Huih!!

Oon nyt ollu eilisen ja tän päivän ilman röökiä...no periaattees vaan tän päivän koska eilen otin kaverilta kaks kertaa savut...
Mä jotenki kuvittelin et himo loppuis nopeesti parin päiän päästä mut edelleen tekee mieli niin perhanasti!! No tiedän toki ettei näin oikeesti voi käydä mut jotenki sitä vaan olettaa..hahaa!!
Ihan hirveen hermona oon ja viime yönä en saanu nukuttua..suklaata voisin syödä koko ajan!! ihan sairasta!! koska tää loppuu:D
Olen muuten polttanu 10 vuotta, en oo kertaakaan koittanu lopettaa aikasemmin, nyt lopetan ilman apu"välineitä"..siinä vähä historiikkiä musta kans ku tosta alusta unohtu :)

Viestejä yhteensä

• tutetututetu Helsinki
    editoi helmikuu 2010
    Tea83 kirjoitti:
    Oon nyt ollu eilisen ja tän päivän ilman röökiä...no periaattees vaan tän päivän koska eilen otin kaverilta kaks kertaa savut...
    Mä jotenki kuvittelin et himo loppuis nopeesti parin päiän päästä mut edelleen tekee mieli niin perhanasti!! No tiedän toki ettei näin oikeesti voi käydä mut jotenki sitä vaan olettaa..hahaa!!
    Ihan hirveen hermona oon ja viime yönä en saanu nukuttua..suklaata voisin syödä koko ajan!! ihan sairasta!! koska tää loppuu:D
    Olen muuten polttanu 10 vuotta, en oo kertaakaan koittanu lopettaa aikasemmin, nyt lopetan ilman apu"välineitä"..siinä vähä historiikkiä musta kans ku tosta alusta unohtu :)

Hei Tea, onnea hienosta päätöksestä ja tervetuloa Stumppiin. Himo ei lopu samantien kun lopettaa polttamisen. Nikotiinia on veressä 3 vrk, mutta monesti tapariippuvuus on suurempi ongelma kuin nikotiinin halu. Himo haalenee ajan mittaan, mutta jokainen polttaminen herättää himon välittömästi.

Pääset siis helpommalla, kun et polta enää yhtäkään. Itsensä psyykkaaminen on tärkeää, ajatukset on saatava haluamaan savuttomuutta ja iloitsemaan vapautumisesta tupakan orjuudesta. Luomulopetus on aika vaativa tapa, käytettävissä on myös monenlaisia apuja.
    Tsemppiä jatkoon, usko itseesi ja onnistumiseesi!
  • editoi helmikuu 2010
    Kauheat tupakin tuskatkun join kolme lasillista valkkaria. Jenkitloppuneetnikotiinimkorvauseimissään kassissa APUVA!! :hunf: :-(
  • tutetututetu Helsinki
    editoi helmikuu 2010
    Sitten vaan sinnitellen päätät selvitä lipsumatta. Kun pärjäät nyt, ensi kerralla on helpompi ohittaa mieliteon hetki.
    Jaksa-jaksa!
  • editoi helmikuu 2010
    Kiitti tutetu tsempeistä. Asiaohi ja unohdettu. Ei tee mieli myrkkypötkylääeikäkorvaavia. Nyt on sinnitelty taas. Kiitos Tutetu.
  • tutetututetu Helsinki
    editoi helmikuu 2010
    Ole hyvä vaan, Krisu!
    Katse maaliin, tavoitteeseen, ei siihen vaikeuteen saa jäädä tuijottamaan. Ensi kerralla olet taas yhtä onnistumista vahvempi!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.