Viekkarit 3 kk:n jälkeen??

Päätinpä minäkin rekisteröityä tänne Stumppiin - palstalle, jota olen säännöllisesti seuraillut koko savuttoman aikani.. Kiitos teille kannustuksesta :mrgreen:
Olen nyt ollut luomusti savuttomana 26.10.09 alkaen, eli pian 3 kk. Mutta mikä on tämä p****le joka saa minut NYT ajattelemaan tupakkaa??? Koko aikana mulla ei oo ollut mitään ongelmaa olla ilman ja nyt tuntuu, että ois pakko kohta joltain pummata rööki... :shock:
Onko teillä muilla ollut viekkareita vielä tässä vaiheessa ja jos on ollu, niin minkälaisia?? Mä en tahdo sortua nyt enää.. :(

Viestejä yhteensä

• mumelimumeli Pirkanmaa
    editoi tammikuu 2010
    Jos olet lueskellut näitä sivuja, olet varmaan huomannut miten vaikea kohta lopetuksessa on tuo 3-4kk aika. Siinä Nikkinen yrittää saada useimpia tosissaan raiteelta pois ja saanut monen repsahtamaan :shock: Nyt vaan taistelet kynsin-hampain sitä vastaan. Ota vaikka hetkeksi käyttöön jotain korvaavia, koska ei kannata enää antaa periksi. Se on niin kiero tyyppi, tuo Nikkinen, et se ei hevillä helpota :? Olen kohta ollut vuoden savuitta ja on käynyt vieläkin silloin tällöin houkuttelemassa ja tulee sit ihan puskista. Periks ei kannata antaa, kun pääsee pitemmälle sen helpompi se on pyyhkäistä pois :mrgreen: Kovasti voimia sulle tähään kovaan taistoon!!
  • editoi tammikuu 2010
    Kyllä vaan Mumeli on oikeassa!! :mrgreen:
    Mulla tuli 6.1 3 kk ja yhtäkkiä tulee sellaisia päättömiä tupakan mielitekoja. :twisted: :twisted:Onneksi kestävät vain vähän aikaa. :mrgreen:
    Kovasti Kamppailet vastaan niin kyllä se ohi menee :mrgreen:
    nikotiini purkkaa peliin jos koville ottaa :mrgreen: :mrgreen:
    Tsemppiä!!!!!!!!!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.