Mää oon mahtava

Vitsi mää oon mahtava,

aattelin avata tälläsen itsensä kehumisen ketjun. Elikkä kehu ittees oikeen roimasti. Jokainen tupakaton päivä on voitto tässä taistossa. Tarkoitus olis olla loppuelämä tupakoimatta joten tää kaks viikkoo on vasta hyvä alku. Mut oikeesti mää oon ollu ihan ääri mahtava kun pystyin tekeen tän päätöksen ja pysymään siinä. Viime kerralla retkahdin kahen päivän jälkeen. Tällä kertaa en käyttäny mitään nicorettee tai semmosta, yhen purkan olen jäyhänyt.

vitsi mää oon mahtava ! JEE JEE!!! :D :wink: :wink: :lol: :mrgreen:
«1

Viestejä yhteensä

• malttimaltti keski-suomi
    editoi toukokuu 2007
    Minon samaa mieltä! Itte medän on itteämme kehuttava ja onhan meillä aihetta jos emme ole polttaneet n aikaan. Itsetuntomme siinä kohoaa ja saamme polttoainetta viemään asiaamme eteenpäin! :thumbup:
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi toukokuu 2007
    toivottavasti tästä tulee piiiiiitkä ketju....vaikka suomalaiset taitaa olla kovin kainoja kehumaan itseään :roll:
    no, perustetan sitten KEHU MUA-ketju, jos ite ei kehtaa.. :mrgreen:
    Lähettää nimensä vaan ja muut kehuu niin maan perusteellisesti :lol:
  • editoi toukokuu 2007
    mää ainakin kehun itteeni,tunti enää tätä työtä ja sitte loma ja 5 kk takana savuttomuutta jee mä oon hyvä( ja väsynyt) :shock:
  • editoi toukokuu 2007
    Kyllä mäkin vaan oon mahtavan sitkeä tyyppi, ku oon selättäny kohta 500 nikkispirua. Osa tosin on tullu selätettyä huomaamatta, osan kans on pitäny taistella oikeen perusteellisesti ja lopputuloksesta välittämättä... (lue; siinä on muutki huomannu, että ton naisen tekee mieli tupakkaa :P)

Mut tulos on se, että kohta 500 tupakkaa jääny polttamatta. Hurjaa.
    * 500 kertaa olen jättänyt väliin tuon turhan tradition mennä saastuttamaan keuhkojani. Kuinka paljon myrkkyä lienee 500:ssa tupakassa?
    * Liki 500:n tupakan edestä on jäänyt rahaakin polttamatta savuna ilmaan, eli liki 100 € on jääny käyttämättä tollaseen typeryyteen.
    * Ja aikaa - jos sitä voi "säästää" niin on jäänyt muuhun elämään kohta 2 PÄIVÄÄ!!!
  • editoi toukokuu 2007
    Sama täällä, kehua saan itteäni! 20 viikkoa ilman tupakkaa luomuna elikkä kohta 5 kuukautta. :D. HIENOA!! :D :D :D :D
  • jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi toukokuu 2007
    Mä olen
    - ihan hyvännäkönen
    -kiva
    -ystävällinen
    -älykäs ( tiedän sen ja se riittää)
    -ja ennenkaikkea, mä olen helevetin vaatimaton , kun en kaikkee hyvää mitä mussa on edes viitti kirjottaa tähän ...
  • Olavi VOlavi V Pori
    editoi toukokuu 2007
    8) :lol: Olen hyvä, niin helkutin hyvä! Oikein ihmetyttää kuinka voi näin hyvä ollakaan. :mrgreen: :mrgreen:

Huomenna tulee oltua jo neljä kuukautta hyvä.
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • tyttodj_2tyttodj_2 Tre
    editoi toukokuu 2007
    mää en kyllä osaa kehua itteeni(enkä vielä niin pitkällä ole kuin te ketjun muut omakehujat :mrgreen:...). on vaan sellainen olo että jonnekin pitää purkautua, enkä keksinyt muuta paikkaa.

tänään tulee viikko täyteen, eikä tee enää yhtään mieli tupakkaa! Aivan uskomaton olo. Köhää ja nuhaa lukuunottamatta on ihana olo, energinen, raikas, iloinen, pirteä jne.
    pliis, älkää sanoko että on menossa joku 7.pv:n hetken helpotus, että nikkis tulee vielä kymmenkertaisena joku päivä. ihmettelen vaan miten voi olla näin helppoa?? kesäkuukin nurkan takana, toivottavasti pääsee biitsille pian käristämään itseään :)
  • blueblue Kanta-Häme
    editoi toukokuu 2007
    2kk savuttomuutta takana,
    lopettamisesta seurannut masennus alkaa hälvetä,
    sen vuoksi töissä taas ahkerampi ja tulosta syntyy! :)

Olen rakastettava siippa ja nykyään päivä päivältä kiltimpi (kiitos savuttomuuden).

Tuoksun hyvältä
    Näytän hyvältä
    Tuntuu hyvältä!

Kyllä minä sitten olen hurjan hyvä :wink:
  • editoi kesäkuu 2007
    blue kirjoitti:
    2kk savuttomuutta takana, mieli edelleen maassa.Olen kyllä taipuvainen melankoliaan mutta ahdistus on edellee.-eräs korvauslääke,,,,nimeltä mainitsematta pisti mun psyykkeen kyl ihan sekaisin....tai sitten tää lopetus.Joka tapauksessa jos olisin tän tienny niiin en olisi lopettanu!
    Jos jollain lääkärillä on munaa sanoa että aloita polttaa,sekin on pienempi paha ku mielenterv.lääkkeiden syöminen niin toki alan polttaa.
    Voi kun tää ahdistus menis ohi.Ke taas lekuri,sit psykiatri.... :(

NIIN OLEN KYL SITKEÄ SISSI!!!!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :lol: :lol: Minä myös itseäni haluan kovasti taputella selkään :) :)

Lopetin (luulin lopettavani) vappuna polttamisen (olisi tullut perjantaina kk täyteen), mutta menin ja sorruin pariinkin otteeseen :(

Olen hirmu ylpeä siitä, että nousin sieltä itsesäälin syävereistä, enkä jäänyt tupakoivien sakkiin vaan olen edelleen savuton. Yli 600 tupakkia jäänyt polttamatta sitten vapun jälkeen ja se on kyllä ÄLYTTÖMÄN PALJON!!! JEEE; vitsi mulla on puhtaat keuhkot kohta :) Tsemppiä kaikille muillekin.
  • WellMux1WellMux1 Pirkanmaa
    editoi kesäkuu 2007
    morjens

no niimmääki , vaikka arvelluttaakin tämä helppous,
    eikös sitä sanota että myrskynsilmässä on tyyntä :wink:

3 viikkoa takana tupakatta, viikonloppuna baarissa, ei röökii eikä tehnyt edes mieli vaikka koko poytä polttikin, sisätiloissa raikaampaa kuin terassilla :?

laskennallisia saldoja tähän mennessä: (maxiBoxi/päivä)
    660 polttamatonta röökiä, 116,60 Eur säästö.
    3300 minuuttia säästynyt parempaan tarkoitukseen --> sehän on yli 2vrk.
  • editoi kesäkuu 2007
    en halua mitenkään latistaa mutta mulla meni kans tosi helposti ja oireitta lopetus 5 kk asti ja nyt nää viimeset kaks viikkoo ollu jatkuvaa kärvistelyä,pahantuulisuutta ja kauheeta tupakan tuskaa,sinnillä on menty ja en kyllä halua heittää puolta vuotta hukkaan mutta en ois uskonu että tämmöinn fiilis tässä vaiheessa :twisted: kovasti oon saanu miettiä eri ajatuksia ja keksiä tekemistä ja silti rööki mielessä lähes koko ajan, viime perjaintai oli pahin ja lohduttaudun sillä etten polttanu silloinkaan niin miksi nyt :shock:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :thumbup: :thumbup: jaksaa jaksaa jaksaa ...... Sä olet hoitsu tiukasti jo veneessä, et putoa enää, me pidetään kiinni :) :) Tsemppiä :) Muista; Oikeesti oot jo päässy eroon siitä myrkystä; se vaan jostain virkos se nikkispeikko ja yrittää vielä kärvistellä. Lyö siltä taju kankaalle :)
  • WellMux1WellMux1 Pirkanmaa
    editoi kesäkuu 2007
    hoitsu vm-68 kirjoitti:
    en halua mitenkään latistaa mutta mulla meni kans tosi helposti ja oireitta lopetus 5 kk asti ja nyt nää viimeset kaks viikkoo ollu jatkuvaa kärvistelyä,pahantuulisuutta ja kauheeta tupakan tuskaa,sinnillä on menty ja en kyllä halua heittää puolta vuotta hukkaan mutta en ois uskonu että tämmöinn fiilis tässä vaiheessa :twisted: kovasti oon saanu miettiä eri ajatuksia ja keksiä tekemistä ja silti rööki mielessä lähes koko ajan, viime perjaintai oli pahin ja lohduttaudun sillä etten polttanu silloinkaan niin miksi nyt :shock:

en latistu, on hyvä ymmärtää että kärvistely voi alkaa vasta myöhemmin että osaa ainakin henkisesti valmistautua, eikun tsemppiä vaan!

Onko kenellläkään kokemuksia korvikkeen käytöstä tällaiseen "henkiseen jälkinikkikseen" siis ei nikotiini korvausta vaan jotain muuta vai joutuuko sitä sitten vaan kärvisteleen jos pitkäkestoinen "jälkinikkis" on tullakseen kuukausien kuluttua ja:(
  • editoi kesäkuu 2007
    kyllä nyt koetellaan sain äskenkin niin vi..n huonoja uutisia ja tuntu että sinkoon samantien tupakalle, toivottavasti jaksan roikkua vielä mukana mutta nyt ottaa oikeesti aivoon ja joka paikkaan :twisted:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    Jaksat :thumbup:

Älä anna vaan periksi, ne huonot uutiset ois tullu, vaikka polttaisit ja ei ne sen paremmilta kuulosta tupakka huulessakaan. Sinnittele vaan :)
  • editoi kesäkuu 2007
    Nii justiinsa!!!
    Ne uutiset ja olotila ei parane yhtään, vaikka tupakan vetäsisit, vaan päinvastoin, usko pois, mä oon nääs kokeillut...nuorempana.... :lol:
  • editoi kesäkuu 2007
    no kyllä mäkin nyt sitten kehun itteäni, oonpa todella ylpeä ittestäni kun lopetin tupakanpolton ja kohta tule täyteen kaksi savutonta viikkoa. hitsi, että oonkin ylpeä saavutuksestani :)
  • editoi kesäkuu 2007
    NYT TSEMPPIÄ HOITSU, ÄLÄ ANNA PERIKSI!!!!!! :roll: :roll:. Oot nyt jo niin pitkällä, tupakka vaan lisää tuskaa! :evil:. Se tiedetään. Koeta jaksella! :lol: :lol: :lol:. Mehän ollaan mahtavia! :P :P
  • editoi kesäkuu 2007
    Älähän, hoitsu, havittele tupakointia takaisin. Luin tuossa toiselta palstalta, että sinullakin on nyt 5 kk korvilla tullut mieleen polttaminen. Minulla oli myös tuossa vaiheessa kovempia tupakantuskia, mutta onnekseni oli tupakoimattomuusfoorumi tukena. Tuli mietittyä toinenkin kerta, ennenkuin edes lähdin tupakanostoon. Niinhän nuo puhuvat, että puolen vuoden tienoilla helpottaa, kun ne paljon puhutut nikotiinireseptorit menevät lepotilaan. Loppurytistys kai tuo on: ihan kuin ne reseptorit pistäisivät täysvolyymin päälle, kun tietävät että peli on kohta pelattu. :wink:

Minulla osui siihen vielä kiireistä aikaa työssä ja joku savustuskoppi-ravintolailtakin, mutta ilman noitakin tuossa ajassa oli jotakin erilaista.

Älä yhdistä saamiasi huonoja uutisia tupakoimiseen /tupakoimattomuuteen. Tupakka ei ole ratkaisu mihinkään. Tuumaustauon voi pitää ilman tupakkaakin ja selvemmin ajatuksin. Ylpeys ja ilo tupakoimattomuudesta vain vahvistaa. Voimia!
  • editoi kesäkuu 2007
    täällä vielä sinnitellään ja kidutaan olo on aivan paska suoraan sanottuna mutta ainut suunta ei oo ku ylöspäin :P
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :thumbup: :thumbup: HYVÄ!!! Juuri niin, koitahan jaksaa siellä :) Voithan kokeilla yhdeksi päiväksi käpertyä sohvan nurkkaan märehtimään itsesäälin syövereissä, kun sulta on se "paras" kaverikin viety pois ja kaikki muutkin asiat potkii päähän. Mutta nouse ihmeessä jo seuraavana päivänä ylös sieltä ja potki itse itseäsi persuksille niin alkaa elämä toivottavasti taas vähän hymyilemään. :lol: :lol:

Voimia sinne, kyllä ne lapsetkin kovasti toivoo, että sä jaksat eli ime energiaa niiden rakkaudesta.
  • editoi kesäkuu 2007
    kiitti kovasti kaikille tsempeistä, eiköhn tää tästä paremmaks muutu,toivottavasti ainakin :shock:
  • editoi kesäkuu 2007
    Oiskohan tossa jotaan lomastressiä :?: :?:
  • editoi kesäkuu 2007
    ei loma mutta varmaan muuta stressiä ja yleistä vitutusta :x tuntuu ettei mikään onnistu ja kaikki suvussa sairastaa tai iso muutto edessä tai jotain ja vissiin liikaa aikaa miettiä näitä juttuja töissä ois niin kiire ettei syödä kerkiäis,joteski vaan niin alakulo :cry:
  • editoi kesäkuu 2007
    Totapa juuri tarkotin,itellä tuppaa joskus käämi kärähtää lomalla ollessa,
    just kun on aikaa miettiä ja jos ei saa kaikkee touhuttuu lomalla niinkuin
    oli ajatellut ni a vot :roll:
  • editoi kesäkuu 2007
    se on sitä lomastressiä.....vieroitusoireita TYÖSTÄ
  • editoi kesäkuu 2007
    Se on silkkaa kauhua kun loma kuluu ja loppuu :twisted: eikä oo saanutkaan kaikkea sitä tehtyä mitä oli aikonut, :shock: :x eikä olekkaan saanut levättyä ja kaikkee tommosta skeidaa, :evil: mut kun et irtikään siitä pääse :evil: :evil: :evil:etkä saa pois päästä niitä paskoja fiilareita ja osaa nauttia tässä ja nyt, ni ei. :evil: :evil:Voihan tana, tommosta tekstii eikä loma oo ees alkanu :shock: :shock:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.