juhapuhajuhapuha Kangasala
    editoi toukokuu 2007
    minäkin tahdon olla savuton!!!
    On varmasti tuhat syytä jatkaa tupakointia mutta vaan yksi lopettaa - se halu lopettaa.
    Kohtalo sitten riippuu vain tuosta jälkimmäisestä tai sen puutteesta.
    Voimia Sisko.
  • editoi toukokuu 2007
    Noin, nyt tuli kiskottua viho viiminen ja oikein "olan takaa". En jää kaipaamaan:)
    Kiitos teille kaikille kannustavista viesteistänne!
  • editoi toukokuu 2007
    Jaahans, se on sitten vappupäivä kohta ohi. Vedin viimeisen syöpäkääryleen noin vrk. sitten ja vain kerran teki päivällä mieli sauhua. Olimme naapurissa kylässä, isäntäväki tupakoi ja haju tuntui kuvottavalta kun sitä oli hetken haistellut. Suville ja muille tsemiä. :D
  • editoi toukokuu 2007
    Siitä se lähtee. Kun päätös on tehty, alkaa sen toteuttaminen käytännössä. Minulla tulee kohta 1 v 4 kk savuttomuutta täyteen. Huonojakin hetkiä on ollut, mutta kyllä kannatti lopettaa.
  • editoi toukokuu 2007
    Heippa!

Kohta on 2vkr onnekkaasti takana. Hetkittäin hermostuttaa,muuten ei pahempia nikkiksiä.
    jee hyvä minä :D
  • editoi toukokuu 2007
    suvi26 kirjoitti:
    Heippa!

Kohta on 2vkr onnekkaasti takana...jee hyvä minä :D
    :thumbup: Olipa mukava lukea viestisi heti aamusta. Erinomaista savutonta päivää sinulle. Olet kahlannut jo monesta karikosta, selviät siis tästäkin päivästä :wink:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi toukokuu 2007
    Mukava juttu Suvi, että olet tehnyt hyvän päätöksen ilmeisesti jo suhteellisen nuorena, :?: jos tuo 26 on ikävuotesi eikä syntymävuotesi :roll:

Käy lukemassa näitä kirjoituksia kaikistakin linjoista ja poteroista, sieltä löytyy varmaan paljon käyttökelpoista ajattelumateriaalia. :shock: Aivoistahan tässä on kysymys, keuhkoistakin.

On hyvä juttu sekin, että yhteiskunta on viime vuosikymmenen aikana ja varsinkin viime vuosina ottanut tiukan kannan tupakointiin. Oikeasti se auttaa lopettavaakin. :?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• PeeJPeeJ Turku
    editoi toukokuu 2007
    Nuo ekat pari päivää ovat vaikeimmat. Paina vaan menemään niin kyllä se siitä :) Itse loppui tuo ajan kyylääminen siinä ensimmäisen viikon kohdilla ja nyt huomasinkin että 2.5 viikkoa on jo takana :D Ainoa takapakki oli yhden puolen tupakin mittaiset poskisavut mitä karmeassa viinanhuurussa tulin säätäneeksi. Karmea maku jäi suuhun mutta henkeen ei tullut vedettyä!

Vaikkei allekirjoittaneellakaan ikää ole kuin se 24 niin pakko se on myöntää että elämä vaan maistuu nykyisin paremmalta kuin ennen. Tsemppiä! 8)
  • editoi toukokuu 2007
    eikö peej malta nukkua ku kukut koneella yömyöhään?minä en valvo ku pakosta silloin kun yövuoro :mrgreen: ei oo herkkua enää yässä iässä :roll:
  • T81T81 Etelä-Karjala
    editoi toukokuu 2007
    Menestystä vain kaikille uussavuttomille! Lukaisin viime yönä Allan Carrin stumppauskirjan ja suosittelen sitä muillekin. Poltin viimeisen savukkeeni 9:25. Tällä kertaa lakko ei perustu pelkkään tahdonvoimaan, joten toiveet ovat korkealla. Hittolainen, kun ilman kirjaa en tajunnut täysin itsestäänselviä asioita, mutta parempi kait myöhään kuin ei ollenkaan.
  • editoi toukokuu 2007
    Heippa vaan kaikille!

Joo tässä jo viikko kohta voitonpuolella!
    Ei oo edelleenkään tehnyt mieli sauhutella, mitä itse ihmettelen kovasti, tuli sitä kuitenkin turhaan monta vuotta kessuteltua.
    Noh, mutta hyvä näin, ehkä se paha päivä koittaa sitten vielä joskus... sitä odotellessa:)
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi toukokuu 2007
    Meikä pitelee tällaista sapattivuotta tässä niin valvon vähän miten sattuu. Ei ole vielä mitään duuneja tai kouluja tässä vaiheessa niin teen vähän "mitä huvittaa". Ihan terapeuttista tämäkin :) Myöskin voi olla että joihinkin vieroitusoireisiin voi sen lukea että tuo nukkuminen mennyt hieman tavallistakin epäsäännöllisemmäksi. :mrgreen: No se varmaan auttaa kun duunia lähtee tästä pian hakemaan että on savuton 8) Ei ole ainakaan ennen pomot tykännyt tuosta savuttelusta työpäivän aikana..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.