Hapen jupinaa

135

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 2007
    Meke kirjoitti:
    Hape kirjoitti:
    Kyllä minä vielä teille jumppatrikoot näytän :mrgreen:

ooooh, selvä! Missä? :shock: :roll:

Nyt sitä ivataan ja naureskellaan vaan kun "parin" treenin jälkeen kuljeskelen kylillä pyykkilautavatsaani esitellen, tiukoiksi trimmatut pakarat värähdellen niin turha on vislailla perään 8)

Jos kuitenkin? viiiiiuuuuviiiiii........ :lol: :lol: :lol:

Höh :mrgreen:
  • editoi kesäkuu 2007
    -RAUHA?
  • editoi kesäkuu 2007
    Meke kirjoitti:
    -RAUHA?

Täh? :wink:
  • editoi heinäkuu 2007
    Ääh! Ahdistaa/masentaa :( Tosin kävin tuossa äsken ajelemassa kotterolla ympyrää ja se auttoi ainakin hetkeksi. Saa nyt sitten nähdä, että monenko minuutin päästä alakulo taas palaa :x Taisin tehdä virhevalinnan kun suunnittelin pitäväni oikein passiiviviikolopun. Olisi vissiin päinvastoin pitänyt järjestää jotain, vaikka pakkoaskaretta, aikansa kuluksi. Saa nyt nähdä, että hajoanko huomenna työhön lopullisesti vai helpottaako, että pääsee "ohjattuun päivähoitoon"? :| Tämä masennuksen taso on sentään vielä "normaalia", toivottavsti ei kuitenkaan pahene. Tai no jos paheneekin niin sitten taas hakemaan tabuja, sillähän siitä edellisestäkin selvittiin :?
  • editoi heinäkuu 2007
    Hoh! Saattaa tuossa Champixissa tosiaan olla jotain ideaa. Olen tässä välillä vielä pari kertaa repsahdellut, mutta nyt kun olen siirtynyt sinisille napeille niin tupakka on omituisesti tupannut hetkittäin jopa unohtumaan. Kummallista kun pää on kutakuinkin selvä eikä ahdistakaan yhtään, mutta jotenkin vain on (pahimmat himot) tupakkaan "puutuneet". Tänäänkin oli työssä vähintäänkin kiireinen ja stressaava päivä, savut kävivät silloin tällöin mielessä, mutta haihtuivat sitten saman tien. Näinkö nuo napit muka ihan oikeasti auttaisivat? En nyt vielä hurahda Champix-uskoon, mutta näyttää lupaavalta!
  • editoi heinäkuu 2007
    Hape moi!!Usko kun" setä"sanoo 39:n vuoden tupakoimisen jälkeen,että auttaa se :D :D :Den mä muuten kirjottelis 4:n kuukauden tupakoimattomuuden takaa 8) 8) 8)
  • editoi heinäkuu 2007
    No, kai se on uskottava kun kerran sanotaan 8) On vaan jotenkin niin abstrakti tunnelma kun nuo mieliteot tupakkaan ovat niin vähäisiä, ettei niitä oikeastaan olekaan. Sitä en vieläkään suostu tajuamaan, että kuinka kestin tämän työpäivän, eikä tehnyt edes tiukkaa :shock: vaikka välillä sai tehdä viittä hommaa yhtäaikaa ja samalla tuutoroida uutta työntekijää. Sori vaan, että toistan itseäni, mutta jotenkin tuntuu niin kummalta kun ei tarvitse raivota ahdistuneena ja hajottaa paikkoja. :-o
  • editoi heinäkuu 2007
    Kuvailit juuri sen miten se toimii :-)nimittäin ettei juurikaan tee mieli :D
    Tsemppiä
  • editoi heinäkuu 2007
    Muuten menee oikein mainiosti paitsi, että väsyttää melko tavalla ja koko päivän on tehnyt mieli vetää jotain turpaan :x Onneksi olen ymmärtänyt pysyä sisätiloissa :( Keskittymiskykykin on hiukka hakusessa, yritin tuossa lukea kirjaa vaan ei siitä mitään tullut kun ajatukset harhailee. Eli aika vähin riesoin kuitenkin loppujen lopuksi edetään. Pahempaakin on edellisillä kerroilla nähty :?
  • editoi heinäkuu 2007
    Hape kirjoitti:
    Muuten menee oikein mainiosti paitsi, että väsyttää melko tavalla ja koko päivän on tehnyt mieli vetää jotain turpaan :x

Kuule, jatka vaan sitä yksineloas.... :wink: :roll: :wink: :roll: :wink:
  • editoi heinäkuu 2007
    :XD:.Kyl seTällainen sateinen ja pimeä päivä väsyttää.Kyl se siitä taas iloks muuttuu, tulisipa se aurinko taas näkyville :lol:.Tsemppiä :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2007
    Minut nyt varmaan lynkataan kun sanon tämän taas, mutta sanompa kuitennii.... tuohon "nyppii-yppii-ja öllöttää-vitutus -syndroomaan" voisi auttaa juuri se ettei "pysy" sisätiloissa vaan lähtee kävelylle, fillaroimaan tai vaikkapa juoksulenkille..... eli liikunta.
    Joku jo jossain ketutus-osastolla kirjoittikin, että ei halua kuulla mitään liikunnasta ja positiivisesta asenteesta...
    mutta kun se vaan kummasti vie ajatukset positiivisempaan suuntaan kun käy vaikka vain pienellä kävelyllä, ja siinä samalla voi purkaa sitä turhautumistaan kun ei voi purkaa sitä tupakointiin.
    Itse nimittäin "jurnutin" lopetuksen alkupäivinä sisällä osaamatta oikein mitään tehdä (ukon sanoja lainatakseni pyörin kuin ...porakone) mutta sitten kun (pikinhampain ukon patistamana) lähdin lenkille kävelemään niin huomasin miten suuresti se auttoi oloa... koita!
  • editoi heinäkuu 2007
    Ai niin, unohtu sanoa, että kadulla tappelemassa voisi kyllä olla rauhallisempaa. Mulla on kaksi nyrkinkokoista papukaijaa ja ne on tänään villiintyneet riekkumaan raskaammin kuin koskaan :roll: Miten noin pienistä linnuista lähteekin niin kauhea ääni :-o
  • editoi heinäkuu 2007
    Jos niitäkin vähän nyppi, niinkuin omistajaansakin? :lol: :lol: :lol: :lol:
    Heh, näätpähän perhe-elämää...papukaijojen perhe-elämää :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
  • editoi heinäkuu 2007
    jos niillä sun "sorsilla" on nikkikset? ( mä kutsun kaikkia lintuja yleisnimellä "sorsa" ) Mitä lajia sun linnut on nymfi-papukaijoja?
  • editoi heinäkuu 2007
    Pikis kirjoitti:
    Jos niitäkin vähän nyppi, niinkuin omistajaansakin? :lol: :lol: :lol: :lol:
    Heh, näätpähän perhe-elämää...papukaijojen perhe-elämää :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Noista ronteista ei ole perhe-elämän malliksi. Nytkin tappelevat niin, että nokat kopsaa :mrgreen:
  • editoi heinäkuu 2007
    Meke kirjoitti:
    jos niillä sun "sorsilla" on nikkikset? ( mä kutsun kaikkia lintuja yleisnimellä "sorsa" ) Mitä lajia sun linnut on nymfi-papukaijoja?

Ei kun vieeeeelä paljon pienempiä, ecuadorinarasia 8) Pieniä kuin kärpäset, mutta purevat kuin kotkat :wink:
  • editoi heinäkuu 2007
    Heh, siellä tappelevia papukaijoja, täällä suomenpystykorva jolta "hävis" ääni, haukku päivän oravata ja nyt se sit on äänensä puolesta kuin jokin hemmetin puudeli.....ei mulla puudeleita vastaan mitään ole, mut pitäähän suomenpystykorvalla olla suomalainen ääni.
  • editoi heinäkuu 2007
    heh, meidän "puudelilla" on taas ääni kun rotikalla vähintään, jos koira haukkuu ruokapöydän alla piilossa murtovarkaita niin täydestä menee.... ja se kuorsaa ku iso mies...ja sit se on kun hali-nalle söpöläinen....
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi heinäkuu 2007
    Meidän koira heiluttais murtovarkaillekin häntää,jos ne vaan ymmärtäis ensin rapsuttaa sitä ja vähä jutella... :lol:
  • editoi heinäkuu 2007
    Pikis kirjoitti:
    Heh, siellä tappelevia papukaijoja, täällä suomenpystykorva jolta "hävis" ääni, haukku päivän oravata ja nyt se sit on äänensä puolesta kuin jokin hemmetin puudeli.....ei mulla puudeleita vastaan mitään ole, mut pitäähän suomenpystykorvalla olla suomalainen ääni.

Oletko varma, että ääni katosi oravia haukkuessa? Ettei vain olisi tupakanpoltosta käheytynyt :mrgreen:?
  • editoi heinäkuu 2007
    Ei meitin kultsi röökaa, se on hieno neitikoira, tuoksuu hilseshampoolle ja kävellessään se heiluttaa tosi naisellisesti takapuoltaan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • editoi heinäkuu 2007
    Hurraa! Vihdoinkin mukava päivä väliin :D Tupakkia tosin teki mieli ihan aamusella ja tuossa iltapäivällä, mutta mitään retkahdusvaaraa ei ollut näkösälläkään! Kaikkein ihmeellisintä ja mukavinta on, ettei edes masenna saati sitten ahdista. Mitähän tämäkin nyt taas on olevinaan :-o? Tuskin nuo Champparit sentään mielialaan vaikuttavat, mutta olisiko aivokoppaan jo vihdoin ja viimein uponnut, että tupakan aika on lopullisesti ohi :!: Yleensä aiemmin jo mokoma ajatus olisi saanut mielen maahan, mutta nyt tuntuu ainoastaan hyvältä, ettei tarvitse enää riutua kessujen vietävänä. En tiedä olenko liian optimistinen koska tässä on vielä pitkä tie ennenkuin vaara edes vähenee ja ohihan se ei ole koskaan. No, kaikesta huolimatta nyt tuntuu jotenkin varmalta ja hyvältä tämän homman suhteen :-) Toivottavasti muilla palstalaisilla on samanlaiset tunnelmat 8)
  • editoi heinäkuu 2007
    Hyvä homma, nyt vaan niitä mukavia päiviä toivomme sinulle jatkossakin, katsos kun tämä elämä on oikeesti tosi mukavaa ja vielä mukavampaa ilman päihteitä!!! :)
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi heinäkuu 2007
    Voi miten ihanalta kuulostaa!Nimittäin se,että sulla on noin hyvät fiilikset.Itse täällä kateellisena ja naama tietyn värisenä :mrgreen: lueskelin sun juttua...No ei vaiskaan kun ihan oikeesti kiva kuulla,että on pyyhkinyt hyvin.Mulla melko alakuloista,mutta todellakin suon sen muille,ettei pelkkää hampaat irvessä menoa.Ja ehkäpäs se on tässäkin jutussa niin,että harjoitus tekee mestarin!Tarpeeksi monta kertaa kun lopettaa niin lopulta se onnistuu!Sulla kyllä näyttäs olevan tuo asenne kohdallaan.Että tsemppiä vaan edelleen!
  • editoi heinäkuu 2007
    Vieläkös ne papukaijat kopsuttelee nokkiaan vastakkain? :lol: :lol: :lol:
    Hyvä, että asiasi on paremmalla mallilla nyt, vai onko ne nyt niin huonot olleetkaan...välillä niitä on vaan hyviä päiviä ja välillä huonoja....et sillai.... :roll:
  • editoi heinäkuu 2007
    Pikis kirjoitti:
    Vieläkös ne papukaijat kopsuttelee nokkiaan vastakkain? :lol: :lol: :lol:
    Hyvä, että asiasi on paremmalla mallilla nyt, vai onko ne nyt niin huonot olleetkaan...välillä niitä on vaan hyviä päiviä ja välillä huonoja....et sillai.... :roll:

Taitaa kaijoilla olla jo riidat sovittu kun näyttävät tuolla rapsuttelevan toistensa niskaa :D

Kyllä tällä (viimeisellä) lopetuskerralla asiat ovat kokonaisuutena olleet paremmalla tolalla kuin yhtenäkään aikaisempana kertana. Enintään jonkinlaista mielialan vaihtelua, muttei mitään maankaatotunnelmia. Yhä edelleen menee hyvin mutta menkööt 8) Toivottavasti muillakin on tunnelmat korkealla :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2007
    Mervi ja Meke: Kiitokset ja toivotaan, että meillä kaikilla jatkuu projekti yhä mukavammissa merkeissä 8)
  • editoi heinäkuu 2007
    Hyvin menee mutta menkööt! Käynnistin laskurin vasta silloin kun todella lopetin ja jätin ne alkuhapuilut & retkahdukset sikseen, joten huomenna klo. 12.00 tulee viikko täyteen :D Samoin huomenna alkaa kesäloma ja muutama viikko sen jälkeen vuorotteluvapaa 8) Kaiken muun hyvän kruunuksi olen aikaisemmista yrityksistä poiketen jo tässä vaiheessa entistäkin varmempi siitä, että sauhut ovat taakse jäänyttä elämää. Tämä on ensimmäinen kerta kun oikein tuntee miten hommassa on pää mukana ja taitaa tuo Champixikin olla hintansa väärti. Tiedä sitten, että olenko nyt sitten kohdannut tuon Carrin mainostaman "oivalluksen hetken"? Helppoa kuin letunpaisto, mutta olkoot :wink: Toivottavasti tästä hehkutuksesta irtoaa vähän tsemppiä myös teille muillekin :thumbup:

PS. Päätä ei ole särkenyt pariin viikkoon :-) Positiivisia terveysvaikutuksia nääs :wink: ja mielikin parempi kuin aikoihin :!:
  • editoi heinäkuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.