Kohta kuukausi ilman...

...tupakkaa.

Poltin viimeisen tupakkani 16.4. klo 13.10. Ei erityisemmin mitenkään hankalia päiviä, mutta alussa liskojen öitä...nyt alkaa helpottaa. Nikotiinipurukumia (2 mg) on mennyt päivittäin varsinkin aamuisin. Ensimmäsellä viikolla 30 kpl 4 mg purkkaa ja sen jälkeen pari kolem tuota 2 mg tavaraa.

On tämä savuttomuus kyllä niin hienoa 26 savutteluvuoden jälkeen että taidan jatkaa hamaan tulevaisuuteen.

Vatsa meni sekaisin n. viikon jälkeen, mutta vaiva on nyt kuin muisto vain. Limaa en ole yskinyt ainakaan vielä? Paino on noussut n 5 kiloa. mitä lienee vielä edessä...?

Viestejä yhteensä

• editoi toukokuu 2007
    Minäkin lopetin 16.4, aluksi mulla oli käytössä Champix mutta nyt olen ollut vailla mitään korvaavia 1,5vk, ihan hyvin on mennyt täälläkin :P ONNITTELUT PIAN TÄYTTYVÄSTÄ KUUKAUDESTA! :P
  • editoi toukokuu 2007
    Vau! Onneksi olkoon molemmille ja tsemppiä jatkoon. :)
  • editoi toukokuu 2007
    Hienoa, nyt se menee jo omalla painollaan sitten, eikös vaan :D
  • JasuJasu Pirkanmaa
    editoi toukokuu 2007
    jpp kirjoitti:

On tämä savuttomuus kyllä niin hienoa 26 savutteluvuoden jälkeen että taidan jatkaa hamaan tulevaisuuteen.

Eikö olekin ihana kun on uskallusta käyttää sitä valinnanmahdollisuutta joka on kaikilla tupakoitsijoilla.
  • PeeJPeeJ Turku
    editoi toukokuu 2007
    :mrgreen: Onnittelut melkein kuukaudesta :) Perässä tullan itsekkin parin päivän varoajalla. Tuo liman irtoaminen on näemmä täysin henkilöstä riippuvaista. Itsellä alkoi siinä ekan viikon jälkeen irtoamaan ja irtoilee vieläkin. Aika säännöllistä touhua: aamuisin kun herää niin sen puolen tunnin jälkeen alkaa keuhkoissa yhtäkkiä korisemaan. Sitten sitä limaa hönkii pihalle noin 30 min ja sitten onkin päivän limat siinä. Joka aamu irtoaa hieman vähemmän. Pakko sanoa että jos tältä säästyy niin onnittelut siitäkin :) Kuuleman mukaan joillakin ihmisillä tuo lima vaan katoaa itsestään ilman rykimistä.
  • JasuJasu Pirkanmaa
    editoi toukokuu 2007
    Mä oon odottanut reilun kuukauden sitä liman irtoamista ja yskimistä.
    Mitään ei ole tapahtunut.
    Toisaalta se olisi sellainen konkreettinen juttu että paskat on lähtemässä elimistöstä.
  • editoi toukokuu 2007
    Ei minullakaan mitään köhimisiä ole ollut. Päinvastoin, aiemmin yskin jatkuvasti, oikein sellaista hakkaavaa yskää että töissä käytävä kaikui. Pari päivää lopettamisen jälkeen yskä vain loppui eikä mitään liman irtoamista ilmennyt. Taitaa olla kaikki vielä rööreissä tallella.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi toukokuu 2007
    Mä taas oon köhiny tän reilu viikon, mut mitään ei irtoo. Tuntuu et keuhkot on niin väsyneet, ettei jaksa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.