Apua

olen ekaa päivää töissä laastarin laittamisen jälkeen (perjantai-iltana laitoin) ja tää on aivan kauheeta! Kokoajan tekee mieli tupakkaa ja tekee mieli mennä tupakalle, omia ei ole mutta duunikaverit polttaa, ja minä en halua mennä!!! auttaa jo kyllä kun kirjotan tänne. tästä päivästä kun joskus selviäisin...mies tuo kohta karkkia ja purkkaa...mutta nyt tekee mieli kävellä ympyrää ja huutaa!!! se tuskin on sopivaa asiakaspalveluammatissa...vai?

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2009
    Minulla kyllä pastillit auttaa ja käytin aiemmin imeskelytbl ja purkkaa kun tuntuu et jotain kuiten suuhun saatava. Ehkä sunki kannattas kokeilla niitä. Ja tsemppiä Sys :thumbup:
  • SysSys
    editoi elokuu 2009
    Selvisin työpäivästä ilman röökiä!!!! yks pahimmista esteistä voitettu!!
  • editoi elokuu 2009
    Hienoa :D Siitä se lähtee.

Toki on hankalaa, jos työkaverit polttaa. Mutta mäkin olen selvinnyt siitä, enkä enää kuluta työaikaa poltteluun vaikka se mielessä välillä vielä käy.
  • SysSys
    editoi elokuu 2009
    Minä lorvin nykysin täällä ja työaikana aina kun tekee mieli röökiä..se auttaa.
  • editoi joulukuu 2009
    Komppaan nyt tänne. Lopetin tupakan polton tuossa 4h tuntia sitten, eli ensimmäinen päivä on menossa. Aamutupakan jätin pois. 10vuotta tuli käryytettyä ja nyt se loppui. Asiakaspalvelutehtävissä itsekkin, koko ajan kontaktissa asiakkaan kanssa. Onneksi puhelimitse.

Suoraan sanottuna vituttaa, ahdistaa ja työpiste sijaitsee nyt hissin edessä jolla sinne tupakalle mennään. Olo on paska. Nikotiinipurkkaa, tavan purkkaa ja karkkia täällä syödään, mutta kun ei puhelimessa voi oikein jauhaa.

On tämä kauheaa, mutta keuhkojani en enää pilaa. Onneksi älysin kaikille mainostaa lopettamista joten ei nyt voi kasvojaan menettää murtumalla :mrgreen: .

Kokeillaan jos tänne kirjoittaminen edes auttaisi vähän
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.