V***tusketju

Inhimillisen erehdyksen vuoksi vanha ketju katosi Bittitaivaaseen. Tähän ketjuun saa siis purkaa tuntojaan asioista, jotka ottavat päähän.
«13456756

Viestejä yhteensä

• Miika84Miika84 helsinki
    editoi lokakuu 2008
    NO VOIHAN P**KA..AI ETTÄ BITTITAIVAASEEN.AIKA TUMPELOA PORUKKAA SIELLÄ :D :D :D
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2008
    :shock: :shock: Siinä meni monen "oljenkorsi" :( :(.... kun oikein ketutti niin sitä oli hyvä kahlata alusta saakka ja huomata, ettei se rööki itseasiassa olekaan se mun Juttu.......... :wink:

Deletoidunkin ketjun saa pätevä atk-ihminen pelastettua jostain viimeisimmästä varmuuskopiosta.... lieneekö teiltä löytyisi sellainen..... siis varmuuskopio :?: :?:
  • editoi lokakuu 2008
    Ikävä kyllä Jforum ei talleta muutoksia minnekään joten ketju on lopullisesti poissa. Ylläpito on pahoillaan tapahtuneesta.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi lokakuu 2008
    Oliskohan vahinko ollut kuitenkin tuottamuksellinen.. ei siis oikein tahallinenkaan, mutta hiukan enemmän kuin pelkkää huolimattomuutta? :mrgreen:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi lokakuu 2008
    Semmoinen puolivahinko! :mrgreen: :D
  • editoi lokakuu 2008
    Katja kirjoitti:
    Deletoidunkin ketjun saa pätevä atk-ihminen pelastettua jostain viimeisimmästä varmuuskopiosta.... lieneekö teiltä löytyisi sellainen..... siis varmuuskopio :?: :?:

Paha :mrgreen: :mrgreen:

Noo mutta ihmisiähän sitä ollaan, virheitä satttuu.
    Ei ruoskita ylläpitoa, ei muuta ku uutta avautumista kehiin. :P
  • NyyttiNyytti Länsiranta
    editoi lokakuu 2008
    Mua vituttaa turhanpäivänen pa..........ttelu.
  • editoi lokakuu 2008
    Hei tänää oli eka työpäivä pitkään aikaan ettei v*tuttanut yhtään!Jei!
    Taidan siis olla ihan väärässä ketjussa. :mrgreen:
  • editoi lokakuu 2008
    Aika hiljasta, eiks ketään ota pattiin mikään??
  • editoi lokakuu 2008
    whaaaaat??? :shock: :shock:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2008
    se on näet sillai et jos aletaan riitelemään ni menee tunnukset jäähylle vähäks aikaa ja riitapukareille laitetaan kimppameili, jossa näkyvät toistensa s-postiosoitteet niin voivat sitten jatkaa sitä kautta................

Outoa touhua sanon minä!! :evil: :evil:
  • editoi lokakuu 2008
    Täytyy sanoa että melko kätevää, pistetään tappeleen maileilla niin pysyy foorumi puhtaana....tsiisus...

Vitsit mä tajusin just että mä en saanut banaania :shock:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2008
    :lol: :lol:
  • Miika84Miika84 helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Todella pe***estä!Tosin mua ei haittaa,vaikka kaikki tietäisi mun add :D :D
  • editoi lokakuu 2008
    Johtuiskohan se siitä että mä en sanonut ketään idiootiksi tai pässiksi tai kus*pääksi tai muuta henkilökohtaista?
    Tosin vahingossa mä puhuin yhestä nimimerkistä "se" ku mulle "se" ja "hän" on sama asia ku mä oon täältä pohojosesta :mrgreen:
  • editoi lokakuu 2008
    Mut yks asia ihmetyttää;
    Miksi pikiksen pitäis antaa olla vihjailut yms. syyttelyt ja jatkaa vaan niinku mitään ei ois tapahtunut?
  • raiderraider helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Siis mitä, mitä, mitä ihmettä :?: :?: :?:
    Mikä pannahisen jäähy :twisted: :twisted:
  • NyyttiNyytti Länsiranta
    editoi lokakuu 2008
    Sisko kulta. Tää on niinku sitä jääkiekkoo. Joku tulee ja runttaa sut laitaa vaste ja tunkee viä kyynärpääs sun kylkiluitte välii ja haistattaa sulle ****t ja sitte sää saat siittä puale vuade pelikiallo. Että Pikis on ny saannu se.

Meinaa kiallo tul tän. :( :(
  • raiderraider helsinki
    editoi lokakuu 2008
    No siinä varmaan sitte syy miksen hirveesti kattelee lätkää :x :x
    Tsempit Pikikselle. :thumbup: Viikon päästä palstoille takas.
    Vastapeluri ansaitsee kyllä pidemmän jäähyn. :evil: :evil:
  • editoi lokakuu 2008
    Siis voihan kökkö-traktori!!! Toivottavasti sen jäähyn pituus tällä toisella (sillä) on piiiitkä.... palais rauha stumppiin. Eihän Pikiksen kanssa oo ikinä mitään järjestyshäiriöitä ollut, reilu ja rehellinen ihminen kun on.
    Meilläpäin on kans ihan normaalia puhekieltä se "se" -sanan "hän" käyttö tulkitaan joskus jopa hieman hienostelevaksi.... että ihan kaikkiin murteisiin ja kielioppiasioihin ei kannattaisi kiinnittää huomiota vaan itse asiaan ennemminkin. Pikikselle "PÖÖÖÖÖÖ":):):)
  • editoi lokakuu 2008
    pikikselle terqui jos sä näitä luet :P
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • editoi lokakuu 2008
    Eli jos koirasta puhutaan "Hän" ja ihmisestä "se" ja sit jos puhuu ihmisestä "hän" niin onko se silloin "se" eli koira??
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • editoi lokakuu 2008
    Mut voiko eläin loukkaantua jos puhetellaan häneksi?
    Jos ihmisestä puhuttaessa "se" on halveksuntaa, päteekö se silloin myös toisinpäin?
    Ärsyttää kun ei ole selvä tapaus...
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • editoi lokakuu 2008
    Mut entä sitte jos on tupakan värjäämät hampaat?miten sitte?
    Se ei taija olla kaunista.
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • editoi lokakuu 2008
    Yesh!
    Mun hampilekuri oli kyllä niin kiva että voisin lähtä vaikka kiillottaan.
    Muistinks mä sanoo ku se kehas mun ikeniä tarkastuksessa? :mrgreen:
  • editoi lokakuu 2008
    Mä hokasin että ei oo kyrsinyt koko päivänä eikä iltana eli mä oon (vieläkin) ihan väärässä ketjussa :shock:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.