Hapen jupinaa

1235»

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2007
    Kiitokset kaikille :D

Totta töriset Rita! Kuukausi on tosiaan jo sellainen aika, johon en silloin alkukärvistelyissä aina jaksanut uskoa pystyväni. Loppujen lopuksi tuo meni kuitenkin ihan siedettävästi, fyysinen puoli aika helpostikin ja henkiset vaivat jäivät lähinnä mielialan vaihteluihin :shock:

Tämä on tietysti toisaalta aika "vaarallista" aikaa koska taustalla vaanii kuitenkin vielä pitkään vaara "ihan vaan kokeilla" tai muuten repsahtaa johonkin tyhmään tempaukseen. Fyysinen kamppailu jo lienee ohi, mutta henkien taistoa joutunee vielä ajoin käymään. Tosin nyt kun krooniset päänsäryt yms. ovat historiaa niin aika paljon saa tapahtua, että tulisi taas tipahdettua tupakoitsijoiden kastiin. Täytyy nyt nauttia tästä olosta ja koettaa varoa kapsahtamasta ylimielisyyden katajaan :oops:

Kuulumisiin

-Hape 8)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi elokuu 2007
    ONNEA!!! Niin sää sit vaan kuule otit ja teit sen :):) Hienoa!! Ja möksälle en sitten päässy lentelemähän kun rähmähumalat otin mökillä ja siitä selvittyäni piti vielä kattoakin laittaa :):) Mutta hienosti menee sulla ja mulla eli jatketahan :):)
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi elokuu 2007
    Ja tästä on hyvä jatkaa..onnittelut Hape :D
  • editoi syyskuu 2007
    Pikatiedotus: Kymmenettä viikkoa mennään eikä mitään ongelmia! Mitäpä tähän nyt muuta osaisi sanoa? Yöunet ovat normalisoituneet ja kummat unet loppuneet. Tupakka ei ole käynyt edes mielessä viikkokausiin ja välillä unohtuu Champparikin ottaa.

Hyviä jatkoja kaikille!
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut! Kiva, kun pistäydyit kertomassa kuulumisia!
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut Hape! Mahtavaa!
  • editoi syyskuu 2007
    Onnittelut Hape! Kateudesta vihreänä täällä kipitetään perässä.. :mrgreen:
  • KikiKiki uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Onnea!!!
  • editoi syyskuu 2007
    Kiitokset kaikille onnitteluista :D

murmeli: Miten niin kateudesta vihreänä? Eikö ennemminkin ylpeydestä punakkana? Olethan nyt astunut lopettaneiden älykkääseen, raikkaaseen ja sekä henkisesti että fyysisesti voimakkaiden persoonien joukkoon :thumbup:

• editoi syyskuu 2007
    Tarkemmin ajatellen... Totta Hape :D Perässä tullaan, ylpeänä :D 8)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    ONNEA HAPE!!! Kybä täys :):) Tsemppiä tällekin viikolle :)
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Todella hieno saavutus Hape! Täällä tullaan kaukana perässä, mutta sisulla tullaankin sitten! Tosin toi on Tuide luvannut minulle jo ladun tehdä valmiiksi. :)
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi syyskuu 2007
    hyvä Hapeeee :!: :!:
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    HUIPPU HOMMA HAPE,HUH HAH HEI,HYVÄ ,HYVÄ!!!!10.VIIKKOO ON KOVA JUTTU :thumbup: :thumbup: (kovin tuli h.voittoset onnittelut,heh) :D
  • editoi syyskuu 2007
    ONNEA HAPE KYMMENESTÄ SAVUTTOMASTA VIIKOSTA :P :P :P
  • editoi syyskuu 2007
    No täällähän nyt innostuttiin tuulettelemaan 8) Eikä syyttä, vaikka itse sanonkin! Yhtään ei ole muuten vielä(kään) yskittänyt, mutta kyllä tuohon kurkunpäähän jotain nousee jatkuvasti nieleskeltäväksi. Liekö nuo röörit lähteneet jynssäytymään :roll:

Ei muuta kun jatketaan samaan, ehkäpä vieläkin loistokkaampaan malliin. Ainakin itselläni tuntuisi nyt olevan menossa ns. kerran elämässä hetki, jolloin homma tuntuu onnistuvan. Toivottavasti muillakin on edes osaksi yhtä valoisat tunnelmat. Lähetän nyt vielä varmuuden vuoksi tässä kaikille säkillisen varmuutta päätökseen ja tupakoimattomuuden tuomaa hyvää oloa :thumbup: sitä on meinaan kertynyt ihan jaettavaksi asti :shock:
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi syyskuu 2007
    Hyvä Hape,että menee hyvin :mrgreen:

Onnittelut 10-viikkoiselle!!
  • editoi syyskuu 2007
    Höh! Tänään läpsähti kolme kuukautta mittariin enkä ollut muistaa koko hommaa :shock: Ei kai tässä sen ihmeempää, hyvin menee mutta menkööt!

Hyvää jatkoa kaikille :thumbup: Minä olen kait loppujen lopuksi päässyt tällä kertaa aika helpolla, mutta kaikki eivät. Joten tässä vielä sitkoilijoille tuplapeukut :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    ONNEA HAPE KOLMESTA KUUKAUDESTA :P :P :P :wink:
  • editoi syyskuu 2007
    Hyvää huomenta kaikille :D Kolme kuukautta!!! Mulla tulee huomenillalla kaksi. Miltä siellä kolmenkuukauden kohdilla näyttää!!??? :shock:

Mulla muuten kans on irronnu jonku aikaa noita klöntsiä aamuisin varsinkin.... 8)

• editoi syyskuu 2007
    Onnea Hape kolmen kuukauden johdosta!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
  • editoi syyskuu 2007
    Onnea Hape ja Onnea Tuide sulle myös!!!! Hienosti menee...
  • editoi lokakuu 2007
    Tuide Tyylaex kirjoitti:
    Hyvää huomenta kaikille :D Kolme kuukautta!!! Mulla tulee huomenillalla kaksi. Miltä siellä kolmenkuukauden kohdilla näyttää!!??? :shock:

Mulla muuten kans on irronnu jonku aikaa noita klöntsiä aamuisin varsinkin.... 8)

Ei oo kaks kuukauttakaan paha :thumbup: No, eipä näytä muutenkaan yhtään hullummalta! Koeta vaan kipitellä tai jos ei muuten niin edes rämpiä perässä. Edestä päin kuuluu jo aiemmin lopettaneiden kevyttä henkäilyä, mutta takaa taas juuri lopettaneiden puuskutusta :shock: Täytyy pitää vauhtia yllä, että eivät saa kiinni :wink: Kyllä täällä kolmen kuukauden kohdalla näyttää jo aikas hyvältä. Täällä on jo muutakin kuin pelkkiä tupakkakojuja yms. nikotiiniseireenejä.
  • editoi lokakuu 2007
    Jaaha, neljä kuukautta lätkähti mittariin että helähti :shock: Aika menee niin sutjakasti, ettei ehdi edes tupakan perään haikailla.

Kaikille mukaan tulleille ja mukana roikkuville muikeaa syksyä ja parit peukut kaupan tekijäisinä :thumbup: :thumbup:

PS. Pitää nyt sentään aina välillä käydä kurkkaamassa, että mitä täällä taas pelleillään :mrgreen:
  • editoi lokakuu 2007
    Onnea Hape, niin se aika rientää!!!
  • editoi lokakuu 2007
    LÄMPIMÄT ONNITTELUT HAPE :P :wink: :P :wink:.Kiva,että käyt välillä "ilmoittautumassa" :wink:
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi lokakuu 2007
    Onnittelut Hape!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.