Pohjoisen stumppaajat

Nyt kun palstalla on Pirkanmaan stumpanneet , niin paljonko meitä pohjoisen lopettaneita löytyy :?: aika lailla tuntuu olevan porukkaa ihan munkin läheltä, ite asun 16km Oulusta pohjoiseen koillismaalle päin :P ja mistä eteläsuomalaisten mielestä alkaa pohjoinen? :P
«1

Viestejä yhteensä

• kitikattikitikatti tampere
    editoi toukokuu 2007
    Hämärästi muistelisin maantiedon open sanoneen että Leskelä on keskellä Suomea, joten onks sitten Leskelän yläpuolella oleva pohjoista?...juu..äläkä vaan kysy missä se Leskelä on..se on jo muuttunut sivistyksen puolelle..eli en muista.... :mrgreen:
  • JasuJasu Pirkanmaa
    editoi toukokuu 2007
    hoitsu vm-68 kirjoitti:
    Nyt kun palstalla on Pirkanmaan stumpanneet , niin ja mistä eteläsuomalaisten mielestä alkaa pohjoinen? :P

Tota..kun mennään tästä n. 100km ylöspäin eli siinä Jalasjärven kohdalla alkaa pohjoinen :roll: :roll: .
    Tiedän kyllä että maantieteellisesti Oulu on aika lailla keskellä Suomea..Vissiin :oops: .
  • editoi toukokuu 2007
    Pohojoosesta ollaan. Ja minä oon jonku verran pohojosemmasta ku Hoitsu vm-68. Eli minä ainaki oon pohjosesta. :) En tiedä sit Oulun eteläpuolella asuvia... ei ne taida enää pohjosesta olla... :roll:
  • malttimaltti keski-suomi
    editoi toukokuu 2007
    Moi Pohjoisen stumppaajat! Vaikea tuo käsite pohjoinen kun tähän asti olen ollut keskisuomalainen niin nyt työnantajan organisaatiossa olemme osa pohjoissuomea. Mutta kuitenkin yli 30 v savuja ja nyt 3 kk savuitta. :) :-) :D
  • Olavi VOlavi V Pori
    editoi toukokuu 2007
    :x Helkutinko väliä sillä on mistä päin sitä ollaan????? :? Samalla asialla kai täällä kaikki ollaan???? Ei kai tämän pitäis olla mikään kilpailu???? :x :x Etelässä, pohjoisessa, linjalla Utsjoki-Kevo, taikka missä tahansa on eniten lopettaneita, niin veenkö väliä sillä on. Pääasia että mahdollisimman moni ymmärtää lopettaa ja pysyy päätöksessään. :oops: EIKÖ ??????
  • editoi toukokuu 2007
    :thumbup:
    hoitsu vm-68 kirjoitti:
    Nyt kun palstalla on Pirkanmaan stumpanneet , niin paljonko meitä pohjoisen lopettaneita löytyy :?: aika lailla tuntuu olevan porukkaa ihan munkin läheltä, ite asun 16km Oulusta pohjoiseen koillismaalle päin :P ja mistä eteläsuomalaisten mielestä alkaa pohjoinen? :P
    Terveisii :wink:pohjoisen ja Suomen kaikille lopettaneille :thumbup:. Pidetään lippu korkealla, huomennakin :lol:(kirjaimellisesti) :!:
  • editoi toukokuu 2007
    Hold your horses OlaviV! :P
    Ei täs mikään kilpailu oo kyseessä, samalla viivalla ollaan KAIKKI, mut musta ainaskin on kiva tietää missä päin väki vaikuttaa, ihan noin miitinkien järkkäilynkin vuoksi.
    Mut saattaa kai se tietenkin tämmönen ihmisten uteliaisuus ottaa päähän....

Mä vaikutan Oulun kupeessa, eteläpuolella.
  • editoi toukokuu 2007
    :thumbup:
    Kaisu kirjoitti:
    Ei täs mikään kilpailu oo kyseessä, samalla viivalla ollaan KAIKKI, mut musta ainaskin on kiva tietää missä päin väki vaikuttaa, ihan noin miitinkien järkkäilynkin vuoksi.
    Mut saattaa kai se tietenkin tämmönen ihmisten uteliaisuus ottaa päähän....

Mä vaikutan Oulun kupeessa, eteläpuolella.
    :thumbup: :wink:
  • editoi toukokuu 2007
    ei tarkoitus olla utelias eikä todellakaan mikään kilpailu :twisted: meinas vähä ottaa aivoon toi Olavin kommentti ku kyselin mihan vaan mielenkiinnosta missä kukakin suurinpiirtein vaikuttaa,aurinkoista sunnuntaita,töihin meno ja en oo nukkunu juuri yhtään ku tyttö alkoi eilen illalla ja yöllä oksentamaan :mrgreen: huomenna onneks vapaa ettei ainakaan heti tartte olla pois töistä,on meinaan oikkasen hankala saaha sijaisia lyhyellä varotusajalla,itekin oon tehny monta kertaa nyt varsinkin noro-viruksen aikana kahta vuoroo peräkkäin ku ei oo tulijoita keikalle :cry:
  • editoi toukokuu 2007
    Ainakin ennen oli muutama kilometri Oulusta etelään kuntarajan merkki: Oulu - Etelä-Suomi. Ei se Oulu taida ainakaan Etelä-Suomea olla.
  • editoi toukokuu 2007
    Moikkelis Kaikille!!!
    Tommosen googletin justiinsa...
    Suomen maantieteellinen keskipiste määriteltiin vuonna 1958 Piippolan kuntaan Pohjois-Pohjanmaalle.
  • editoi toukokuu 2007
    Tää seutu on aikas pohojosta......On kyllä mukava tietää mistä päin porukat on..tupakkaverkon puolella oli muutama näiltä seuduilta, mutta mahtaneet pärjätä ilman vertaistukee......tai sitten ei.... Oulukin tuntuu olevan kaukana etelässä kun täältä kattellee, mutta Inari on hirveen kaukana pohjoisessa...kaikille mukavaa sunnuntaita..ja voimaa olla polttamatta......jeps t:reb :thumbup:
  • editoi toukokuu 2007
    Mä muistan kans e-m kysyisen merkin :)
    Ja hoitsu, jos yhtään lohuttaa, mä ainaskin tajusin että ei tää sun ketjus oo vidduilua varten :) samalla viivalla ollaan kaikki.
    Samaa pitää välillä jankuttaa kun on kyse korvaushoidosta..
    Foorumilla tulee niin helposti väärinkäsityksiä...

Mä ainakin olin edesmenneellä Orgin sivuilla utelias ja mua kiinnosti missä päin se väki vaikuttaa...ja kiinnostaa edelleen...kenenkäähän ei ole pakko paljastaa paikkakuntaansa...
    Ja Orgin väkihän on pitänyt lukuisia miitinkejä kuin myös me täällä Oulun suunnilla olevat (eka kerralla oli mä ja Gerbera kaksin :) hauskaa oli siltikin)
    ja toisella kertaa kävin e-m:n ja Iso-Iitan kaa syömässä ku i-i hurautti etelästä tänne. On muuten todella kiva saada nimimerkille kasvot!!
    Tarkoitus ois vielä kesän aikana ainakin yhdelle nikille saada kasvot,toivottavasti :wink:
  • Olavi VOlavi V Pori
    editoi toukokuu 2007
    Kaisu kirjoitti:
    :oops: :oops:
    Hupsista, tulipa kuhinaa! :roll: :roll: Tarkoitus ei ollut ketään loukata, halusin vaan tasa-arvoa, niinkuin varmaan kaikki muutkin. Mutta tällaisista Pohjoisen sitä, Etelän tätä, Idän ihmeelliset jne. tulee helposti omia porukoitaan, eikä se liene sivuston tarkoitus. :?: JA....... tiedoksi kaikille, että siihen osioon "profiili" voivat kaikki halukkaat yhä edelleen lisätä tietoja itsestään :mrgreen: :hunf: :oops: .

:wink: :hunf: Ja tapaamiset ovat varmaan mukava ja tupakoimattomuutta lujittava asia. Niin että alkakaahan joku ahkerampi kuin minä pitämään yllä esim. ketjua KESÄTAPAAMISET :shock: :wink: Niin kyllä minäkin jossakin käyn itselleni "kasvot antamassa". 8)
  • editoi toukokuu 2007
    Juu foorumeilla tulee monesti väärin käsityksii, myönnän että mä tulkitsin sun tekstin "hyökkäävänä"..very sorry.. :)

Ei todellakaan ole tarkoitus lokeroida porukkaa, mua ainaskin vain kiinnostaa tietää ihmisistä enempi, jotka on kanssamatkustajia.
    Meillä oli Orgin puolella semminen "Esittely"-ketju, johon kukin joka halusi kertoi vähän tupakointitaustojaan ja mitä nyt halusikaan itsestään julki tuoda. Mm.juuri tuon onko pohjosesta vai etelästä... :)
    Pahoittelen jos mä olen jollekkin tuottanut mielipahaa uteluilla, ei ole ollut tarkoitus :)

Ja joo, tommonen Miitinki-ketju ois kiva, missä ois sit joka ilmansuunnan miitinki suunnittelut! :D
  • editoi toukokuu 2007
    No miten on pohjosen sälleillä mennyt?
    Nautittu vesisateista?Joko on näkynyt sääskejä?

Hei mä hokasin yks kesä yhden huonon puolen siinä kun lopetti tupakoinnin...nimittäin se oli oiva konsti pitää hyttset loitolla :lol:
    Niin, siitä hyvästä kärsi sit keuhkot :roll:
  • editoi toukokuu 2007
    Kaisu kirjoitti:
    No miten on pohjosen sälleillä mennyt?
    Nautittu vesisateista?Joko on näkynyt sääskejä?

Hei mä hokasin yks kesä yhden huonon puolen siinä kun lopetti tupakoinnin...nimittäin se oli oiva konsti pitää hyttset loitolla :lol:
    Niin, siitä hyvästä kärsi sit keuhkot :roll:
    Täällä etelässä ropisee tällä hetkellä :XD:. Hyttysistä ei vielä ole tietoo ja viime kesänä ei näkynyt ollenkaan, kun oli niin mukavaa hellettä :!:. Tosin sitä oli vähän liikaakin.
  • editoi toukokuu 2007
    pohjoisessa paistaa aurinko toistaseksi,huomiseksi sadetta luvass :x mutta eipä haittaa ku meen ens yöks töihin ja aamulla alkaa loma 8) :P :P
  • editoi toukokuu 2007
    Me ollaan täs tekemässä lähtöö mökille, toivottavasti ei tuu sateet, ois kovasti puusavottaa tiedossa...mut mun tuurii ni vettä tulee kaatamalla :lol:
  • editoi toukokuu 2007
    hoitsu vm-68 kirjoitti:
    pohjoisessa paistaa aurinko toistaseksi,huomiseksi sadetta luvass :x mutta eipä haittaa ku meen ens yöks töihin ja aamulla alkaa loma 8) :P :P
    :thumbup:HYVÄÄ LOMAA :thumbup: Tänään oli ensimmäinen "ininä Iita" kimpussa :evil: :x :evil:.
  • editoi toukokuu 2007
    nysse sitte on LOMA 8) aurinko paistaa ja 20 lämmintä täälä susirajalla,käytin eilen lapset sirkuksessa vaikka kotonakin sitä omasta takaa ja ihan ilmatteeksi mutta kuiteski,nyt pitsat uunissa ja ruokinta aika :lol: kävin aamulla sauvomassa ja lupasin tytölle että rullien päälle vielä iltalenkille :lol:
  • editoi toukokuu 2007
    hoitsulle hyvää lomaa!
    mä joudun pakertaan vielä viikon... :shock:
    missä on sirkus?
  • editoi toukokuu 2007
    oli eilen aivan kötönen tekele,...oli vaan yhen illan täällä
  • editoi toukokuu 2007
    hoitsu vm-68 kirjoitti:
    oli eilen aivan kötönen tekele,...oli vaan yhen illan täällä
    :thumbup:Have a nice week and holiday :thumbup: :!: :wink: :wink:Migis :wink:
  • editoi toukokuu 2007
    kävin loman ja lopetuksen kunniaksi ostamassa sen uuden pyörän 8) :P
  • editoi toukokuu 2007
    Wau!!! Täällä alkaa oikea fillarikerho :!: :DEikö järjestetä joku tupakaton marathon :?:
  • editoi toukokuu 2007
    Oho, hyvä Hoitsu-vm68!!! :lol: :lol: :lol:, niin sitä pitää, ajelehan ensalkuun varovasti, ettei mee jalat hapoille ja peffa....kipeeks.... :mrgreen: :mrgreen:
  • editoi toukokuu 2007
    Järkätään vaan :)
    Mä tänään just aattelin ku poljin töistä kotiin MYÖTÄTUULEEN hyräillen ja aattelin että toista oli meininki 2 vuotta sit :) silloin sotkettiin vastatuuleen reidet paukkuen,pallo punasena mielessä sadatellen...
    Oi niitä aikoja .... :)
  • editoi toukokuu 2007
    ei mulla ookaan tarkotus pitkiä lenkkejä tehäkään mutta ku lähikauppaankin pari kilsaa niin ei helteellä viiti autossa istua senkään vertaa,ku ei saanu isäntä fiksattua entistä niin täräytin sitte ihan uuden :P mahtava ilma tuli käytyä ku poika houkutteli rullien päälläkin keikkumassa,kyllä voi tulla hiki puolessa tunnissa :oops:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    8) 8) Nostelin tämän hoitsun ketjun tänne ylös odottelemaan ...... enpäs kerro mitä...... Hoitsu itse kertokoot työpäivän jälkeen...... :lol: :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.