tänään on hyvä päivä lopettaa.

Hei!

Olen tässä muutaman vuoden ajan kamppaillut tän tupakan lopettamisen kanssa, ja toistaiseksi se on vain jatkunut. Nyt kuitenkin olisi halua lopettaa enemmän kuin koskaan, mutta riittääkö sisu?
On aivan sama ollut tähän asti mitä on päättänyt, koska joka kerta olen löytänyt itseni se kääryle suussa.(EI SIIS MITÄÄN ITSEHILLINTÄÄ???)
Tällä kertaa ajattelin olla kauempaa viisas ja suunnittelin, että tämä päivä on se päivä jolloin loppuu tämä itselleen valehtelu.
OLEN SIIS TODELLA KOUKUSSA ja nyt tahdon siitä irti.
Olen varannut kaappiin imeskelytabletteja, purkkaa ja inhalaattorin.
(sitä mitä en ymmärrä on se, että aina tupakanhimon tullen, menen tupakalle ,enkä ole edes yrittänyt lievittää tuskaa näillä korvaavilla tuotteilla) ei vissiin ole kovin normaalia?
Joka tapauksessa mun taisteluni alkaa tänään!

Viestejä yhteensä

• editoi toukokuu 2007
    Onnea taisteluun Heidi, tänään on uuden elämäsi ensimmäinen päivä :thumbup:
  • heidiheidi etelä-suomi
    editoi toukokuu 2007
    kiitos kiitos!
    ekat nikkikset alkaa näyttää jo olevan päällä:(MUTTA TÄLLÄ KERTAA JÄTÄN MENEMÄTTÄ!)
    Huh huh.
  • PirrePirre Helsinki
    editoi toukokuu 2007
    Hyvä Heidi! Hienon päätöksen olet tehnyt.
    Taistele, taistele sitä nikotiinin tuskaa vastaan. Ne tilanteet menevät yleensä melko pian ohi. Pura täällä mieltäsi ja jaa kokemuksiasi. Tukea tulet varmasti saamaan. Minuutti minuutilta, tunti tunnilta...jne.. otat voittosi riippuvaisuudesta ja tavasta. Zemppiä!
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi toukokuu 2007
    Moi Heidi :P

Onnea kovasti, olet tehnyt todella upean ja viisaan päätöksen!! Täällä on meitä monta samassa veneessä, jotkut vasta alussa, jotkut taas monta viikkoa, kuukautta tai jopa vuotta polttamatta tsemppaamassa muita :)
    Tervetuloa vaan mukaan, yhdessä on helpompaa kuin yksin!!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi toukokuu 2007
    :D Heipsan ja teretulemast joukkoon hulluun. Tekstit ovat välillä niin kummallisia, ettei niitä ymmärrä kuin toinen tupakantuskainen ja sehän täällä hienoa onkin. Voi purkaa omaa hyvää/pahaa oloaan mielin määrin ja aina saa vastakaikua. Eli kun se tiukka paikka tulee niin pistelet viestejä vain, aina on joku joka jaksaa tsempata eteenpäin. Eli aurinkoista savutonta päivää sinne
  • editoi toukokuu 2007
    Tsemppiä Heidille ja kova tahtoa ja itsekuria :P älä anna nikkis :twisted: :lle valtaa,ole oman itsesi herra :lol: muistan kyllä tunteen kun lopetin,aika kului matelemalla mutta kyllä se iloksi muuttuu,nyt 5. kk menossa ja kaikki ok :lol:
  • heidiheidi etelä-suomi
    editoi toukokuu 2007
    alkaa tuntuu siltä että voisi repiä hiuksia,ahdistavaa.
    Ihme pakkoliikkeitäkin esiintynyt tässä tämän päivän aikana, soitin tossa yhdelle frendille ja purin tätä ahdistavaa olotilaa, mikä kyllä autto, kiitos siitä maiju!
    jos menis ruokaa laittamaan sais taas jnt tekemistä.
    purkkaa tullu jauhettua jo niin et leukaluut paukkuu!kiitos kaikille kannustajille, vaikeuksien kautta voittoon vielä joku päivä:)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi toukokuu 2007
    Heidi! Kyllä sä kestät.... pure hammasta ja sinnittele. Ajattele iltaa; pääset nukkumaan ja huomenaamulla voit sanoa olevas taas yhtä päivää kauemmin ollut polttamatta. Tsemppiä hirmusesti :thumbup:
  • editoi toukokuu 2007
    Hienon päätöksen olet tehnyt. Varmaan on olo kuin Liisalla ihmemaassa. Sinunhan on löydettävä selvittävä mieliteoista ja löydettävä uusi tupakoimation identiteetti. Hiljaa hyvä tulee. Mene vaikka tunti kerrallaan eteenpäin, jos oikein huonolta tuntuu.
  • JasuJasu Pirkanmaa
    editoi toukokuu 2007
    heidi..hieno juttu toi lopettamisesi :D .
    Et vain anna periksi..Ja lohduttaudu sillä että nikotiininhimo häviää kuitenkin aika äkkiä. Samoin yllättävän äkkiä sitä ei enää meinaa suunnistaa tupakalle niissä tilanteissa missä ennen meni.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.