väsyttää kaiken aikaa

Olen ollut nyt tupakatta 2 viikkoa. (okei, viikonloppuna hairahdus, mutta anyway...) Olen koko tämän ajan ollut todella väsynyt, vaikka olen nukkunut ihan normaalisti. Tuntuu, ettei jaksaisi tehdä yhtään mitään, tekisi mieli vaan olla sohvalla pötköllään tai nukkua sängyssä. Kauankohan tätä jatkuu?

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2009
    Johtuisiko alhaisista verensokeriarvoista? tupakan sisältämä nikotiinihan nostattaa verensokeria (tämä tuo perimmiltään sen tupakoinnin "hyvänolon" tunteen).

Tässä jotain vinkkiä:

http:// www. potilasliitto.fi/terveysuutiset_25072006.htm
  • editoi syyskuu 2009
    Aika moni täällä valittelee ensimmäisinä viikkoina väsymystä ja saamttomuutta.Minä ainakin olin eka viikot jonkinlainen zombie. Kohta vvsi kk savuttomana, vasta nyt alkaa saamattomuus hellittää.
  • Tintsi_80_2Tintsi_80_2 Pohjois-Savo
    editoi syyskuu 2009
    Itse huomasin saman kun ehdin tuossa olla 2 vkoa savuttomana. 8h yöunet eivät meinanneet riittää mutta töissä huomasi suorituskyvyn parantuneen kun nukkui kunnon yöunet eikä hiipparoinut yli puolen yön. Voisko elimistä palautua unessa kun myrkyt poistuu?
  • editoi syyskuu 2009
    Itse vasta neljä päivää täysin savuttomana ja tuntuu että energiaa löytyisi vaikka mihin. Kohta on puoliyö ja tekis mieli siivota koko kämppä. :shock: :roll:
  • SuicideKing_2SuicideKing_2 Vantaa
    editoi syyskuu 2009
    muakin väsyttää kokoajan, viikko savuttomana takana :cry:
    väsyttää, mutta ei saa unta ja kun saa unta niin nukkuu sen 13h, joten en ole viikkoon päässyt kouluunkaan kuin yhtenä päivänä :(
    Toivottavasti nämä masennuslääkkeet auttaisivat tähän vaivaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.