Savuton koti

:D Hyvää lokakuun viimeistä päivää kaikille!Parin kuukauden päästä jo 2 vuotta savuttomuutta pulkassa,hyvin oon selvinnyt kaikista houkutuksista kunnialla,jes,ja liikunta on nykyään tosi helppoa,ei ahista yhtään.Voimia ja tsemejä kaikille savujen lopettajille,kannattaa,säästyy rahat ja terveyskin kohenee :-)

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2010
    Heippa :!: :!: Ihanaa :!: :!: Just nää on hienona ja kannustavina esimerkkeinä :!: Pyrin samaan :!: :!: Kiitän... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2010
    Kohta on 2 vuotta mennyt ilman savun savua, aika harvoin tulee täälläkään ennää käytyä. :D
  • Tarza1Tarza1 Satakunta
    editoi toukokuu 2011
    :) Heipat vaan kaikille,oli pakko rekistäytyä uudelleen,kun Tarza2 ei toiminut enää :shock:Mutta nyt oon ykkönen,se onkin puolet parempi :D Tupakatta oon ollut kohta 2 1/2 vuotta,on siinä monen monet savut jäänyt sytyttämättä.HAPPIRIKASTA SAVUTONTA KESÄÄ KAIKILLE!!
  • editoi toukokuu 2011
    Kiitos Tarza1 !
    Sinulle myöskin mukavaa savutonta kesää :) !
    2v 6kk oot ollu ilman, TOSI MAHTAVAA! :)
  • editoi toukokuu 2011
    Tänks Tarza :D
    Raikasta kesää myös sulle ja mukavii fillarointeja. 8) :D
  • TarzaTarza Satakunta
    editoi tammikuu 2013
    Moikka kaikille!En olekaan pitkiin aikoihin poterossani käynyt,on vallan pölyn peitossa,ei muuta kuin siivoamaan :D.Huomenna saan huutaa pieti-pekan poterossa jo huikeat 4 HEPPIÄ,jee.Ei voi muuta sanoa kuin että kannattaa tumpata lopullisesti se myrkky,ei mitään järkeä laittaa rahoja taivaan tuuliin ja on paljon terveempikin.Hyvää Uutta Vuotta 2013 vanhoille konkareille ja uusille tumppaajille!:)
  • TarzaTarza Satakunta
    editoi joulukuu 2013
    Hyvää Uutta Vuotta 2014 kaikille,mulle tulee 01.00 5 vuotta savuttomuutta täyteen,kannattaa suosittelen,jo ♥edesmennyt Tutetukin totesi omassa profiilissaan että päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa,itse on kiivettävä omat portaani♥
  • vkovko
    editoi joulukuu 2013
    Hyvää Uutta Vuotta ja onnittellakin varmasti jo voi.
  • ykxoivaykxoiva Pohjois-savo
    editoi joulukuu 2013
    Hyvää Uutta Vuotta 2014 Tartza ja paljon onnea 5-vuoden savuttomuudestasi. :D
  • TarzaTarza Satakunta
    editoi tammikuu 2014
    :) Kiitos Oiva,sinulle ja perheellesi myöös oikein hyvää uutta vuotta,ja onnea,onnea paljon,hienoo että oot onnistunut tupakan lopettaan.t.tarza.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi tammikuu 2014
    -melliset Onnittelut 5 Savuttomasta Vuodesta Tarzalle!

Hieno aika on sulla takana. Käypä Konkareissa laittamassa 5 x hep sinne, tilastoituu sitten sekin.
    Muistan Tutetun, ikävää, ettei hän ole enää keskuudessamme.
    Mutta oikeassa hän oli tuossa, jokaisen on kiivettävä itse tavoitteeseensa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• TarzaTarza Satakunta
    editoi tammikuu 2014
    Kiitos Melisa,Tutetua on tosiaan välillä ollut ikävä,oli hyvä tsemppari ja muutenkin.Hyvää Uutta Vuotta sinulle ja kaikille muillekin Stumppilaisille.Menenkin nyt Pietu-Pekan poteroon huutamaan 5 kertaa HEP :D
  • editoi helmikuu 2014
    Paljon Onnea Tarza :thumbup:
  • Kiitos Krisu :) 7 vuotta savuttomana jo,miten sulla menee,mun oli pakko vaihtaa profiilia,stumpissa muutoksia,hyvää tulevaa kevättä sulle :bz
  • Krisusta ei ole aikoihin kuulunut mitään.
  • Tarvii sitten varmaan mennä huhuilee Krisun poteroon,jos vaikka kuuluisi jotain : :-h
    editoi helmikuu 2016
    Tarza, etpä ole käynyt huutamassa HEP-huutoja. Tuosta savuttomuusajasta jo täytyy kukatkin ojentaa :-h
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Moikka kaikille Stumppilaisille!!8vuotta jo ilman tupakkaa ja sama meno jatkuu,tarviikin käydä pieti-pekan poterossa huutamassa 8 kertaa HEP :) .Tsemppejä kaikille lopettajille ja raikasta talven jatkoa <3
    Onnittelut tännekin sulle Tarza! Kukat ovat HEP-poterossa. Sulla on joku pieni kuvassa sylissä. Lapsenlapsi?

• Kahdeksan vuoden onnittelut.
  • Todella hienoa kuulla tällaisia onnistumisia. Onnea 8 vuoden savuttomuudesta!! :) :)
    5.8.2016 savuttomuus, elämäntapamuutos numero 1.
    8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
  • :) kiitti melisa,vko ja olivinia,juu arvelit oikein melisa,tuossa on lapsenlapseni <3

• profiilin kanssa oli ongelmia,mutta pääsin takaisin,nyt oon Tarzu.2 vuotta jo näköjäs tää potero ollut hiljaa.10 vuotta tuli täyteen vuoden alusta,jossain vaiheessa kerron miten tää 10 vuotta savuttomana on mennyt <3

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.