Allen Carrin klinikat

Onko kukaan teistä, tai tunnetteko ketään joka olisi käynyt näillä Allen Carrin klinikoilla naapurimaassamme tai Briteissä? Olisi kiva kuulla kokemuksia...
Itse luin vain kirjan, mutta koska en ole kovin kummoinen lukija, sitä alkaa pikkuhiljaa unohtamaan mitä tuli luettua, ja tulee näitä läheltäpititilanteita..

Muita kirjan lukeneita? (en jaksa etsiä koko keskustelupalstaa läpi..)

Huomasin että oli joku toinenkin, Spitzer? Voisiko joku kertoa siitä kirjasta?

Viestejä yhteensä

• KatjaKatja Helsinki
    editoi toukokuu 2007
    Luettu on ja pidin paljonkin. Japi on täällä kovasti kertonu kirjasta eli etsippä hänen nimimerkillään kirjoituksia niin saat lisätietoja. Klinikoista ei ole kokemusta, mutta kirja on mulla visusti yöpöydällä ja iltatupakan aikoihin siitä on hyvä hakea parista vikasta luvusta lisämotivaatiota. Tsemppiä ja savutonta aurinkoista päivää :)
  • JasuJasu Pirkanmaa
    editoi toukokuu 2007
    Olen lukenut pariinkin otteeseen ja on siinä ihan ajatuksia herättäviä juttuja. Ihan sen voimalla en pystynyt lopattamaan. Nyt taas voisi lukea sen kun ei ole polttanut reiluun kuukauteen.
  • editoi toukokuu 2007
    Kokemuksia klinikoista ei kyllä löydy, mutta kirjasta löytyy niitä :-) Ja harvinaisen hyviä kokemuksia onkin! Luin, lopetin eikä ole enää tehnyt mieli. Enkä ole kyllä törmännyt hankaliinkaan tilanteisiin... Kumma kyllä. Lopettamisen kuvitteli olevan niin kamalan vaikeaa. Mutta se kai se kirjan idea onkin... Lopettaminen voi olla myös helppoa.

Oletko kokeillut palata kirjassa kohtiin, jotka ovat sinulle tuottaneet hankaluuksia?

(Blue: Omasta kirjan lukemisen kokemuksestani tarkemmin tällä sivustolla Minun tarina. -otsikon alta, jos kiinnostaa.)
  • japijapi Vantaa
    editoi toukokuu 2007
    blue kirjoitti:
    Onko kukaan teistä, tai tunnetteko ketään joka olisi käynyt näillä Allen Carrin klinikoilla naapurimaassamme tai Briteissä? Olisi kiva kuulla kokemuksia...
    Itse luin vain kirjan, mutta koska en ole kovin kummoinen lukija, sitä alkaa pikkuhiljaa unohtamaan mitä tuli luettua, ja tulee näitä läheltäpititilanteita..

Muita kirjan lukeneita? (en jaksa etsiä koko keskustelupalstaa läpi..)

Huomasin että oli joku toinenkin, Spitzer? Voisiko joku kertoa siitä kirjasta?

Enpä tunne käyneitä, mutta juttuja olen lueskellut ja pari videota youtubesta katsonut. Nyt herran kuoleman jälkeen, sinne ilmestynyt useita videoita.

Kirjan olen lukenut, sekä englanninkielisen Easyway for women, sekä kuvitetun kirjan ja myös sen pikkuruisen.
    Tossa mun allekirjoituksessa on suomalaisen Epävirallisen Allen Carr forumin osoite. Googlelle lisäsin jokin aika sitten, mutta pystyssä ollu jo useemman kuukauden.
  • blueblue Kanta-Häme
    editoi toukokuu 2007
    Kappas! Kävin jokin aika sitten youtubesta etsimässä, enkä löytänyt kuin pari juttua. Nyt siellä onkin jo monta haastattelua!

Luin itseasiassa tuon kirjan ensimmäisen kerran vuonna 2003. Lopetin ja se oli melko helppoa, mutta yhtä helppoa oli ottaa se "yksi" ja pikkuhiljaa aloittaa uudelleen.

Nyt tiedän että minulle ei ole olemassa sitä yhtäkään.
    Täytyypi lukea kirja uudelleen.
  • japijapi Vantaa
    editoi toukokuu 2007
    Itse oon lukenut ko kirjan suomeksi kaksi kokonaista kertaan ja päälle kaikki selailut.
    En siksi, että olisi vaikeaa, vaan koska mielestäni kirja on loistava kun sen oivaltaa.
    Kohta voisin lukaista taas, ihan muistin virkistykseksi ja osaapahan ehkä selventä muille lukijoille, jos tulee kysymyksiä.
    Mulla hyvä, kun töissä aikaa mietiskellä ja lueskella. Ehkäpä lahjoitan kirjan yhdelle kolleegalle, joka hieman kateellisena on seuraillut sivusta.

Ostin kirjoja netistä 10kpl, vaan siksi että voin antaa lahjaksi ja sai pirun halvalla.. 1/3 osaa tavallisen kirjakaupan hinnasta :-)
  • editoi kesäkuu 2007
    japi kirjoitti:

Ostin kirjoja netistä 10kpl, vaan siksi että voin antaa lahjaksi ja sai pirun halvalla.. 1/3 osaa tavallisen kirjakaupan hinnasta :-)

3,30 maksaa adlibriksen pokkarialessa, sieltä minä omani löysin ja näyttää olevan vieläkin tarjolla, ketä kiinnosta

(suora linkki poistettu)
  • editoi kesäkuu 2007
    Hei Sitris, kiitos tiedosta. Taidan ensin käydä katsomassa kirjakaupasta ja sen jälkeen suosiolla palata netin ääreen tilamaan :D Kovasti on kirjaa kehuttu joten onhan se luettava :P. Miten on sujunut tupakoimattomuus?
  • editoi kesäkuu 2007
    susanna kirjoitti:
    Hei Sitris, kiitos tiedosta. Taidan ensin käydä katsomassa kirjakaupasta ja sen jälkeen suosiolla palata netin ääreen tilamaan :D Kovasti on kirjaa kehuttu joten onhan se luettava :P. Miten on sujunut tupakoimattomuus?

Noh, vasta toista päivää mutta ihan hyvästi! Kirjoittelen tarkemmat kuulumiset johonkin parempaan ketjuun :D

Nii ja tuosta nettikirjakaupasta vielä, ei tullut edes postituskuluja et silleenki halpa ostos ja sai postilaatikkoon.
  • editoi kesäkuu 2007
    missäs blue luuraa :?: kenties lomalla kuten moni muukin täällä, meikäläinenkin hiljenee joksikin aikaa ku heti 6työpäivän putki huomisesta alkaen,lomia niille joilla vielä on edessä :P
  • blueblue Kanta-Häme
    editoi kesäkuu 2007
    No hei ja kiva kun kysytte kuulemisia!

En nyt kyllä löydä yhtäkään sopivaa ketjua johon kertoa kuulumisia (oma aloitukseni meni vahingossa päätöksen tehneiden puolelle...)
    jotenka tässä sitten kerron :)

Eilen tuli tasan 3kk ilman röökiä!
    Välillä tulee hillittömiä mielitekoja aiheuttaen kärttyisyyttä, mutta sitä ei huomaa kukaan kun muutenkin olen känkkäränkkä ihan luonteeltani :D

Miestä olen yrittänyt saamaan tuota kirjaa lukemaan, mutta kun ei ole häävi lukija, se on keittiön pöydällä lusinut koskemattomana.

Yritti tuossa männä viikolla lopettaa. Ensimmäisenä päivänä jo räjähteli silmille, sietämätöntä tuollainen marttyyrius joka toisilla lopettamisesta seuraa.
    Perkele lopettaa ja on sen verta kiukkuinen kun on, tartte enää maatansa myydä kun "ei saa tupakkaa".
    Vielä kävi Allenin kirjan haukkumaan vaikka ei ole esipuhetta enempää lukenut.
    Niin, toisen savuttoman päivän iltana sitten pienen riidan yhteydessä meni tupakalle.
    Ei tupakkaa voi lopettaa tuolla tavalla että ollaan ihan hiuskarvan varassa!

No se siitä. Minä olen 3kk kiukkuni kanssa kestänyt kyllä. Ja olo alkaa olla yhä parempi :)
    6kg tullut lisää, tällaiselle ruipelolle se vaan sopii.
    En enää tupakoi. Koskaan.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :lol: :lol: ONNEA !! :lol: :lol: Sehän on jo neljännesvuosi, jeeee :)

En tiedä miten muut stumppia käyttävät, mutta itse ainakin katson aina viimeisimmät aiheet (oikealla ylhäällä etsi sanan vieressä) välittämättä kategoriasta eli tulee sitten luettua kaikkia osa-alueita.

Sinä olet kyllä saavuttanut jo aika paljon ja tästähän on hyvä jatkaa eikö?
    :lol:

Tsemppiä ja onnittelut vielä :)
  • editoi kesäkuu 2007
    hieno homma blue :P
  • editoi kesäkuu 2007
    HIENOA JA ONNEA 3 KUUKAUDESTA :P
  • japijapi Vantaa
    editoi heinäkuu 2007
    blue kirjoitti:
    Miestä olen yrittänyt saamaan tuota kirjaa lukemaan, mutta kun ei ole häävi lukija, se on keittiön pöydällä lusinut koskemattomana.
    Itse ostin tuon pomolleni joululahjaksi, tosin taisin antaa sen jo marraskuun lopulla. Pomo aloitti lukemisen, mutta ainakin vuodenvaihteesta, hän on ollut "noin" puolessa välissä. :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.