Mitenkähän tästä eroon...

Minun ongelmani on polttaminen juhlatilaisuuksissa. (Kuulostipa hölmöltä:) Eli siis silloin, kun lähdemme mieheni kanssa ulos. Ihan normaaleina arkipäivinä en ole vuosiin polttanut, mutta jos käymme terassilla parilla tuopillisella, en pysty olemaan ilman. Harmitaa ihan älyttömästi tuo tuollainen, koska maksan yhden illan sauhutteluista aina viikon yskällä. Mieheni ei polta, eikä ystäväpiirissämmekään ole montaa sauhuttelijaa. Vinkkejä kaipaisin... Joskus on kuitenkin kiva lähteä ulos istumaan iltaa, mutta tuon yskän lisäksi minua jurppii aina monta päivää jälkeenpäin tuo oma polttaminen. Tupakoinnin terveyshaitat ovat minulla taatusti tiedossa... :cry:

Viestejä yhteensä

• kitikattikitikatti tampere
    editoi heinäkuu 2007
    vinkki nro 1. teet niinku muutkin...et sytytä sitä ensimmäistäkään :mrgreen:
    Siitä se yskätön viikko lähtee...ja sitten on talvellakin helpompi lähtee viihteelle ku ei tarvii miettii mihin menis röökille :lol:
    Muuten taidat kuulua siihen harvinaiseen ryhmään joka pystyy olemaan polttamatta arkena :shock: mutta ota se positiivisena asiana:useimmat taistelevat asian kanssa 7 päivää viikosta...siun ei tarvii miettiä asiaa ku kahtena...ja sillonki vain ku "juhlit"
  • EsaEsa Turku
    editoi heinäkuu 2007
    Eikä se viikon yskä mitään, mutta se puolen vuoden tupakanhimo. Eipä tuohon mitään vippaskonstia ole. Päätät lujasti etukäteen olla polttamatta vaikka mikä tulisi ja juot niin varovasti että päätös pitää. Tai jos ei sillä onnistu, et juo ollenkaan. Tai jos ei sekään riitä, pidät taukoa juhlista niin kauan että alkaa sujua. Tupakoimattomuus on tärkeämpää kuin juhliminen, jos molemmat eivät onnistu.

Sinun on vaan saatava kitkettyä päästäsi tuo "lupa" polttamiseen. Koska olet ja tulet aina olemaan nikotiiniaddikti, poltat kyllä varmasti, jos vaan saat jollain tekosyyllä järjen ohitettua. Sinun pitää taas ymmärtää, ettei polttaminen anna sinulle mitään muuta kuin lisää nikotiinikierrettä. Se ei ole pikku pahe, josta on haittaa vain viikon verran, vaan nikotiini vaikuttaa sinuun jatkuvasti. Teet sillä elämäsi vaikeammaksi.
  • editoi heinäkuu 2007
    Ole vähän aikaa "vesi-linjalla".Itse en käytä alkoholia.En ole käyttänyt vuosiin.En tarkoita tätä moraalisaarnaksi :roll: :mrgreen: mutta yritin juoda alkoholittoman oluen viimekesänä.Ei onnistunut.Nousi kauhiat tupakin tuskat :!: :oops: :shock:
    Selvänäkin voi juhlia. :D :lol: :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.