Lopetin polttamisen 28.04.2007

Lopetin tupakanpolton viime lauantai -iltana. Sunnuntaiaamuna tosin poltin vielä puolikkaan röökin. Nyt olen kärvistellyt ilman tupakkaa.
Ei tunnu vielä pahalta. Kovia tupakantuskia olen vielä silloin tällöin
kärsinyt. Toivon, että motivaationi säilyisi. Tänään olen kokenut muutaman ilon hetken siitä syystä etten polta.
Jippii! :D :D Toivon todella, etten repsahtaisi uudestaan. Lauantaina repsahdin parin vuorokauden jälkeen. Keljutti todella.

(Tarkkaan ottaen tupakattomia päiviä on 5, lukuunottamatta
sitä lauantain ja sunnuntaiaamun repsahdusta.. )

Viestejä yhteensä

• editoi toukokuu 2007
    Marianne, hieno homma, siitä se lähtee :thumbup: Alku on aina sellaista haparointia ja haahuilua mutta kyllä siitä savuttomuudesta aika pian tulee tapa kun vaan jaksaa olla tiukkana asian kanssa.
    Tsemppiä sulle!
  • editoi toukokuu 2007
    Lämmin kiitos, Virpi! :-)
    Sun tsemppauksesta ja teidän muidenkin, on ollut todellista apua minulle.
    Varsinkin sen valtavan itseinhon jälkeen, kun sorruin polttamaan.
    Kompastuskiveni oli pitkän ajan se kuuluisa "yksi tupakka."
    Että voin mä vielä polttaa sen yhden tupakan, sitten lopetan.
    Alan vähitellen tajuta, millaista itsepetosta se on. :oops:
  • editoi toukokuu 2007
    Onnea Marianne päätöksestäsi. Itse poltin viimeisen tupakkani sunnuntaina 1.4., nyt jo 4,5 viikkoa takana. Koko alkuvuoden rimpuilin tyyliin poltan/en polta, ja kun sitten tuona sunnuntaina vedin koko askin, niin tuli sellainen olo että nyt riitti. Tupakka on mielessä päivittäin, mutta kun oikein kovasti tekee mieli, täytyy vaan istahtaa ja hengittää muutama kertä syvään, ja sitten tuleekin jo muuta ajateltavaa ja asia unohtuu. En tosin ole tuntenut voivani sen paremmin tai huonommin kuin ennenkään, mutta ainakin rahaa säästyy!
  • editoi toukokuu 2007
    Kiitos Aija! :-)
    Tänään on kova tupakanhimo. Ei ole helppoa mutta aion sinnitellä.
    Minullakin on ollut n. 1,5 vuotta sellaista poltan/en polta- meininkiä.
    Vähensin lopulta tupakanpolton minimiin. Se on saattanut auttaa pahimpiin fyysisiin vieroitusoireisiin.
  • editoi toukokuu 2007
    Tänään on ollut erittäin stressaava päivä. Ja lisää stressiä seuraa vielä.
    Tekisi ihan hirveästä mieli polttaa tupakkaa, mutta vielä en ole sortunut. :(
  • editoi toukokuu 2007
    Hyvä Marianne, hienosti olet selvinnyt ja kohta on ilta, ei enää kannattais edes langeta. Just mietin eilen kun laitoin pään tyynyyn että miten voikin olla niin hyvä ja levollinen olo kun on taas päässyt tupakatta iltaan ja henki kulkee tosi hyvin, sitä hetkeä kandee miettiä kun tupakanhimo iskee.
    Päivä ja hetki kerrallaan :thumbup:
  • editoi toukokuu 2007
    Virpi, hävettää sanoa, että sorruin. :oops:
    Poltin puoli tupakkaa. Seliseli. Ei tätä voi puolustella mitenkään.
    Mulla oli eräästä syystä tosi hermoillekäyvä päivä.
    En aio ottaa tästä pulttia ainakaan vielä.
    Tänään olisi illalla tullut jo 5. päivä täyteen ilman tupakkaa.
    Rohkaisen itseäni sillä, että olen paria sortumista lukuunottamatta ollut jo 7. vrk. ilman tupakkaa. Vaikka typerää selitystähän tämä on.
    Itsepetosta. Itse asiassa tupakointi masentaa mua tosi paljon kuin se polttamatta oleminen. Toivon TOSIAANKIN, että lopulta olisin täysin savuton. En lakkaa taistelemasta vielä.

Eikun niksapurkka suuhun!
    Tiedän ,että sortumisvaara on nyt paljon pahempi. :(
  • editoi toukokuu 2007
    Marianne, höpsis, ei mitään hävettävää, tekevälle sattuu :wink:
    Totuushan on että jokainen polttamaton tupakka on edelleen polttamatta, voit olla itseesi ihan tyytyväinen :!: En usko että nuo savut sinulle mitään kamalaa aiheutti etenkään jos et edes niistä tykännyt, me kai ollaan hieman pentuja välillä, pitää saada vaan kokeilla :wink:
    Tsemppiä, se on kuitenkin pääasia että haluat lopettaa :thumbup:
  • editoi toukokuu 2007
    Lämmin kiitos, Virpi, olet aarre! :D
    Vähän pentumaista käytöstä se olikin.
    Minä, aikuinen ihminen. :oops:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.