Mites suoriudutaan tulevasta juhannuksesta.??

Pysytään vaan omalla linjalla, tehkööt muut mitä huvittaa. Aattelin kuitenkin ottaa pari siideriä, sen kanssa tulee kyllä varmaan hirvee tupakanhimo, oliskos kellään hyviä neuvoja antaa, joku varmaan on jo kokenut tämänkin. Näin niin ku ennakkoon vois alkaa tsemppaa itteänsä tulevaan koitokseen.
«1

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 2007
    Viettämällä juhannusta juuri niin kuin kukin haluaa, sillä erotuksella aikaisempaan, ettei tupakoi. Saattaa toki vaatia ripauksen enempi skarppausta ja keskittymistä arkitilanteisiin verrattuna.
  • WellMux1WellMux1 Pirkanmaa
    editoi kesäkuu 2007
    Mulle jäi pari askia röökiä hyllyyn, aattelin polttaa jussina pois
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi kesäkuu 2007
    Ihan tosiko niin aattelit wellmux tehä :?: :shock: :roll: ...vai eiks mun huumorintaju toimi nyt enää laisinkaan :roll:
    editoi kesäkuu 2007
    En laske leikkiä vakavalla asialla, Jussina noi on kaikki pakko polttaa.

BTW missä Treen lähistöllä on kuumin kokko?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • malttimaltti keski-suomi
    editoi kesäkuu 2007
    WellMux1 - käytä niitä tupakoita kokon sytykkeenä!
    Minä poltin sikarini puulaatikkoineen saunan kiukaassa :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    Ja näkymätöntä hattuaan hän Maltille nostaa......

UPEA TEKO!!!!!
    editoi kesäkuu 2007
    juu jussina on aivan pakko polttaa jäljelle jääneet röökit -kokossa- tai no saunan pesä käy myös jos jonnekin mökille menen omaa ei ole

äsh.. olipas läpinäkyvä provon tynkä minulta :mrgreen: :mrgreen: , mites tänne sais vähän zsäbinää :?: :?:

meinaan oon nyt ollut luomuna nyt 4 pv... yllättäen ei nyt oikeestaan viduda, yleistä levottomutta ilmassa, lomakin alkaa jussilta ..
    jotain sähinää paatoksen sijaan tonne v.tutus osastolle olisi kiva saada ihan mielen virkistyksesi :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

Missä Vesku? pistätkö siget juhannussaunan sytykkeeksi myös :roll: :roll:
  • editoi kesäkuu 2007
    Jos ois jussina,ettei ottas alkoholia :?: Vai onks pakko :?: :mrgreen: Jos on epävarmuutta just lopettaneena tupakan suhteen,suosittelisin ikimuistettavaa alkotonta jussia :?: :D
    Itse en ole ottanut juhannuksena kotikaljaa vahvempaa......mies muistiin :?: Oisko joskus 90 luvun alkupuolella :?: :shock: Hyvin se on mennyt ilman väkeviäkin.Itse yritin juoda vuos sitten alkoholittoman oluen.En pystynyt.Heräs armoton nikkis :oops: :?
    editoi kesäkuu 2007
    juu ei kait se pakko ole :wink:

jos nyt muutama "neuvoa antava" ja bisse pari janoon kuitenkin :? -keli varaus-

Olen kait siinä onnellisessa :?: asemassa että paukku ei nykyään nosta nikkistä, mikä on kyllä käsittämätöntä ajatellen paukuissa palaneen röökin määrä "tupakoivana" No tarvii koputtaa puuta (koputtaa päätään) et näin jatkossakin täysin alkoton elämä kun ei myöskään kiehdo.

• editoi kesäkuu 2007
    me lähetään poruklla porvooseen,ainut yhteinen vapaa ennen elokuun eka viikkoo, mennään kattoon kavereitten nyt jo 3 kk ikäistä poikavauvelia, autossa istumista kaks päivää...onneks ilmastointi vaikka täällä on nyt tasan 10 lämmintä, yön tuli vettä ku aisaa mutta nyt ei sada 8)
    editoi kesäkuu 2007
    Tyhmänä kysyy hän,että mikä tossa juhannuksessa niin erikoista on... :?:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    Se, että silloin saa juhlia tätä suomen kesää oikein kunnolla :)

Itseasiassa mä lähden tuonne pohjoisen korpeen suomen ulkopuolelle ison savuttoman porukan kanssa. Tietää sitten että voi ihan huoleti ryypiskellä kun ei vaan yksinkertaisesti ole tupakkaa lähimaillakaan :):)
  • editoi kesäkuu 2007
    Mervi kirjoitti:
    Tyhmänä kysyy hän,että mikä tossa juhannuksessa niin erikoista on... :?:

Niinpä, muistelisin tuntejakin olevan suht sama määrä :lol: :lol:
  • editoi kesäkuu 2007
    no, vetäisinpä eilen ukon kanssa siideriä ja aika lärvit oltiinkin, ha, hah ja enpäs polttanut vaikka mieli tekikin.
    oon ollut kaks viikkoa polttamatta.
  • editoi kesäkuu 2007
    Varmaankin täytyy tsempata enemmän.

Itsellä ei enää tupakka ole mielessä enkä yleensä aikuisiällä ole juhannusta mitenkään juhlinutkaan.
  • editoi kesäkuu 2007
    Kyllähän nyt juhannusta kuuluu jokaisen kunnon suomalaisen viettää.

Ensin siinä pieniä mökin kunnostustöitä, ruohonleikkuuta ja autonpesua, muija siivotkoon mökin. Pari kaljaa janoon, ja sitten voisi kehitellä jotain krillattavaa. Ruoan kanssa tietysti snapsit ja viinit, ja sitten saunaa lämmittelemään kaljoja unohtamatta. Saunaa ja uintia. Sitten siinä katsella keskiyön aurinkoa, ehkä voisi tehdä pienen soutulenkin järvellä. Aamuyöstä voisi sitten "jutella" eukon kanssa vuoden mittaan syntyneistä epäkohdista.

Joten ei siihen tupakkia tarvita :wink:
  • editoi kesäkuu 2007
    Kyllä meilläkin juhlitaan jussia,mutta alkotta.Kotikaljaa on vaik kuinka.Lapset juo samaa,kuin aikuiset.Syödään hyvin,uidaan,saunotaan,kuunnellaan kaunista kesä musaa ja naatitaan olosta. :D Eikä aamulla särje päätä,ja on mahottoman hyvä olo.Voi tehdä mitä haluaa......
    Olen joskus viettänyt märänkin juhannuksen.Täytyy sanoa,että raittius on poikaa :mrgreen: Ja jotenkin kun siihen on tottunut,ei enään jaksa edes känniläisiä katella. Aikoinani olin monta juhannusta töissä,mies myös,joten meillä siitä juomisesta ei ole tullut traditio. :thumbup:
    editoi kesäkuu 2007
    Ei kuulu munkaan elämään toi viinan nauttiminen,ei juhannuksena eikä muutenkaan.No toissa vappuna join pari drinksua...Kyllä toki olen humalassa ollu monta monituista kertaa elämäni aikana,mutta jo monta vuotta sitten huomasin ettei ees ne satunnaiset kerret tehny kivaa oloa vaan päin vastoin.Niinpä olen sen sitten katsonut melkosen tarpeettomaksi itelleni.
    Juhannuksen vietostakaan en ymmärrä mitään.Ei ole mökkiä minne mennä,joten se jussi kuluu kotona kerrostaloasunnossa ihan niin kuin muutkin viikonloput.
    editoi kesäkuu 2007
    Moro

Iltasella olisi seuraava "testi".. grillaillaan ja kaljoitellaan, olen varma et en sorru röökiin, mut nyt olen ollut lähes viikon ilman nikotiinia myös, anskattoo tarteeko taipua nikkispurkaan. En sitäkään enää haluaisi. no niin tai näin purkaa- nikkis ja jenkki- tarvii otaa plakkariin kamut kun poltaa...

no tarttee heittää itelle :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi kesäkuu 2007
    mun piti viettää lasten kans rauhallinen juhannus :cry: vaan nyt sit onkin lähdettävä yhden siskoni luo ja siellä sit ukko sun muut ryyppää ja mä saan sit huolehtia niin omista kuin muidenkin muksuista kun vanhemmat on töttöröö.. :cry: en ymmärrä näitä mun lähellä olevia ihmisiä..siispä kysynkin teidän mielipidettä..mä tykkään et ottaa kyllä joskus voi,mut lasten kanssa vain vähän,mun ottamiset jää johki 4kertaan vuodessa..ja olen ilonpilaaja kun en pidä juopottelusta lasten aikana,enkä juopottelusta jokaikinen viikonloppu :cry: enkä varsinkaan et pitää vetää itsensä täys humalaan joka ikinen viikonloppu.nyt oonki saanut kuulla et tuo joka viikonloppuinen kännijuominen on normia :roll: ja olen ikävä ihminen kunnen halua katsella enkä osallistua tuollaiseen :shock: elikkä kuinka monen mielestä tuo jokaviikonloppuinen humalanhakuinen juopottelu on normaalia? siis mä oon sitä mieltä et tuollain ei ole lapsellisille :mrgreen: ihmisille normia,sinkuille kyllä :roll: mun piti tehä niin et vien juhannuksena ukon kaverilleen "hoitoon"eli ryypiskeleen ja oisin lasten kans ajellut kokkoa katsomassa ja viettänyt rauhallisen ja rennon juhannuksen,vaan mikään ei mee niinkuin suunnittelen :x sisko tietty ihan kiva on mut kuuluu tuohon normi porkkaan eli hirveä känni päälle ja se on sitä juhlaa sit :shock:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :evil: :evil: Ai että toi ihmisten tyhmyys pistää vihaks joskus oikein kunnolla.

Se pitäs pistää ihmiset allekirjoittaa sellainen paperi kun lapsia tekevät että se on joko: Hauskanpito+lapset tai hauskanpito+juopottelu, mutta ei missään tapauksessa lapset+juopottelu, siitähän se hauskanpito putoskin pois :evil:

Meillä on tehty lasten ekat 10 vuotta siten, että jos toinen haluaa ottaa niin se lähteen kavereiden kans ja toinen jää lasten kans selvinpäin kotio. Tai sitten on molemmat lasten kans mut selvinpäin. Sitten kun lapset on ollu jo päälle 10 vuoden niin on niiden aikanakin toinen vanhemmista saattanut ottaa kavereiden kanssa, mut ei mitään änkyräkännejä ja toinen on aina ollu kunnossa. Nyt vasta kun ne on ollu murkkuikäisiä niin ovat nähneet, että aikuisetkin kännäillee, mutta edelleen örvellykset on jääny kyllä tosi vähiin niiden nähden. Ja kaveritkin tietää, että meidän mökille voi tulla juhannuksen viettoon myös lasten kanssa, koska viinalla läträys ei siellä ole pääosassa..... HUH!! Tulipas vuodatettua oikein urakalla!! Pisti vaan kiukuksi tuo :evil:
  • editoi kesäkuu 2007
    Hyvät on periaatteet että vuodata vaan :D :D
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :lol: :oops: :lol: :oops: 8) 8)
  • editoi kesäkuu 2007
    Voi Justine,kun mua harmittaa puolestas :!:
    editoi kesäkuu 2007
    Niin harmittaa justine muakin sun puolestas.
    Munkaan mielestä se ei ole mikään normijuttu ryypätä joka viikonloppu.Äläkä usko,että se tekee sinusta ikävän ihmisen,ettet tykkää sellaisesta!!!
    Olisikos se aivan mahdoton ajatus,jos ilmoittaisit ettet tule nyt juhannuksena lasten kanssa vaan olet tehnyt muita suunnitelmia?Anna sen ukkos mennä sinne ryypiskelemään jos tahtoo.
  • editoi kesäkuu 2007
    Voi Justine.. minä kyllä tekisin kans niin että ilmoittaisin, että on muita suunnitelmia, ei pääse paikalle... Joskus nuorena (ja nättinä) on toki tullut harrastettua tuota ryypiskelyä, mutta silloin ei ollut lapsia ja mentiin raflaan. Nykyisin tulee otettua kyllä niin vähän, että joku mulle taannoin oikein nauroi, kun kerroin, että sillointällöin saatan ottaa lauantaina (saunan jälkeen) YHDEN siiderin.... ukko ei ota viinaksia ollenkaan, niin eipä siinä sit tee mieli itselläkäään.
    Joo, minä kyllä hakeutuisin pois tuollaisesta seurueesta, ainakin silloin kun on tarkoitus vetää viinaa ihan urakalla. Seurustellaan sit selvinpäin....
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi kesäkuu 2007
    siinä on vain sellain jutska et tuo siskoni on luvannut ottaa tyttäreni 7v.juhannuksen jälkeen johki lasten huvijuttuun mukaan,muista nyt nimeä :x tytär olis kovasti menossa,matka siskoni luo on pitkä.en halua et se joutuu olemaan juhannuksen siellä ilman mua.tuntee varmasti olonsa turvattomaksi ja kun en luota siihen et joku kykenis kännissä hoitaa ja luomaan turvallisuuden tunnetta lapselle :roll: toivon vain et tulis joku tilaisuus perua tuo ilman et pikku tyttäreni pettyisi kovin :oops: no kyllä mä sen sisulla kestän niinkuin monesti aikaisemminkin.tuo on minusta aika raakaa et musta tehdään se ikävä ihminen..kun en haluaisi katsella tuota ryypiskelyä :evil: ikävä kyllä ajan mittaan alkaa itekkin epäilemään et onkohan se vika sit oikeesti minussa :roll: mitä sitten jos mies nyt rankan työviikon päätteeksi juo sanoi anoppikin joskus! :shock: tosin nykyään sekin jo moittii poikaansa liiasta juomisesta,onneksi! alkaa pikkuhiljaa käsittää et se on oikeesti jo ongelma,eikä normaalia! :evil:
  • editoi kesäkuu 2007
    no niin, eikö olekkin aina niin että lastensa eteen sitä tekee melkein mitä vaan!! Muistat vaan aina, että vika ei ole sinussa, jos et ryyppäämistä jaksa katsella!!
    Toivotaan että asiat lutviutuu jotenkin, niillä kun on aina tapana.... ja että sinä ja tyttäresi saisitte viettää ihanan juhannuksen ilman viina-huuruja....
  • editoi kesäkuu 2007
    Se on muuten ihme,että juhlintaan kuuluu valitettavan monessa paikassa viina :shock: miksi :?: Eikö vois juhlia selvinpäinkin,vai onko selvänä olo liian karua :?:
    En ole tiukkapipo,vaikken otakaan.Ja osaan pitää hauskaa,ilman alkoakin.
    Jotkut opettavat lapsilleen perinteen.Joulu,juhannus,vappu jne..... täytyy ryypätä,muuten se ei tunnu ns.oikealta juhlalta. Viina kuuluu juhannukseen ,vähän samoin kuin joulupukki jouluun :?: :shock: Ja sitten tupelletaan vesillä .....moni hukkuu. Ja nyt jo osa tutuista laskee päiviä,että montakos päivää täytyy nyt ryypätä jussina :roll: Ah,sä August,miten ihana olo on ensiviikolla 8) :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
    Vahingonilo on paras ilo :!: :mrgreen: :mrgreen:
  • LilliumLillium Porin lähistö
    editoi kesäkuu 2007
    :D :mrgreen: :lol: Vahingoniloo täältäkin :lol: En ole ottanu helmikuun jälkeen enkä aiokkaan. tie vaik menis ajoissa nukkuu jussina.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.