Uudet tuulet

Syyskuu lähestyy. Isäni kuolemasta tulee 36v. ja yhtä kauan olen polttanut vakituisesti. Olin isän tyttö ja tupakka toi muka lohtua. Nyt erosin juuri suhteesta, jota hallistsi viina. Ajattelinkin, että on korkea aika tehdä elämäntapa remontti. Lopettamis päiväksi olen ajatellut syyskuun 9pv (isän hautajaispv.).

Nyt onkin ainoa tuki päätöksen pitämisessä tässä piirissä.

TSEMPAKKAA MUA :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2008
    Hei ja tervetuloa porukkaan :)
    Takuulla täältä saat tsemppiä korsusta kuin korsusta, ja vinkkejä ja muuta
    virikettä..
    Lähetän jo sulle sylintäydeltä vankkaa halia ja valmistautumisvoimaa
    tulevaan lopetukseesi :thumbup:
  • eerobeerob Espoo
    editoi elokuu 2008
    Joo, tsemppiä ja tervetuloa, äläkä pelkää!
    Minä poltin n.38v enkä meinannut lopettaa -vaan lopetin useampi kk sitten paljolti Stumpin avulla.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi elokuu 2008
    Tsempataan - kyllä!
    Isäni kuolemasta tulee 32 v, hän taas kuoli tupakan aiheuttamaan syöpään, siihen viimeisimpään. Itse en älynnyt silloin lopettaa, koska olin niin nuori mielestäni, etten voinut sairastua. Lopetinkin vasta 3 v sitten, mutta vieläkään en ollut saanut mitään tupakkasairauksia, mutta niitä ei kannata alkaa odottaakaan.

Onnittelen sua elämäntaparemontin takia. Varmaan todella hyvä päätös. Odotamme siis sinun viimeistä tupakointipäivääsi ja siitä lähtevää savuttomuuttasi. Pysy kanavalla.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• *Anne**Anne* Lapin läänin eteläosa
    editoi elokuu 2008
    Minunkin isäni kuolemasta tulee ennen vuoden vaihdetta kuluneeksi 32 vuotta , hän menehtyi haimasyöpään 42-vuotiaana. Hänkin oli kova tupakkamies, poltti vihreää norttia, jos joku sellaisen tupakan muistaa, se oli filtteritöntä...! Mutta hän lopetti puoli vuotta ennen kuolemaansa, viimeisimmän leikkauksen jälkeen, jolloin todettiin, että mitään ei ole tehtävissä. :cry: . Olin kyllä opetellut polttamaan ja useita vuosia aikaisemmin vaikka olin tuolloin vasta 15-v. Että ihminen on tollo... :x
  • editoi elokuu 2008
    Tervetuloa savuttomaan seuraan ja onnea hyvästä päätöksestä!! Kyllä savuton elämä on oikeasti mukavaa!!!
    Tsemppiä kovasti!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.