Huimaus

En nyt pikaisella searchillä löytänyt.. Mutta varmaan aika monella muullakin on ollut oireena huimaus lopettamisen yhteydessä? Kuinkahan kauan tuota kestää? Meinaan aika ilkeä tunne etenkin kaupassa kun tuntuu, että meinaa lähteä jalat alta. :lol: Tietty tämä taitaa niihin fyysisiin oireisiin lukeutua eli ei luultavasti montaa päivää?

Viestejä yhteensä

• SianMorSianSianMorSian PK-seutu
    editoi tammikuu 2009
    En tiedä kauan kestää, mutta sama vaiva täällä... Mä oon yhdistäny sen jotenkin verenpaineeseen. Mulla on aina ollut melko alhanen verenpaine ja nyt ku oon n. viikon ollu tupakoimatta, mittasin töissä ihan vaan niinku huvikseni. Ja mun paineet oli 100/58. Ja pulssikin enää 58. Toivon mukaan helpottaa, kun elimistö tottuu vieläkin alhasempiin paineisiin. Mutta todella ärsyttävä vaiva, mäkin tykkäisin käydä lenkillä, mutta viimeksi kun menin, niin ihan pelotti, etten kuukahda sinne lenkkipolun varteen.
  • pöllipölli Kontiolahti
    editoi tammikuu 2009
    perskeles, nythanmahokasin että tää verenpaineen aleneminenhan se voi minua niin askarruttaneeseen näön huononemiseenkin vaikuttaa. Vai mitä?
  • editoi tammikuu 2009
    Tuohon näköön en osaa kyllä varmaa vastausta antaa, mutta pienen etsiskelyn jälkeen tuli tämmöistä tekstiä eteen:

"Tupakka ei kohota verenpainetta pysyvästi, mutta kohonneen verenpaineen haittavaikutukset se moninkertaistaa."

"Kovin korkea paine voi pitkään jatkuessaan vahingoittaa pieniä verisuonia, jolloin näkö voi heiketä tai munuaisten toiminta vaarantua."

"Normaalistikin näkö hämärtyy, kun verenpaine laskee äkisti, mutta näkö palautuu, kun paine taas tasaantuu."
  • editoi tammikuu 2009
    Ihan vain kysyäkseni käytättekö mittään noihin vierotusoireisiin nimittäin varsinkin jos on jokin lääkitys päällä niin mulla ainakin ne vierotus lääkkeet aiheuttivat kovia huimauskohtauksia ja pahoinvointia. kun lopetin ne niin huimaus ja pahoinvointi hävisi. :wink: Tosin kannattaa miettiä että kärsiikö pienistä sivuoireista vai ratkeeko sitten polttamaan. viimeistä vaihtoehtoa en suosittele :?
  • editoi tammikuu 2009
    Hyvä pointti Tiinalla, unohtui mainita. En käytä korvikkeita, koska en usko, että riippuvuuden voi parantaa käyttämällä 'lääkettä' joka sisältää ainetta johon olen riippuvainen. :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.