Keuhkojen kipuilu

Tämä ei varsinaisesti ole vieroitusoire, mutta nyt noin kahden viikon kuluttua lopettamisesta on alkanut todella kova keuhkojen kipu. Yskää ja liman irtoamista ei ole. Onko tätä kipua todella siedettävä? :x

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2009
    Mullakin nyt kaks viikkoa lopettamisesta, ja eilen ja tänään illalla on keuhkoihin oikeasti sattunu.. karseen tuntusta! Yskää ei oo eikä liman irtoamista mullakaan.. oisko tää joku esiaste ennenku se yskä alkaa? Emmätiiä, mut outoa tää on silti.
  • aksutusaksutus oulu
    editoi syyskuu 2009
    Keuhkojen kipuilu on yksi keuhkokuumeen oireista, ja sikainfluenssa aiheuttaa sitä. Mutta jos muuten terve olo niin sitten se taitaa olla jokin "vieroitusoire"
  • editoi lokakuu 2009
    Olen jossain kuullut että pistävät keuhkot eivät itse asiassa ole keuhkot vaan kylkiluiden kohdilla olevien lihasten lievä kramppi. Eli voi helposti luulla että kipu tulee kehkoista vaikka oikeasti juuri näistä lihaksista.
  • editoi joulukuu 2009
    Tämähän on jo vanhempi ketju, mutta ajattelin naputella silti.

Keuhkoihin ei voi koskea, koska itse keuhkokudos on tunnotonta. Kipu keuhkojen alueella johtuu siis jostakin muusta kuin itse keuhkoista. Toivottavasti on jo helpottanut, johtui sitten mistä ikinä :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.