Katjan möksä :)

Tervetuloa Tervetuloa!!! Pistänpä minäkin ihka oman möksän pystyyn tänään, on näet juhlapäivä :)

Kuten jokainen on valitettavasti varmasti kuullut, sorruin pariin otteeseen lopettamisen alkumetreillä (onneksi vain hetkellisiä mielenhäiriöitä), nyt kuitenkin alan olla niin vahvoilla että lykkäsiin siihen alkuperäiseen lopettamispäivään (30.4.) päälle nuo tupakoidut päivät (2) ja ne päivät kun käytin inhalaattoriä ja sain sitten uudeksi lopettamispäiväksi 9.5.2007.

Tämä tarkoittaa sitä, että olen tänään ollut 50 päivää ilman nikotiini nimistä myrkkyä JEEEEEE!!!!! Ja laskurin mukaan on jäänyt tasan 1000 tupakkia polttamatta JEEEEEE!!!!!!

Tässä vaiheessa kaunis kiitos teille kaikille rakkaat nettiystäväni kun olette pitänyt tätä eukkoa pinnalla tiukkoina hetkinä. Monesti ei ole edes tarvinnut mitään kirjoittaa, riittää kun on lukenut juttuja täällä :) Tsemppiä kaikille alkumetrien tarpojille ja hurjaakin hurjemmat kehut meille kaikille, jotka olemme ymmärtäneet mikä myrkky se tupakka on :):)

Keskustelu on auki, toivon teidän viihtyvän tässäkin möksässä ja juttua riittävän :) Huonot ja hyvät fiilikset on tervetulleita, koska ne ovat kuitenkin aitoja fiiliksiä :)
«13456772

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi kesäkuu 2007
    Onnea uutehen tupahan !

Aivan sanomattoman kannustavaa on laskea noita vapauden päiviä. :P :P Nyt siis sulla jo 50. :thumbup: Olen samaa mieltä kuin sinä tällaisen verkon tuesta. Joskus aikaisemmin yrittäessäni lopettaa sorruin ihan siksikin, kun tuntui, ettei kukaan ole kiinnostunut siitä, miten lopettamiseni sujuu. En nyt tarkoita, että verkossakaan joka asiaan takerruttaisiin, mutta samanlaisten asioiden kanssa täällä kaikki pähkäillään.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• LilliumLillium Porin lähistö
    editoi kesäkuu 2007
    HIENO SAAVUTUS ONNEA!!

• KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :D :D Kiitos kiitos :) Ai, niin ja pitipä vielä kysymäni: yksi ja puolikas päivä vielä töitä ennen lomaa 8) 8)

Lähdemme tuhlaamaan säästyneitä tupakkarahoja akselille Mikkeli-Savonlinna ja siitä etelään päin. Yövymme leirintäaluemökeissä ja ainaskii elämyspuisto Mikkelissä ja linna siellä savonlinnassa katsastetaan, mutta kaikki hyvät nähtävyydet ym. vinkit tuolla alueella otetaan ilolla vastaan. Eli ; Minne kannattaa poiketa kun siellä ajelee?? Esim. onko hyviä vesipuistoja tms. tuolla päin??
  • editoi kesäkuu 2007
    Lämpimät onnittelut minultakin, Katja. Sinä näköjään lasketkin vain luomupäiviä. Minulle ei niitä ole kertynyt, kun olen tuohon inhalaattoriin jäänyt koukkuun. Mutta niin kauan kuin en tupakkaa sytytä olen tyytyväinen. Siellä Savonlinnan suunnalla, en nyt kyllä muista mihin suuntaan, ainakin Kerimäen puukirkko on näkemisen arvoinen. Ja kun sinne ylös kellotapuliin kiipeää on mahtavat maisemat - ja seuraavana päivänä tietää kiivenneensä. Minulla ainakin oli reidet ihan hyytelönä. Antoisaa lomaa!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    Oot ehdottomasti oikeassa, jokainen päivä ilman tupakkaa on voiton päivä. Ajattelen samoin, mutta kun se inhalattori "vahingossa" jäi silloin alkumetreillä pois niin ajattelin sitten laskea näin :) Kiitos vinkistä ;)
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi kesäkuu 2007
    Kop kop uuteen oveen :P
    Täällä ei yhtään haise tupakille :P
    Onnea Katjalle, hieno saavutus!! Oot jo tosi pitkällä :P[/b]
    Perässä tullaan ja toivottavasti myös pysytään :D

Oikein hauskaa lomaa sulle! Mulla on kanssa puolitoista päivää enää töitä. Sitten möksälle :lol:
  • editoi kesäkuu 2007
    Onnea hienosta saavutuksesta. Perässä tullaan :wink:
  • editoi kesäkuu 2007
    Jaaha, Onnea möksälle ja 50`days -etapille!!!!!! Täällähän on kodikasta ja viihtyisää....
  • jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi kesäkuu 2007
    No, onnea nyt sitten vaan tännekin ... mä en kyllä osaa tohon matkailu teemaan sanoo mittään ... nää kun on katssos liian lähellä :twisted: :twisted:
    olavin linna on aina jees ... mutta muutn en kyllä tiijä... me kuulemma mennään kattoon jääkarhusia sinne Ranualle ...
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi kesäkuu 2007
    Isosti Onnea Halausten kanssa!!!
  • editoi kesäkuu 2007
    IIISOOOT HALIT JA HURRAA HUUDOT KATJALLE :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi kesäkuu 2007
    Onneksi olkoon Katja!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :D :D Kiitos suuri kaikille :):) *Nöyrästi kumartaa ja mennessää tupakkaa potkaisee*

Nyt tämä nainen pistää koneen kiinni (ehkä poitsu antaa illalla vielä vilkaista) ja lähtee aamusta ajelemaan mökkiä kohti. Pitäkäähän tämä möksä pystyssä ja "kastelkaa kukat" käydessänne. "Nähdään" parin viikon päästä :)

Heh, hassu viesti kun kamalasti lainausmerkkilöitä. Aurinkoisia ja savuttomia kesäpäiviä :)
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi kesäkuu 2007
    Hauskaa & kaunista & aurinkoista lomaa sulle Katja!!! :P Mulla vielä 1 tunti 17 minuuttia työntekoa :roll: :roll: :roll:
  • editoi kesäkuu 2007
    Hyvää lomaa kaikille onnellisille lomalaisille!!!!!!!
  • editoi kesäkuu 2007
    Kuin myös, HYVÄÄ LOMAA LOMALAISET :P. Itse vielä töissä 2-viikkoa :mrgreen:
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi kesäkuu 2007
    Katja hei;toivottavasti tämän vielä näet ennen kuin lähet sinne mökille!Elikkä oikein oikein rentouttavaa,rauhoittavaa ja virkistävää lomaa sulle!!! 8) :thumbup: :P
    Ja pössykkäajatukset unohat ihan kokonaan,jätät ne meidän huoleksi tänne stumppiin.Keskityt vaan kokoomaan voimia tulevan talven varalle,etkä ees muistakaan et olisit milloinkaan kaveerannut sellasen valkosen pötkäleen kanssa! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi kesäkuu 2007
    :lol: :lol: Kiitos Mervi :) Sain "armopalan" eli käydä poijaan koneella stumpissa vielä pikaseen :) Kiitos kovasti, tiukkoja paikkoja on ihan varmasti, mutta yritän muistaa sun sanat :)
  • editoi kesäkuu 2007
    "On mökki meillä loistava,hollaa-dii-hii,hollaa-di-hoo..." Onnea uuteen savuttomaan tupaan :D
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    :D :D brrrmmmm brrrrmmmmm..... Täytyy imuroida villakoirat pois nurkista :):) Loma siis lopuillaan ja maanantaina takaisin sorvin ääreen :) Savuttomana edelleen, mistä ehkä eniten minä itse olen hämmästynyt :shock: :shock: Mieli nimittäin tekee edelleen joka hemmetin päivä ja alkaa jo itseäkin ärsyttämään se, että joku kessu jaksaa mun elämää yrittää hallita. Tekis joka ikinen päivä mieli antaa periksi ja lopettaa tämä itsensä kiusaaminen, mutta suurimman osan päivästä olen kuitenkin sitä mieltä, että voiton puolella ollaan. Huh,,,,,

Lomalla moneen kertaan kun oikein "veti ikenistä" niin ajattelin, miten "noloa" on tänne sitten tulla kertomaan sortumisesta ja niinhän sitä sitten pysty ilmanki olemaan. Kiitosta vaan siis teille kaikille :)

Ympärillä olevat ihmiset on yks kerrallaan lopetttanut tupakan polttoa tai ainakin ovat lopettamassa, mistä olen tosi kiitollinen.

Hurjasti on stumpissa ollut vipinää ja paljon uusia lopettajia liittynyt meidän joukkoon ja täältä kovasti hirmuisesti ja älyttömän paljon onnea tasapuolisesti teille kaikille loistavan päätöksen johdosta :):):)

Huh, nyt tuli kirjoitettua niin pitkä "virsi" että ei jaksa enempää. Huomenna sit taas :)
  • editoi heinäkuu 2007
    Kiva kuulla katja sinustakin pitkästa aikaa :P.Niin se vaan menee, toiset tulee ja toiset menee :P.Maanantaina alkaa loma 8) 8) 8) Sunnuntaina vielä töitä olis :x.Savuttomia edelleen,se on hienoa,sitähän me halutaan :thumbup:
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi heinäkuu 2007
    hienoo katja :thumbup: kesä ja lomat on kuiteski kaikkein vaikeimpia aikoja,varsinkin ensimmäisenä puolena vuotena kun savuttomuutta opettelee :roll: hyvää lomaa mimosa :-)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    Unohdin vallan: Mimosalle hirmuisesti onnitteluja, sullahan oli merkkipäivä mun loman aikana. UPEAA TYÖTÄ!!!!

Ja kyllä tosiaan on heti helpottanut kun pääsi takaisin kotio ja on muuta hääräämistä eikä tarvii sitä nikkispeikkoa häätää koko ajan pois. Jopa ukon kessut on saanu olla näkyvillä ilman että mua ärsyttää. Vaan kyllä totisesti tekee mieli edelleen, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta tehkööt, tekee se mieli lottovoittoakin :):) Aurinkoista lauantaita sateisesta hesasta.
  • editoi heinäkuu 2007
    Kiitos katja :oops:Tosiaan ensimmäinen puoli vuotta täyttyi ja vieläkin olen välillä "hämmentynyt", voiko tämä tosiaan olla totta :?: :?:Fiilikset ihan kivat 8) 8) 8)
  • editoi heinäkuu 2007
    ONNEA KATJA SULLEKIN :P :P :P On näköjään sullakin ollut merkkipäivä lomalla ollessasi 8) 8) 8)
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi heinäkuu 2007
    Onnittelut täältäkin,sekä katjalle et mimosalle,upeeta,ja jatkuu vaan :-)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    Kiitos ja kumarrus. Nöyrää tyttöä olin kyllä kun tajusin, että en ole ollut koko "tupakointiuran" aikana näin pitkään polttamatta. Pelkäsin lopettamista ihan älyttömästi kun luulin, että mä oon ihan vallan toinen ihminen sitten ilman tupakkaa. Jonkin aikaa olinkin, mutta löytyhän se sama Katja sitten kun pahimmat nikkikset helpotti. Nyt on vaan tosi tosi helpottunut olo. Kuin ois maratonin juossu ja huomas että hengissä selvis. Tästä eteenpäin jatketaan samaan malliin eli nyrkillä otsaan nikkispeikkoa kun uskaltaa tulla häiriköimään :) Tsemppiä hurjasti kaikille :)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    P*rkeleen sateista aamua kaikille :evil: :evil:

Pikis; Tais ukkos noitua sateet tänne eilen illalla, että pääsi itse mansikoita keräämään :twisted: :twisted: Ai, nii..... minähän sitä isoa pyörää yritin kiäntää ja tais mennä viärään suuntaan. :evil: :evil:

Noh, vaihtui sitten ulkokirppikset sisäkirppiksiksi ja ehkäpä saan tyttären houkuteltua Ikean alennusmyynteihinkin :lol: 8) :lol: Mikäs sen mukavampaa kun shoppailla sadesunnuntaina :):)

• Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi heinäkuu 2007
    Katjalle ja Mimosalle ONNEA upeasta saavutuksesta!!! Perässä tullaan :)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2007
    Onnea Katjalle 2 kk:n ja mimosalle 6 kk:n savuttomuuden johdosta !

Tupakoinnin lopettaminen ei ole projekti vaan prosessi, joka jatkuu loppuelämän. Siitä voi olla se hyöty, että kiireisen ihmisen tulee tehtyä kerrankin se tärkeä matka... matka omaan itseensä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.