Alkoholi

Oon ollu 6 päivää polttamatta, ilman mitään nikotiini valmisteita yms.

Pää on ihan sekasin, huimauksia vähän väliä, ei tuu uni.

Ajattelin huomenna mennä ryyppään,eli mites viina käy päähän ku tuntuu muutenki nupissa vippaavan? Eli tuunko ihan änkyrä känniin helpolla, vai ratkeenko polttamaan.?

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2008
    Onnittelut 6 päivän savuttomuudesta. Huimaaminen saattaa johtua verenpaienen muutoksista. Sitä sattuu tuollaista, kun lopettaa polttaminen.

Ei kait tuota kukaan osaa ennustaa, miten sun nuppis käypi. Yksi kysymys tietenkin olis, että onko se pakko lähteä ryyppäämään nyt, kun viikko on vasta savuttomuutta takana? Eikä sitäkään kukaan tiedä ratkeatko polttamaan, se on ihan sun oma päätös tietenkin. Toivottavasti juot kohtuudella (jos siis on IHAN pakko) ja pystyt pitämään savuttomuuspäätöksesi.. ja pystythän sinä, jos todella haluat.

Tsemppiä savuttomuuteen :thumbup:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi heinäkuu 2008
    Kiitti Melisa.

Oon polttanu 9 vuotta noin askin päivässä ja nyt ekat 6 päivää savuttomana 9 vuoteen. Olin todella kipeänä 6 päivää sitten ja päätin lopettaa siheen paikkaan samalla, ilman mitään nikotiini valmisteita.

Voin sanoa että eron huomaa. Haistan ensimmäistä kertaa kesän, ym tuoksut.

Ruoka maistuu todella hyvältä ja hengitys kulkee. Kovasti tekee vaan mieli muutamaa olutta.
    editoi heinäkuu 2008
    Eihän se mitään, juo pois vaan... mut pidä itestäs huoli. Alkoholilla on tunnetusti tapana alentaa arvostelukykyä :mrgreen:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi heinäkuu 2008
    Niin juu, en tullukkaan ajatelleex että muutaman oluen jälkeen saatan ajatella että kai sitä nyt voi yhden vetää ja siitä se sitte lähtee.

Hyvä pointti. Pisteet sinne espooseen.
    editoi heinäkuu 2008
    No niin... ei nyt varmaan muutaman oluen...Mutta kun kerran kysyit :wink:

• editoi elokuu 2008
    minua myös pelottaa miten käy kun menen vkl:a viettää..
  • editoi elokuu 2008
    Kieltäydyn käymästä baareissa tai juomasta alkoholia. Siinä se.
  • tutetututetu Helsinki
    editoi elokuu 2008
    Onneksi ravintoloissa on tupakointikielto. Ei ole tehnyt heikkoakaan olla olusilla. Mutta sitten kotiinlähtiessä kioskin ohi kulkeminen - se on joskus tositosi vaikeaa. Tähän asti olen päässyt ohi tai ostanutkin mässyä, mutta varuillaan pitää olla, ja alkoholi sitten taas rentouttaa niin että varovaisuus jää mielestä.

Tsemppiä!
  • Veera ValiValiVeera ValiVali Helsinki
    editoi elokuu 2008
    Ekaa kertaa elämässä tuli sellainen tilanne että jouduin yksin istuskelemaan ravintolassa kun kaverit oli tupakalla. Olipa outo olo. :shock:
    Parempi kuitenkin niin kuin se että ravintoloissa saisi vielä polttaa ja olisivat kärytelleet siinä mun edessä. Ne tupakkatauot oli vaan tietty pitkiä kun rupattelivat keskenään ulkona. Olisin voinut mennä mukaan, mutta vaarana oli hyvän pöydän menetys joten jäin kiltisti istumaan pöytään. Pitänee varmistaa seuraavalla kerralla että olisi joku toinenkin savuton mukana. :-)
  • editoi elokuu 2008
    Veera, tuon takia en lähde baareihin. Tuntisin oloni ulkopuoliseksi.
  • GeorgGeorg Kekki-Suomen ytimessä.
    editoi elokuu 2008
    Sitäpaitsi kotisohvalla pitkät kalsarit jalassa on aika mukava ottaa muutamat oluset tahi konjakit. :mrgreen:

Pari viikkoa sitten tuli käytyä useamman vuoden tauon jälkeen ravitsemusliikkeessä nauttimassa alkoholijuomia. Ihan turha reissu kaiken kaikkiaan..

Onkohan minusta tulossa vanha?
  • Miika84Miika84 helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Kun olet lopettanut polttamisen.PYSY POISSA BAAREISTA(AINAKIN KUUKAUDEN)!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    editoi syyskuu 2008
    Viisas neuvo... minäkin opettelin juomaan uudestaan - pikkuhiljaa - ilman tupakkaa. Rankka homma :mrgreen: Kahden kuukauden kuluttua lopettamisesta Ruotsin risteily. Siinä mitattiin luonto - sitä oli - muuten. :mrgreen: :mrgreen:

• GraviusGravius westcoast of finland
    editoi lokakuu 2008
    Kaatokalsarikännit himassa kokeen vuoksi niin tietää vähän et kuinka paljon ruoto antaa myöten, jos ei tee mieli tupakkia ni ei muutaku baariin vaan :mrgreen:
  • NyyttiNyytti Länsiranta
    editoi lokakuu 2008
    Juu.... On se outoa istua kassivahtina, kun muut kiskoo p**kaa keuhkoihinsa täysillä... (Anteeksi yp, mutta sitä se on...)
    Ennen sitä oli ekana menossa..... :mrgreen:
  • editoi lokakuu 2008
    Tupakka maistuu juodessa kamalalta. Ainoa syy miksi siitä ennen piti oli se että oli niin karaissut makuhermojaan että se ei vaan tuntunut. Tupakalla on myös järjetön vaikutus krapulan laatuun. Palautuminen alkoholista on nopeampaa ilman tupakkaa. Juominen on jotenkin, voisiko sanoa, raikkaampaa :D Kannattaa kuitenkin psyykata itsensä pois niistä näkemistään muka-hyvistä-puolista juodessa ja ei kannata antaa sitä pikkurilliä pirulle, että "jos vaan kännissä polttelisin" tms.

• editoi lokakuu 2008
    Minä menin heti ekalla viikolla baariin.. ja myös ulos muiden kanssa tupakalle ilman tupakkaa! :mrgreen: . Eli juuri sinne minne suositellaan ettei mennä. Enkä ole ratkennut (5 viikkoa takana) . Mitä mä siellä muiden tuoppeja vahtisin sisällä kun en ole ennenkään niin tehnyt! Ulos välillä haukkaamaan raitista ilmaa ja jatkamaan juttua! Niin se minulla toimii :wink:
  • GraviusGravius westcoast of finland
    editoi tammikuu 2009
    Onhan se alussa vähän heikoilla jäillä heilumista kun menee buariin tupakoivien mukana mutta jos on enemmän selkärankaa kun kastemadolla niin hyvinhän se kaiketi menee, itse en kyllä vieläkään mielellään baariudu johtuen tosin siitä että en tykkää baareista :mrgreen:
  • editoi tammikuu 2009
    Nunnu, toi on just parasta. Voit HALUTESSASIi mennä ulos niiden mukana joiden on PAKKO mennä.

Ja kyllä on.....ai mitä? No lupa ajatella näin ja naureskella itsekseen tupakoitsija paroille siinä ohessa. Tarkkailehan kuinka typeriltä ne näyttävät. :wink:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.