Onko kellään

tullut rakkuloita suuhun lopetuksen jälkeen? Mulla tuli heti ekan viikon aikana ja nyt kun oon ollu reilu kuukauden polttamatta. Ja useampi rakkula kerrallaan, ihan omituista...

Viestejä yhteensä

• kitikattikitikatti tampere
    editoi helmikuu 2009
    Tuli tuli :(
    Ihan solkenaan...hammaslääkäri "lohdutti" että usein tupakoinnin lopettaja saa palkaksi aftat.......tuleehan niitä toki muillekkin ja muulloinkin, mutta oikein riesaksi asti saa usein juuri lopettaneet
    MUTTA MENEE OHI :D
  • editoi helmikuu 2009
    Joo mullekin on yksi afta kerennyt tulla lopettamisen jälkeen ja olikin ihan kamala riesa ja uskomattoman kipeä :/ Kerran aiemmin on afta ollut, mutta tuo oli ihan järkyttävän kipeä siihen verrattuna. Tosin kestän mielummin nuo aftat, kuin alan uudelleen polttamaan. Ja niin, apteekissa on myynnissä afta-hammastahnaa, joka pitää ne loitolla. Ystäväni on käyttänyt sitä ja kuulemma yhtään aftaa ei ole näkynyt.
  • editoi helmikuu 2009
    Kiitti vinkistä, pitääkin poiketa apteekissa.
    Voitte kuvitella mikä kipu, kun niitä on useita ja nielussa asti :cry:
  • raiderraider helsinki
    editoi helmikuu 2009
    Just juttelin hammaslääkärini kanssa niistä aftoista. Mullekin niitä taas ilmesty noin kuukauden polttamattomuuden jälkeen.
    En ihan tarkkaan muista mitä se sano. On se sen verran kurja paikka istua ettei ymmäryskään ihan täysillä toimi. Mutta jotenkin silleen, että kun ne "tupakkabakteerit" jää pois, niin limakalvoillakin on totuttautumista ja ne ovat ikään kuin alttiimpia kaikelle.
    Korjatkaa rauhassa jos puhun palturia. :roll: :roll:
  • editoi helmikuu 2009
    Tuli vaan mieleen, että nyt on ollut sitä entero-rokkoakin liikkeellä, aikuisillakin. Se tekee suun täyteen kipeitä rakkuloita ja voi aikuisella se tauti kestää jopa 7 viikkoa, kuulemma.
  • tintt1tintt1 Espoo
    editoi helmikuu 2009
    Kuulen nyt eka kerran moisesta "rakkulataudista". Minulla ei ole ollut mitään, joten tsemppiä kaikille kärsiville! Tekee varmasti kipeää syödessä ja muutenkin.
    "Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan!"
     Viimeinen tupakka 4.7.2008
  • editoi helmikuu 2009
    Jos ne rakkulat ovat todellakin rakkuloita, eikä ihan selviä aftoja (kuvia voi katsoa googlettamalla), niin kannattaa käydä lääkärissä. Tuli juuri mieleen tuosta Meken kommentista, että rakkulat voivat viitata tuohon enterorokkoon, sitä on on ollut paljon liikkeellä. Tosin nyt näitä tapauksia ei ole tullut niin paljon vastaan kuin tuossa alkutalvesta.
  • editoi helmikuu 2009
    Joo, googletin. Selvääkin selvempiä aftoja. Kyllä tänkin kestää, kun tietää, että pääsee eroon myrkyistä, eikä KOSKAAN enää tarttee ainakaan röökin takia kärsiä näinkin kipeästä vaivasta.
    On mulla ennenkin ollut aftoja, ei kylläkään pitkiin aikoihin ja ei tod näin kipeitä :-o.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.