STUMPPAA TÄHÄN

olen ollut noin kuukauden polttamatta ja fyysiset vieroitusoikeet lakkasivat jo parissa viikossa mutta eelen sain luettua loppuun stumppaa tähän kirjan!!

en voi kuin suositella..ei todellakaan tee mieli pistää tupakiksi enää..en voi!!

kirjan avulla kuka tahansa pääsee tupakasta eroon ja tämä on paras "menetelmä" mitä on tarjolla..

Melkein parku pääsi kun tajusin kirjan loppupuolella että en ole tupakoitsija enää..

mahtava fiilis..
«1

Viestejä yhteensä

• editoi joulukuu 2009
    En ole lukenut Carrin kirjaa. Olenlukenut muitajuttuja myrkkypötkylästä. Ensimmäiset päivät oli todella vaikeaa.Kahden viikon taistelun jälkeen helpotti,kuten peeteelläkin. Olotilat kyllä vaihtelevat vieläkin.Joskus on hyvä draivipäällä,joskus tuntuu ettei tee mieli tehdä mitään. Nyt vain tavoittelemaan todellakin niitä uusia savuttomia päiviä. :wink:
  • editoi joulukuu 2009
    sinuna lukisin kirjan..
    on varmasti erilainen kuin muut lukemasi kirjat.

oli samanlaisia tuntemuksia itselläkin ennen kun luin kirjan mutta nyt on ollu vuorokauden kirjan lukemisen sellainen olo että ois tullu uskoon!!

en kyllläkään tiedä miltä se tuntuu:D

olen tehnyt tänään töitä koko päivän armoton virne ja hymy naamalla ihan automaattisesti:DD
    niin hyvä fiilis:D
  • editoi joulukuu 2009
    Juu, oli mullakin kohtalainen "Ahaa! Nythän tämä loppu!" -fiilis kun tuon kirjan aikanaan luin. Kirjoitustyyli oli vähintäänkin ärsyttävä, mutta kaipa se aivopesu jossain määrin toimi...

... kunnes ratkesin uudelleen tupakoimaan sen 8 kk myöhemmin :oops:

Kyllä siitä kirjasta varmaan hyötyä on, kunhan vaan muistaa pitää opit mukana. Mistä tulikin mieleen, että vois ottaa tämän kirjan taas serkulta mukaan kun jouluna menee käymään. On ollut siellä kestolainassa sitten edellisen lopettamisen... vois lukea uudelleen.
  • editoi joulukuu 2009
    Minä lipsahdin kesällä kahden tupakoimattomuuden kuukauden jälkeen. Kääk että potutti. Alkaa taas alusta ne hirmuiset vierotusoireet. Mutta uusilaavi käänty mulla 24.10. se taisolla myös liputuspäivä. Ja olikin liputuspäivä YK:n päivä. Vieläkin on viekkareita. Nukkuminen on huonoa.Mutta hyvä kun etes muutaman tunnin yössä. tv.krisu
  • editoi joulukuu 2009
    kylä se uni sieltä varmasti tulee aikanaan..

itse kärsin unettomuudesta toista viikkoa mutta nyt nukun jo paremmin kun tupakoidessani
  • editoi joulukuu 2009
    Kyllä se nukkuminen tosiaankin paranee ajanmyötä. Ja se asia että olen kans iloinen kun ei tarvitupakoida. Voittaja fiilis. Kuten peeteelläkin töissä. Virne jailoinen olo kasvoilla. :lol:
  • editoi joulukuu 2009
    Minullaon stumppauksesta kulunut 1kk ja 23päivää. Hieman alakuloatänään. Muttaeihalutatupakoida.Vaikkakilojakin karttuu. Mut nyt en anna periksi.
  • editoi joulukuu 2009
    krisu kirjoitti:
    Minullaon stumppauksesta kulunut 1kk ja 23päivää. Hieman alakuloatänään. Muttaeihalutatupakoida.Vaikkakilojakin karttuu. Mut nyt en anna periksi.

Tsemppejä Krisu,periksi ei anneta :thumbup:
    Tupakkaa ei polteta ja vaakaa ei katota,eihän.
  • editoi joulukuu 2009
    Olet oikeassa tupakkaan eikävaakaan katota Kisu.Kiitti tsempeistä. :wink:
  • editoi joulukuu 2009
    Niin ja vaikka alakuloinenoloon ollut tupakki eioo ollut mielessä.Kiitosnikotiini imeskely tabujen ja micro tabujen.Olin iloinen kun en ollut edellistenpäivien kans tarvinnut niitäkään. Vaan niitämeni vähempi .Kiitosstumppilaisille. :)
  • editoi joulukuu 2009
    Hienosti pärjäät Krisu.Voi kun minunkaan päässä ei tuo tupakki pyörisi..huoh.

Tsemppejä,ole ylpeä itsestäsi :thumbup:
  • editoi joulukuu 2009
    Kyllä sinä sieltä tsemppaudut Kisu. Tupakkalopettaa pyörimästä sinun päälläsi.Voisitko tehdä sinäkin listan miksi lopettaminen on sinulle tärkeää. Voimahalit.
  • editoi tammikuu 2010
    Muistelin niitä Carrin juttuja, en tosin ole varma, ovatko nämä ajatukset Carrilta vai whyquit.comista, mutta omiksi ne ovat tulleet- ja se jos mikä on onnistumisen iloa; näen tupakan sinä, mitä se todellisuudessa on. Tupakka on nikotiininkuljetusväline, jonka tarjoama "nautinto" on hetkellistä vieroitusoireiden poistumista- tämä tila on normaali tupakoimattomille ihmisille. Tupakka ei esimerkiksi auta keskittymään- vieroitusoireet häiritsevät keskittymistä ja täytyy polttaa, jotta pystyy keskittymään. Tupakoiva vetää keuhkoihinsa myrkyllistä savua- mitä muuta "nautintoa" siitä voisi saada, kuin nopean nikotiiniannoksen tuoman vieroitusoireiden poistumisen- hetkellisesti. Uusi annos on saatava tasaisin väliajoin, muuten ärsyttää, hermostuttaa, on vaikea keskittyä, saada nukutuksi...

*lyö päätään seinään* miksi hitossa olen polttanut, pilannut terveyttäni, tuhlannut rahojani moiseen huumeeseen..
  • editoi tammikuu 2010
    kirja oli hyvä, omituinen, herättävä. pari päivää vielä söin niksatabuja kirjan jälkeen, töissä lähinnä,kotona enää en. sitten lopetin ne. eli nyt 6s niksatabuton päivä, niitä meni 2 viikkoa. eli huomenna 3 savutonta viikkoa. kyllä se carr auttoi! vielä kun sais ukonkin lukaseen sen.
  • editoi tammikuu 2010
    petee kirjoitti:
    kirjan avulla kuka tahansa pääsee tupakasta eroon ja tämä on paras "menetelmä" mitä on tarjolla..

Aika hassua,miksi meitä on sitten niin monia täällä pakertamassa... :shock:

Joo,olen lukenut kirjan.Positiivista oli se ettei pariin päivään tarvinnut hiuksiin lakkaa laittaa :mrgreen:
    Harmi kun minä en kuulu tuohon "kuka tahansa" ryhmään.Hurmosta ei tullut...olisin silloin niin helpolla päässyt.Harmi.
  • editoi tammikuu 2010
    MissäOri ,Oscar,Kisu .Fanitsemmpparit?
  • editoi helmikuu 2010
    Tähän sepitäisistumpata. Vaikkajoskus se on vaikeaa. Ei niin helppoa. Tuntuu kyllä hyvältäherätäkun ei tarvilaukatakylmään ulkoilmaan ensimmäiseksi savustaan.
  • editoi helmikuu 2010
    Täällä ilmoittautuu yksi tseemppari :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • editoi helmikuu 2010
    HJUVA ME!!!
    1217.gif
  • mumelimumeli Pirkanmaa
    editoi helmikuu 2010
    Kyllä tuolla Oscarilla on niin kaunis hymy, et saisi ahkerammin käväistä täällä hymyilemässä. Niistä tulee niin hyvälle tuulelle. Tsemppejä Oscarille ja kaikille meille muillekkin :mrgreen: Jokos ne Oscarin kukat on hyvällä kasvualulla :shock:
  • editoi helmikuu 2010
    Taitaa Oscar kasvattaa niitä tulppaaneja jossakin hollannissa kun ei oo viimipäivinänäkynyt! :cry:
  • editoi helmikuu 2010
    Tuo Oscarin silhuettihymykin on kaunis tai komea. Ja ilman myrrkkypötkylää valkoisen sädehtivät hampaat. :D
  • vahvanavahvana Vantaa
    editoi helmikuu 2010
    Tsemppiä kaikille kovasti!

Mitään ei menetä, jos tämän kirjan lukaisee. Mua se auttoi, tuntui että sai järkeä päähän.

Joitain kuukausia käsittelin näitä uusia ajatuksia ja luin kirjan uudestaan ja lopetin tupakoinnin. Ei niinku kaduta yhtään :lol:
  • editoi huhtikuu 2010
    KYLLÄ VAAN SUOSITTELEN KAIKILLE JOTKA TUPAKIN KANSSA MISSÄ MÄÄRIN VAAN TAISTELEE NII LUKEKAA IHMEESSÄ TÄÄ STUMPPAA TÄHÄN, HELPPO TAPA LOPETTAA TUPAKOINTI!!
    HUH KYLLÄ ANTO AJATTELEMISEN AIHETTA VAIKKA ON JO ITSE 5VIIKKOO ILMAN TUPAKKAA OLLUTKIN.

TSEMPPII JA VOIMIA KAIKILLE SAVUTTOMUUDEN TIELLÄ!

HYVÄ ME!
  • editoi huhtikuu 2010
    Olen yrittänyt lukea kirjaa, ja hyvähän se on jos pitää mielen avoimena "ärsyttävälle" aivopesulle. Tosin en ole sitä koskaan saanut luettua loppuun asti, on ollut aina niin paljon tekosyitä 8) , Vieläköhän voisin aloittaa näin kun olen 7 tuntia sitten lopettanut, vai kannataako ottaa sieltä lisäbuustia vasta kun pahin kiukku on ohi...

Noh ehkä kokeilemalla selviää! jos kirjan tuhoaminen helpottaa tuskaa enemmän kuin lukeminen niin sen teen, nyt ei keinoja kaihdeta :twisted:
    Tsemppejä ja valtavasti ihaluja ja palvovia katseita teille lopettaneille :mrgreen: :D
  • editoi huhtikuu 2010
    itse luin kyseisen kirjan ku olin jo ollu viikkoja polttamatta, ihan vaan mielenkiinnosta kun kovasti sitä kehuttiin.

itse luin sen asenteella kirja tämä vain on. tietysti ei tuo kirjakaan kaikille sovellu edes mutta ajattelemisen aihetta se antaa.
  • editoi huhtikuu 2010
    äl.koo. kirjoitti:
    Olen yrittänyt lukea kirjaa, ja hyvähän se on jos pitää mielen avoimena "ärsyttävälle" aivopesulle. Tosin en ole sitä koskaan saanut luettua loppuun asti, on ollut aina niin paljon tekosyitä 8) , Vieläköhän voisin aloittaa näin kun olen 7 tuntia sitten lopettanut, vai kannataako ottaa sieltä lisäbuustia vasta kun pahin kiukku on ohi...

Noh ehkä kokeilemalla selviää! jos kirjan tuhoaminen helpottaa tuskaa enemmän kuin lukeminen niin sen teen, nyt ei keinoja kaihdeta :twisted:
    Tsemppejä ja valtavasti ihaluja ja palvovia katseita teille lopettaneille :mrgreen: :D

Hei äl koo! Älä heitä tai revi sitä. Lähetä mulle. :wink:
  • editoi toukokuu 2010
    On kyllä hyvä kirja. Selittää etenkin ton riippuvuuden mainiosti. Aikaisemmin tuli luultua tupakointia tavaksi, helpottaa tietää mitä on oikeasti vastassa.

p.s. Hiukka liikaa CAPSEJA kirjassa. ;D
  • editoi kesäkuu 2010
    Juuh, itsekin luin kirjan ja uskalsin lopettaa. Carr sai uskomaan että kyse on riippuvuuden aiheuttamasta nautinnon harhasta. Juuri niin, tupakoimaton on onnellinen ruoan jälkeen ja vain tupakoija kokee sen himon johon röökin vetäisy tuo nautinnon tunteen -hetkeksi kunnes tarvitaan jo seuraavaa...

Suosittelen lukemaan kirjan englanniksi, sillä käännös on aina tökerömpi kuin alkuperäinen.

Rva lopettamisyrityksiä jo parikymmentä vuotta :( VAAN NYT LOPPU!
  • editoi heinäkuu 2010
    Mä luin ton kirjan, Aluksi kirjoitustyyli ärsytti, mutta ajattelin että jos en lue niin en voi sanoa kaikkea kokeilleeni.
    No sitten luin, mutta uskoon en tullut.
    ihan ensiksi tuli antireaktio ja tupakkaa meni entistä enemmän... Stressi loppettamisesta kasvoi ja tietty stressiini poltin entistä enemmän.

Mutta kaikki se siellä kirjassa oleva alkoi pikkuhiljaa elää mielessä ja eräänä maanantai aamuna, kaksiviikkoa sitten, loppuaski lensi metsään ja jäi sinne.
    Vieroitus oireita ei ollut nimeksikään eikään missään vaiheessa tuntunut siltä ettäkö päätös ei olisi oikea.
    Savuton elämä tuntuu oikealta ja luonnolliselta.
    Kyllä laitan suurimman osan onnistumisestani kirjan piikkiin, vaikka alussa olikin tahmeaa.
    JA suosittelen jokaikiselle tupakoitsijalle!!

Stumpatkaa tähän :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.