Lopetin tupakoinnin 28.4.2007

Hei! Olen polttanut siitä asti kun täytin 18-vuotta eli n. 4 vuotta. Lopetin tupakoinnin tosiaan 28.4.2007 Champixin avulla, nyt on 5. tupakoimaton päivä menossa ja olo on mahtava. Lääke ei minulle tuottanut mitään sivuvaikutuksia, mutta päätös oli silti tehtävä. Olen yrittänyt lopettaa kymmeniä kertoja aina vähentämällä, mikä ei ole koskaan onnistunut. Poltin ihan normaalia 10 savuketta päivässä vielä perjantaina ja lauantaina lopetin "seinään". En usko että olisin onnistunut ilman Champixia ja ihaninta savuttomuudessa on se, että hiukset tuoksuva pitkästä aikaa hyvältä :D

Viestejä yhteensä

• editoi toukokuu 2007
    Oot kuule paljon viisaampi kuin minä!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (kateudesta vihreenä todettu tuokin) Tajuat lopettaa tupakoinnin 4 vuoden päästä sen savuttelun alkamisesta, mulla meni tuon asian tajuamiseen 25-vuotta :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
  • SinikSinik Turku
    editoi toukokuu 2007
    Hieno päätös ja hienoa, että on mennyt hyvin lopettamisen aloittaminen ja siitä se lähteekin.. kohta tuleekin sitten jo toiset neljä vuotta savuttomana :D !
  • editoi toukokuu 2007
    Neljä vuotta tuntuu tosi lyhyeltä ajalta. Lopettaminen on rankempaa meille, jotka olemme tervanneet keuhkoja 2-3 vuosikymmentä :wink: Parempihan se on kaikille, et jättää tervat veneen pohjaan :mrgreen:
  • jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi toukokuu 2007
    Jaa a, kuinkahan lienee , mä muistan kun yritin joskus yläasteella lopettaa ja en varmaan ollut vielä hirmuisenkauan polttanut , ei se vaan onnistunut ... eli jos se olis ollut helppoa mä tuskin olisin 27 vuotta polttanut , vaikeeta se on aina , luulen niin ? mutta siihen pystyy ja se on hyvä !!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.