joko lopettanut?

tere! tulin tänne lopettaneisiin kun tuli toi 10 päivää täyteen! nyt on ollu niitä hankaliakin päiviä! motivaatio horjuu tämän tästä ja turhautuu koko hommaan.. noh päivä kerrallaa! laastarin ja purkan voimalla!! tosin tota purkkaa olen yrittänyt vähän vähentää.. tossa tulee muuten tota pakollista alkomahoolin ottoa.. se vähän arveluttaa.. onko hyviä vinkkejä?

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 2007
    mä otin eka kerralla just samalla lailla kuin ennekin, muutenhan tupakka vieläkin ohjailee ja määräilee sua, mun kanta on että elät just muuten niin kuin aikasemminkin,en yrittänykkään vältellä tilanteita päinvastoin tulta päin ja savutonna tottakai,ja onnittelut kymmenestä päivästä, mulla tulee kohta puol vuotta ja nyt on vaikeeta :roll: luomuna lopetin eikä mitään oireita vasta ku kaks viikkoo oon nyt kärvistellyt kahden vaiheilla eri päivinä ku tullut vastoikäym,isiä oikeen urakalla ja tuntuu että loma menee pahantuulisena :twisted:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    Huomenia pohjalainen :) Ja roimat onnittelut :) HIeno saavutus :)

Minä olen huono neuvoja antamaan kun näköjään en pysty olemaan tupakatta jos otan ja siksipä en ole uskaltanut enää ottaa :( :( Muuta kun yhden saunasiiderin :(

Mutta hyvä olen varoittamaan: Se henkinen kankkunen, jonka saatat saada jos sorrut polttamaan, on sitä luokkaa ettei totisesti kannata repsahtaa. Pidä vaan pintas ja ole ylpeä siitä, että sä et polta enää :) :) Kyllä ne kessuttelijat on sulle kateellisia kun kerrot, ettet enää polta :):) Nauti siitä :) Tsemppiä!!!
  • PäikkiPäikki Kuopio
    editoi kesäkuu 2007
    Pohjalaiselle lämpimät onnittelut! Perässä tullaan... Olen huomannut, että itsellä vähäinenkin alkoholi tuo hirveän tupakantuskan. Hyvä ettei kaksi savuketta yhtäaikaa palamassa. Joten on ollut pakko vähentää ihan minimiin eli vähän ja harvoin. Mutta eipä tuo ole elämänlaatua huonontanut :-). Hoitsulle ihan hirveän paljon tsemppiä!. Elät vaan vaikeaa aikaa. Tupakka ei siihen auta. Tulee vaan vielä kurjempi olo jos lähes puolen vuoden jälkeen repsahdat. Mutta minua auttaa ajatus, että VOIN ihan hyvin polttaa, en vaan enää halua :lol:
  • pohjalainenpohjalainen virttaa
    editoi kesäkuu 2007
    joop. eniten tässä haittaa toi tylsistyminen.. jotenkin tulee semmonen tunne että ohhoh johan tää nähtiin. noh. sanotaan näin että on toisaaltaan helppo olla myös ilman.. kun en ole luvannut itselle yhtään mitään! ni eipä anna toi luonne myöten vetää savuja.. :twisted:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.