Keitä mukana 2010 kilpailussa?

Kun tuli jo kommentoitua tuonne edellisvuoden ketjuun erheellisesti, niin tehdään tästä uusi ketju.

Toisin sanoen, kumpaan sarjaan ilmoittauduit?

Puolen vuoden sarjaan osallistunuthan osallistuu automatic myös kuukauden sarjaan.

t. 6 kk sarjaan ilmoittautunut

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2010
    Minulla on vielä harkinnan asteella tuo ilmottautuminen, mutta kyllä tämän viikon loppuun mennessä sen teen jos olen tehdäkseni.
  • editoi huhtikuu 2010
    Weetos ilmoittautuu taistoon mukaan =)!

Josko se olisi nyt tämä kerta kun siitä myrkystä pääsee eroon. Tuo kilpailuun osallistuminen voisi tosiaan motivoida lisää, sitä lisätsemppiä kun tarvitsen... Osallistun 6 kk kisaan siis.
  • editoi toukokuu 2010
    Minäkin kuulin,että voi ilmoittautua 6 kk:n kisaan ja kesä kuukauden kisaan.Vaikka on vähän ennemmin aloittanut lopettamisen. Joten tää tsemppaa paljon kanssa. Joten ilmoittaudun mukaan kisaan.kumpaankin.
  • editoi toukokuu 2010
    ile mukana mitä tossa kisassa on palkintona muutakun 15v lisä aikaa
  • editoi toukokuu 2010
    Kuule ile se ilmmoittautuminen loppui viiminen päivä huhtikuuta. Kysy Adminilta. ilmeisesti kesäkuun kilpailuun voit osallistua.
  • editoi toukokuu 2010
    Ilmottauduttu on puolen vuoden kisaan! Iik,jännittää :D
  • HeikkuHeikku vihti
    editoi toukokuu 2010
    minä myös ilmoittauduin puolen vuoden kilpailuun :mrgreen:
  • editoi toukokuu 2010
    Mukana ollaan ja olen päättänyt voittaa, ainakin riippuvuuteni nikotiinituotteisiin :),
    laiskanpulskuuttani ilmoittauduin kerralla puolen vuoden kisaan.
  • editoi toukokuu 2010
    4 viikon tärinöissä mukana, pienehköllä varaslähdöllä, sytyttämättä on jäänyt puolisentoista askia pohjiksi.
  • AnsbaAnsba Vantaa
    editoi toukokuu 2010
    Mukana ollaan puolen vuoden kisassa, kun näin etuaikaankin lopettaneet sai osallistua.
    Kyllä minullakin on tavoitteena voittaa - ainakin se tupakkariippuvuus :D
  • editoi toukokuu 2010
    Mukana ollaan ja siihen puolen vuoden kilpailuun osallistun.
    Minullahan on aiempi kokemus lopettamisesta ja kun on ollut 4 viikkoa tupakatta, onnistuu puoli vuottakin :)
  • editoi toukokuu 2010
    Tippusin jo vaunusta. Toivottavasti toinen juna tulee joskus. :cry:
  • HeikkuHeikku vihti
    editoi toukokuu 2010
    minä häpeillen poistun kilpailusta :oops: tsemppejä kaikille savuttomille :thumbup:
  • editoi toukokuu 2010
    maybetomorrow kirjoitti:
    Tippusin jo vaunusta. Toivottavasti toinen juna tulee joskus. :cry:

Älä Ihmeessä tipahda Meibbari vaunuista, sinäkin olet mukana kisassa!
  • editoi toukokuu 2010
    Voiks tän voittaa tupakoimalla koko toukokuun :lol:
  • editoi toukokuu 2010
    Olen ilmottautunu 6kk kisaa
  • editoi toukokuu 2010
    maybetomorrow kirjoitti:
    Voiks tän voittaa tupakoimalla koko toukokuun :lol:

Ei kun siitä kilpailusta saa 15v. lisäaikaa. Niin ainakin Ansba sanoi. Et sä Meibbari jätä tähän. Jookos? :wink: Voisitko sinä kuivaharjoitella? Sinä voit osallistua kesäkuun kisaan. Ehdit kyllä. :thumbup:
  • editoi toukokuu 2010
    Mihin ihmeen kesäkuun kisaan???? :roll:
    Lopeta ja voita kilpailu on käsittääkseni 2010 vuoden puolella lopettaneille ja ilmottautumisaika meni jo!
  • editoi toukokuu 2010
    Heikku kirjoitti:
    minä häpeillen poistun kilpailusta :oops: tsemppejä kaikille savuttomille :thumbup:
    Heikku Älä anna periksi, uudestaan voi alkaa , vaikka lipsuminen on tapahtunut. Ota uudeastaan askel stumppia .Myös minulla takkusi ja pahasti alussa. Se kuuluu aloittamisen lopettamiseen! Ei muuta, kuin takasin ruotuun. :wink:
  • editoi toukokuu 2010
    Antakeepa Anteeksi minulle .Olin väärässä . Meibbari ja Heikku annoin teille vääräätietoa.Se onkin kilpailu tupakaton Toukokuu. Kiitos Mirja oikaisusta. :oops:
  • editoi toukokuu 2010
    No hätä krisu mutta komiasti tippusin kelkasta..
  • editoi toukokuu 2010
    Olipa yllätys kun sähköpostiin oli tullut ilmoitus, että voikin jälki-ilmoittautua 6kk kilpaan mukaan, vaikka aluksi ilmoittautuikin ainoastaan 1kk kisaan. Nynnynä ja itseeni uskomattomana ilmoittauduin aluksi vain 1kk kisaan, en uskonut oikeasti kykeneväni tähän, mutta tämähän onkin sujunut, joten annetaan mennä sit koko rahan edestä.
    Keitäs muita on taisteluissa yhä mukana, ja millä mielellä mennään?
  • editoi toukokuu 2010
    PeTeR Pan2010 kirjoitti:
    Mukana ollaan ja olen päättänyt voittaa, ainakin riippuvuuteni nikotiinituotteisiin :),
    laiskanpulskuuttani ilmoittauduin kerralla puolen vuoden kisaan.

Minäkin voisin osallistua tuohon riippuvuuteni korvaustuotteisiin kans.Muihin kisoihin oon jo ilmoittautunutkin. Sitä minä en voi tietää voitanko.Mutta tupakista eroon ehdottomasti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.