Lopetin 24.3.2010 klo 14.47

:lol:Täällä sitä nyt ollaan.Nyt on kohtalaisen rauhaisa olo vaikka aamukahvit juotu.Kyllä pössäkkä mielessä on heti kun herää :roll:mutta niin kai se vierotuksessa onkin.
Nyt on ääni ihan painuksissa ja vähän keuhkoputki hellänä..jotain yskän tynkää yrittää kenties?Se on ollut kehitteillä jo ennen lopetuspäivää joten lienee joku liikkeellä oleva vippakuurus :lol:
Vielä en ole ottanut nikopurkkaakaan..oho :!:kohta viisain ottaa kun alkaa meneen näköjään isolle rattalle taas tämän himon kanssa... :( johan tässä menikin toista tuntia melko hyvin..hohhoijaa :roll:
Mukavaa päivää kaikille!!!
«13456723

Viestejä yhteensä

• editoi maaliskuu 2010
    Täällä taas :mrgreen:
    Kyllä astetta helpompi olo on kokonaisuudessaan ollut kuin eilen.Asioilla kulkiessani huomasin,että pinna on ihan olematon :oops:Karjuin ääneen autossa yhdelle ukolle kun ei saanut autoaan yli risteyksen mun mielestä oikealla vauhdilla :evil:Karmeeta huomata tollaseksi muuttuneensa..olen varsin maltillinen kuljettaja ollut mielestäni,mutta onpa roikkunut LM aina huulessa.
    En ole koskaan heittänyt autosta roskia ulos joten olenkin nauranut,että ajan roskakorilla :lol:Joo...ei se mitään,mutta nyt tuntui siltä,että ajan tuhkakupilla..uh mikä lemu kotterossa vaikka tuhkakuppi on tyhjä :roll:
    Ostin 4mg nikopurkkaa..jospa se auttaisi paremmin :?:
    Välillä on tosi cool olo 8) ja sitten taas vähän vähemmän cool :roll:,mutta eteenpäin mennään.Itseasiassa olen nyt ollut savuitta jo 2vuorokautta! 8) 8) 8)very cool!!!
  • editoi maaliskuu 2010
    Pelkään muuten samaa kun seuraavan kerran katiskaan istuudun. Tupakan haju tottavie tarttuu autoon vaikkei sitä uskoisikaan. Mutta tuo on hyvä merkki hajuaistin palautumisesta. Suihkussa äsken haistoin vedessä kloorin mitä en ole koskaan huomannut (tässä asunnossa majaillessa). Ei niin kauhean miellyttävää mutta ihan kivaa kyllä huomata kehitystä.

Älä heitä kärsittyjä kahta päivää hukkaan ja tartu helpoimpaan korteen. Pidetään tämä tänään! Ja noinhan toi homma toimiikin, ensin tavasta ulos (henkinen riippuvuus) ja sitten vasta fyysisestä puolesta! Hyvä siitä tulee!
  • editoi maaliskuu 2010

Tsemppejä tänne kaikille :thumbup: :thumbup:
  • editoi maaliskuu 2010
    Tsemppiä Butterfly sinullekkin! :wink:
  • editoi maaliskuu 2010

Kiitti Krisu :D
    Sulle laittanut tsemppei sinne sun tänne,tulkoon tänne kanssa...Tsemppei :mrgreen: :thumbup:
  • editoi maaliskuu 2010
    Kiitos kaikille!Aikas vipinä käynytkin sillä aikaa kun minä tai tietokone lataili ohjelmaa.Kun kävi niin,että kissa oli käynyt vähän asentamassa jotain :roll:Ja minä kun en ymmärrä tuon taivaallista koko vehkeestä,toimin ihan niinkuin mulle joku jostain ehdotti :?: :roll:Nyt on sitten selain ladattu :lol:tai jotain :shock:
    Purkkaa mäyssään ja olo on siedettävä..pinna vaan kovasti lyhyt :oops:..ihan kuin olisin dynamiittipötkö jossa 2mm:n sytytyslanka :mrgreen:
    Jaksamme taas... :!:
  • editoi maaliskuu 2010
    Mahtavaa ensimmäistä savutonta viikonloppua Mirja& maybetomorrow :D ja wunderbaumia kasoittain niihin autoihin :mrgreen:
  • MirkkuMirkku savolaenen
    editoi maaliskuu 2010
    Mirjalle, mebytomorrowlle, tenaleidille ja muille tämän kuun lopettaneille raikkaat onnittelut hyvästä päätöksestä.
    s9720.gif Näen kristallipallostani teille hyvää ja savutonta tulevaisuutta. Näen myös tulevan uusia tupakoinnin lopettavia, jotka onnistuvat lopetuksessaan.
  • editoi maaliskuu 2010
    kiitos mirkku :)
  • editoi maaliskuu 2010

Voi Mirkku hyasintti sua :mrgreen: Kiitos!

Onnittelut Mirjalle,selvitit illan hienosti.Vaikea paikka sulla oli.

Tsemppejä paljon :thumbup: :thumbup:
  • editoi maaliskuu 2010
    No heips kaikille ja miljoona kiitosta kannustuksesta ja kaikille teille samaten multa! :lol:Tästä selvitään kyllä!!!
    Kirjoittelinkin tuonne toisaalle kuinka tiukka paikka oli tänä iltana.Hoidan halvaantunutta äitiäni joka sai taas epilepsiakohtauksen eikä meinannut virota siitä.Soitin lopulta 112:een ja ambulanssiväki kävi seuraamassa tilannetta about tunnin.Äiti onneksi alkoi lopulta tulemaan tajuihinsa ja jäi sitten kotiin mun valvonnan alle.Mutta,mutta..kyllä heti toisena tuli mieleen,että nyt tupakkaa ja äkkiä!!!Onneks ei ollut missään yhtään ja kauppaan tai kioskillekaan en voi lähteä ja jättää äitiä yksin.Poski on täynnä niksapurkkaa ja tilanteen nyt mentyä ohi en itse asiassa haluakaan tupakoida.Olen siitä hyvilläni :PHuisin hyvä olo :mrgreen:
  • editoi maaliskuu 2010
    Mirja kirjoitti:
    Karjuin ääneen autossa yhdelle ukolle kun ei saanut autoaan yli risteyksen mun mielestä oikealla vauhdilla :evil: Karmeeta huomata tollaseksi muuttuneensa..
    Mainittakoon, että tuo oli ihan normaalia käyttäytymistä liikenteessä, ainakin täällä ruuhka-Suomessa päin :mrgreen: :mrgreen:
  • editoi maaliskuu 2010
    Iltaa Mirja!

Ensiksi, olen pahoillani tapahtuneesta.
    Mutta toisekseen näen positiivisen puolenkin: selvisit ensimmäisestä koettelemuksesta. Kohtasit hankalan tilanteen ja selvisit siitä tupakoimatta. Noita hankalia tilanteita tulee aina eteen, joissa on ennen turvautunut tupakkaan ennen. Vaikka eihän se mitään koskaan auta. Jokainen niistä täytyy voittaa ja siihen kannattaa varautua, mutta selvitit jo ensimmäisen tällaisen kompastuskiven! (Itte olen aina kompuroinut niihin, milloin lähti emäntä lätkimään ja milloin tuli tökättyä auto toisen perään tai muuta vastaavaa.) Mutta ei se tupakin poltto ikinä sitä emäntää käännyttänyt takaisin tai peltiä oikaissut. Päin vastoin sitten oli yksi pulma lisää kun lakkokin särkysi. Onnea Mirja melkein 2.5 vrk täynnä! Ja tsemppiä kaikille muillekin tietysti! Näillä mennään nyt.
  • editoi maaliskuu 2010
    Päivä pulkassa :POn totta,että asoita tapahtuu..erotaan..mennään yhteen..sairastutaan..parannutaan..jne.Kaikki tapahtuu poltti tai ei..eli ei se tupakka kyllä mitään apua tuo.Tästä on hyvä jatkaa..hyvää savutonta :lol:yötä!
  • editoi maaliskuu 2010
    Onnea muuttaneelle!

Hyvään alkuun olet päässyt, nyt vain nokka menosuuntaan.

Tänä aamuna mua otti päähän viedä vajaa roskis, koska se haisi. Ja nyt kämppä haisee koiralle. Yhyy!!!
  • editoi maaliskuu 2010
    Huamenta Mirja! Millä mielin 3:een päivään?
  • editoi maaliskuu 2010

Huomenta Mirjalle...tsemppejä ja voimia tälle päivälle.Ihan just kohta 3 vrk.Hyvä Mirja :D :thumbup:
  • editoi maaliskuu 2010
    Hei ja kiitos kovasti käynneistä ja tsempeistä.Kyllä niitä tarvitaan.Valvoin lähes koko yön kuunnellen ja tarkkaillen äitiä.Ja kolmen aikaan olisin ehkäpä revennyt polttaan jos olis ollut mistä ottaa...onneksi ei ollut :!:Nyt ääni lähes hävvööksissä,pyörryttää,väsyttää..tukala olo.Tuprukin pyörii mielessä,mutta kuulunee asiaan.Ja vaikea uskoa,että se mitenkään helpottaisi oloa...rytmihäiriötä vois pukata ja lisääntyvää oksetusoloa ja pyörrytystä...joten ei..nyt ei revetä 8)
    Hyvää savutonta päivää meille kaikille :P
  • editoi maaliskuu 2010
    Jjooo Mirja hyvä, ei se yksi tupakki, kokemuksella voin sanoa, ei se yksi tupakki auta koviin vieroitusoireisiin! Sitä pitäisi kiskoa ihan tuhottomasti että saisi kaikki "töhnäarvot" taas kohdilleen ja sitä tulisi niin pian ettei aivot kerkiä kuitenkaan rekisteröidä kaikkea. Siitä ei seuraa kuin pyörrytystä ja huippausta, ts. olotila ei paljoa muutu ei :wink:

Hienoa kuulla että päätös pitää. Sulla onkin ihan kohta pahimmiksi sanotut ekat 3 vrk takana. :mrgreen:
  • editoi maaliskuu 2010
    Täällä on myös lopetettu 24.3 klo 14.15. Melkein sama kellon aikakin :lol:
    Yhden kielenalustabun ja yhden niksupurkan oon syöny ke jälkeen muuten ollut ilman mitään korvikkeita ja todella hyvin on mennyt!!!
    Mulla ainakin olo oli huonompi kun viimeksi lopetus jäi yritykseksi ja käytin korvaustuotteita, nyt olo paljon parempi ilman mitään. Niihinkin purkkiin ym. voi jäädä koukkuun ja rahaa säästyy :D
    Mulla lopetus päätöksen teki oikeastaan hammaslääkäri, kävin ihan vaan perinteisessä tarkastuksessa ja sen jälkeen perinteisessä puhuttelussa :-) jossa päätin että nyt saa riittää tupakointi :) ja vahva tunne ja motivaatio korkealla kun on omasta terveydestä kyse, haluan kumminkin piää omat hampaat.Hammaslääkäri sanoikin että tälläiset ikenet tulee olemaan kaikilla ketkä polttavat ja se tietää sitä että vanhemmalla iällä joudutaan hampaita poistamaan kun ikenet ovat niin vetäytyneet mutta onneksi mulla vielä siinä vaiheessa että ne pystytään vielä hoitamaan :D ja oon niin onnellinen
    Tsemppiä kaikille lopettaneille ja sitä harkitseville!!!
  • editoi maaliskuu 2010
    Tervetuloa kerhoon lumityttö!

N. 7h jäljessä teitä mutta perästä tullaan! Onnea kolmen vuorokauden saavuttamisesta ihan kohta!
  • editoi maaliskuu 2010
    Kiitos kannustuksesta, sitä tarvitaan mutta jotenkin helpottaa kun ajattelee että en ole ainut lopettaja vaan myös muut kärvistelevät ajatuksen kanssa että oispa niin ihanaa mennä röökille mutta nyt en kyllä anna periksi. Sen takia olenkin Stumpissa nyt viettänyt tänään useamman hetken lukien toisten tarinoita ja muuten auttaa :lol:
  • editoi maaliskuu 2010
    Heipä hei snowgirl :)ja tervetuloa minunkin puolesta.Hauska juttu kun niin lähekkäin nuo lopetusaikamme :POlet fiksu kun uskot lääkäriä ja lopetat!Tässä on vuosien varrelle mahtunut tohtoria jos toista jotka on neuvoneet lopettamaan.Viimeksi neurologi antoi champix-reseptin.Luin sen mahdollisten haittavaikutusten vaikuttavan listan ja päätin etten aloita sillä.Aikanaan, kun söin Zybania,uskon,että se vaikutti tupakanhimoa vaimentavasti,mutta vei yöunet.Olen muutenkin huono nukkuja ollut ja se meni ihan mahdottomaksi.Tiedä sitten mikä repsautti polttaan,oliko lääkkeen vaikutuksen lakkaaminen yhtenä :roll:Nyt kyllä purkkailen,vierotan sitten niistä kunhan nämä vuosikymmenten tavat saa jotenkin helpottamaan.Jossain sanottu,että tupakassa on n.4000 eri ainetta :roll:jääpähän nuo 3999 muuta sitten ainakin pois 8)
    Heipparallaaa...3vrk on jo "lusittuna"...ollaas vähän aikaa oikein rinta rottingilla :mrgreen:
  • editoi maaliskuu 2010
    Laskin nopeasti :mrgreen:että olen nyt jättänyt polttamatta 3 xl-askia eli 90kpl ...oijoi kun tuntuu hyvältä 8)Vaikka olo ei muuten ole hyvä..johtuu jostain päälle yrmivästä taudista :roll:Ääni on katoamassa kohta lopullisesti,viluttaa(siis ilman t:n viivoja :wink: )mittari ei näytä kuin alilämpöä ja silti on muka kuumeinen olo :cry:.No,eipä tee mieli tupakkaa.. :!:
  • editoi maaliskuu 2010
    Mirja kirjoitti:
    ...ollaas vähän aikaa oikein rinta rottingilla :mrgreen:

Se on kyllä ihan aiheellista!

Kalkuloin itse että kolme normiaskia jäänyt tupakoimatta. Sitä se tahti taisi loppuaikoina olla, vaikka luulin että vähemmän.. :-o

Editoidaan: se muuten oli vähemmän! Se olikin vain hiukan reilu puoli askia! Äly juoksee hitaammin kuin rammat gennetsaretin ympäri. Laskin uusiksi nyt 8)
  • editoi maaliskuu 2010
    Hyvä Mirja ja maybetomorrow. :wink:
  • editoi maaliskuu 2010

Mirjalle ja Lumitytölle tsemppejä ja jaksamista :thumbup:
  • editoi maaliskuu 2010
    Että voi tähän aikaan yöstä tehdä mieli polttaa :shock:uni ei tule vaikka olen ihan tattis :(Pyörin ja kierin,käyn vessassa,jääkaapilla ja vaikka mitä...ei naurata yhtään.Onneksi eliminoin sen yhdenkin sieltä kotterostani..tiedä vaikka olisin hiippaillut parkkipaikalle yöpaita päällä kiskaseen"sen yhden" :hunf:huh.Niksapurkkakin pistää jo pumpun jyhmiin joten sitäkään nyt ei enempää voi jauhaa :(Kurja olo,mutta kai se tästä :shock:öitä.
  • editoi maaliskuu 2010

Voi Mirja,keljua kun et unta saa.Oliko sulla 24 h laastari...se tekee monille univaikeutta.
    16 h ei sitä tee,olisi ehkä kokeilun arvoinen.Jos et sitten yöllä polttaja ollut.Niin ja 16 h pysyy tosi hyvin paikallaan.

Sinulle ja Lumitytölle jaksamista ja tsemppejä.Jo viides tulee tänään :thumbup: :thumbup:

• editoi maaliskuu 2010
    Hyvä Butterfly ja snowgirl :wink:
    tervetuloa minun poterossani käymään "konkarit" 5 kuukautta savuitta
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.