Piltin loossi!

Hellou kaikille!
Päätin nyt siirtyä tuolta harkitsijoista tänne lopettaneisiin.

Se olis kolme vuorokautta oltu täysin savuttomia, jos ei olis juhlissa lipsunut niin päiviähän olisi jo vaikkakin mitä :)

«13456714

Viestejä yhteensä

• editoi joulukuu 2010
    Tsemppiä!! 3 täälläkin, tai neljäs nyt alkanut :)
  • editoi joulukuu 2010
    No niin! Tervetuloa tähän lokeroon Piltti :)
  • editoi joulukuu 2010
    Kiitos kiitos :)!

täällä mennää päivä kerrallaan,la olis se viikko täysi ja pysyy ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu :)

menen vkl reissaamaan ja selvinpäin olen joten eipä tarvii kessuttaa. meinaan että eipä ole tekosyynä se humalatila!

pöh eipä kulje tänää oikein ajatus, ei vissiin meinaa herätä tähä aamuun/päivään ollenkaan :shock:
    huonosti nukkuttu yökin, ihme unia taas. ei tupakasta edelleenkään.
  • editoi joulukuu 2010
    Täälläkö sä hiippailet... :?: Mua HÄMÄÄ kun sulla on kaks loossia...

Ja ei takaporttia auki...
  • editoi joulukuu 2010
    Päätin heluna siirtyy tänne lopettaneiden poteroon kun tässä nyt on lopetettu se kessutus kuitenkin! :)
    en ole harkitsija vaikka ajatustyötä tässä kovasti joutuu koko ajan tekemäänkin :D :D
    ja ajattelin samalla loossi nimellä mennä niin ehkäpä itse loossini löydän kun tuota dementtiakiin alkannu jo tulemaan :) heh,heh..liikaa ajateltavaa :)

5savutonta takana :)
  • editoi joulukuu 2010
    se oli sitten viikko plakkarissa!

eilen oli aika vääntöä lähinnä henkisest mut siintäkin selvittiin :)
  • editoi joulukuu 2010
    Hyvä piltti siitä se lähtee tiukka mutru huuleen ja menox :mrgreen: :thumbup:
  • editoi joulukuu 2010
    Pilttiii.. Missäs luuraat kun ei oo kuulunu mitään??
  • editoi huhtikuu 2011
    piltti siirty tuonne harkitsija linjalle taasen.. :shock:
  • EsudoEsudo Kouvola:)
    editoi huhtikuu 2011
    Piltti älä harkitse vaan lopeta kyllä sä pystyt nyt niskasta kii itteäs ryhdistäydy koska voin vannoa että kolmatta vk polttamatta itsekin elän uttaa mukavempaa elämää niin käy myö sulle, kukapa ei haluis mukavempaa elämää:)
  • editoi huhtikuu 2011
    Kiitos Esudo pienestä potkusta persiille!
    Sitä oikeasti tuossa kaipailinkin! :)

Toisin sanoen ensinmäinen savuton vuorokausi lähti tästä aamusta käyntiin tai jos ruvetaan hirveen tarkoiksi niin 12h polttamatta.

Palataan iltapäivästä asiaan ja siihen miten tää päivä on mennyt.
    Tarvii lähteä työelämän koitoksiin.

TSEMPIT KAIKILLE!
  • editoi huhtikuu 2011
    Sillettis Piltti,hieno homma ku oot messis mukana. :D

Semei päivään :thumbup:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2011
    Hienoa Piltti, että savuttomuus on taas kuvassa mukana. Toivottavasti vappusi vietto ei aseta liian suuria haasteita savuttomuudellesi. Kova päätös ja asian tiukka ajattelu aina asennemuutokseen asti. Kyllä sä tiedätkin :mrgreen:
    Kovasti voimia ja kärsivällisyyttä!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi huhtikuu 2011
    Kiitos Melissa Butterflyi :)
    Ei se Vapun vietto mun savutonta eloa pilaa,kun ei kummemmin suunnitelmia ole mitä edes tekis.
    Ja tuota alkoholia jos ottaa nii en muutenkaa hirveen paljoa silloinkaa polta. :) jos en sikalärveissä ole :D mutta tosiaan tämä vappu varmaankin selvinpäin.
    kiusallisena vaivana kun on tuo mikreeni astunut elooni nii se myös yksi suuri syy siihen miksi tupakoinnin !lopetin! ja ei hirveästi alkoholiakaan mieli tee kun olo voi olla ilman alkoholianki samanlainen kun hirveessä krapulassa. :(
  • editoi huhtikuu 2011
    tänää ollu hieman kiukku päivä, liekö huomenissa parempi päivä. toivossa on hyvä elää.
    posti toi onneksi tänää stumppaa tähän kirjan, ilta lukemista siintä kerrakseen :) jee!
    töissä meni hyvin ilman sauhutteluakin. tulipa se sauhuttelu aikakin käytettyä firmalle :) tosi energinen olo ollu koko päivän melkeinpä ainakin. tosi jees fiilis loppu peleissä nyt vaan jo ihan väsy.
  • editoi huhtikuu 2011
    Isot tsemit Piltti,siit se savuton elämä lähtee :thumbup:
  • editoi huhtikuu 2011
    Kiitos Sarkku!Voimia ja tsempit myös sulle!

Ensinmäinen vuorokausi mennyt.Aikalailla kivuttomasti.
    Silmät vetistyy,ihan kun itkettäis koko ajan tai olis allergiaa.
    Vatsa toimii miten tykkää ja ilmaa on.Kiitos tuon nikkispurkan.
    Mikreeninkin vissii yrittäis itseää päälle heittää.
    mut NIKKIS :evil: ei sentää onneksi!

tää ekat kolme vuorokautta aina ollu aika ratkasevii, sit se 3 viikkoo ja 3 kuukautta :)
    heh heh toisin sanoen oma nuppi ja nikkis :evil: joka siel olkapäällä huutelee.
    Vois mennä jonkuu toisen olkapäälle mun puolesta. :) ei tietenkään kenenkää Lopettajien.

Tässä siis toista päivää alotellaan.
  • editoi huhtikuu 2011
    2.päivä savutomana alkaa olla voiton puolella.
    ilta on tietysti vielä nuori mutta ei ole hirveesti tänää vääntöä ollut, töissä hieman oli kiristelyä.
    editoi huhtikuu 2011
    Piltti... zsemppiä nyt:) kyl se siintä kun vain itse haluut ja tottakai hluut elää myrkyttömästi ainakin tupakin alaisena.)
  • editoi huhtikuu 2011
    täällä sitä vaan notkutaan jee!
    tuossa pari alkoholipitoista juomaakin join, eipä tehnyt mykkykäärettä mieli.
    Iski vaan päänsärky joten siihen pariin se sitten jäi ja loppu ilta pilalla, kylläpä harmittaa.

teki huomion että huh huh kun se kääryle haiseekin ihan helv*tin pahalle!
    silmät vuotaa ja nokka tukossa, liekö flunssaa vai elimistön puhdistumista.
  • editoi toukokuu 2011
    3.päivä olis sitten pulkassa.

jotenki sitä odottelis taas mukamas että jotain ihmeellistä kummalista tapahtuisi. mutta joo tiedän jo kokemuksesta että mitään HÄMMÄSTYTTÄVÄÄ asiaa ei tässä eteen tule.

raikas savuton minä:) sentäs kyllä :)
    nokka ja silmät vuotaa kyllä, ja kurkku hieman kuiva toisinaan ja limaa voi sitä liman määrää aamuisin.
    nooh pikku vikoja. siihen verrattuna että henki kulkee ja olotila ei ole niin tukkoinen kun sauhutellessa.
    kolmen päivän savuttomuuden ansiosta pääsin leffaan :)

• editoi toukokuu 2011
    4.päivää ilman tupakkaa.

aika kivuttomasti on tämäkin päivä mennyt.
    nikkispurkkaa kuluu kyllä,ei niinkää älyttömästi noin 10kpl 2mg:sia päivässä.

välillä vähä kiljahdellen mennään, mutta tehny sitä kyl aika paljon tupakoidessakin.
    ennen kyllä menny savukkeelle ennemmin kun kiljun ukolle :D mutta ehkä tekee ihan hyvää välillä vähä kiljastakkin :)

Tänään myös alkannu tuntuu suussa vähä pahalta tuo nikotiinipurkan mässäys. suu kipeenä siis. Varmaan pitäs yrittää ottaa tilalle jotain muuta välillä. tai sitten tuo icemint ei vaan sovellu mun suuhun :D

vähä kipeen oloinki ollu olotila. liekö viekkareita, vai purkan haittavaikutuksia.

juupa juu huomenna uusi päivä.
  • editoi toukokuu 2011
    Kiva piltti sul ok päivä ollut.. eiköhän se ukko pari kiljasua kestä kun saa hyvälle tuoksuvan naisen kaupanpääl :mrgreen: Jatka vaan samaan malliin ja mä välis otan mynttonia nicotinellin sijaan niin ei niin polta suuta :mrgreen: tsemppiä :thumbup:
  • editoi toukokuu 2011
    Kiitos massi kannustuksesta.
    Ukko itse polttaa joten... tiedät kyllä, tuskinpa haistaa mitään muutosta.
    :) päin vastoin itse haistan kuinka pahalle olen itse haissut!!
    :?

Tsemppii myös kaikille muille!
    Mennää savuttomana, jookos :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi toukokuu 2011
    joopa joo tänää kävi sitten työkaveri pummimassa multa tupakkaa, katsoin hetken aikaa sit sillee et mitä v*tt*a.
    ja totesin sitten vaan kylmän viilest et sori en pysty auttamaan sua sun tuskassa.
    oon viidettä päivää polttamatta.
    että ei täs hirveemmin mitää tupakoita mukana ole.
    yllättäen kyseinen työkaveri oli hieman hämmästynyt ja totesi että hienoa!

tosiaan siis jouduin hetken miettimään että mitä se oikein multa tollasta kyselee. :)
  • NomoreformeNomoreforme Ylöjärvi
    editoi toukokuu 2011
    Aluksi kannattaakin mennä päivä kerrallaan, helpompi selvitä yhdestä päivästä kuin loppuiästä :) ajatusmalli muuttuu aikanaan ihan itestään... Mä jo odotan vuotta intoa puhkuen vaikka siihen on vielä pari kuukautta :)

Tsemppiä alkumatkalle, tuu perässä vaan :) Pystyt tähän ihan varmasti jos pystyin mäkin ! Hemmottele ja lahjo itsees :) oot sen ansainnut. Pidä vaan tiukasti päätöksestä kiinni niin hyvä tulee !

• editoi toukokuu 2011
    Kiitos Nomoreforme kannustuksesta.
    Ja piristyksestä siinä mielessä että, kerroit ajatusmaailman muuttuvan itsestään ajan kanssa.
    Yksi asia miksi minulla usein tuo lopetus kariutunut on se että olen itse niin pirun malttamaton. :wink: mut minkäs teet.
    Melkein kokonaan uuden elämän opetteluahan tämä on.

Tänään olis siis 6.päivä.
    Ei mitään ylitse pääsemätöntä ole eteen tullut, kuten eilenkin jo totesin aika rennosti tässä on mennyt.
    Väillä hermot kiristyy mutta niinhän ne kiristyy savuttomillakin.

TSEMMPIVÄ KAIKKILLE JA OIKEIN PALJON VOIMIA SAVUTTOMUUTEEN!!
  • editoi toukokuu 2011
    Hitaasti hyvää tulee,niin totta.....toteaa täällä toinen hätähousu. :mrgreen:

Sulla jo huomen illal viikko täys Piltti. :D Tsemei paljo päivään. :thumbup:
  • editoi toukokuu 2011
    Kyllä vaan Butterflyi, huomenna se olis, mutta se on vasta huomenna :D tänää mennää viel tätä 6.päivää :) (hitaasti mutta varmasti)

ei tässä meinaa edes työmaalla malttaa taukoja pitää kun aina ennen se oli se pers sauhu meininkii.nyt vaan painetaa hulluna koko päivä :D :D
    nooh kävin tänää sentää happi hyppelyllä, työkaveri siin vieres poltteli ja haju oli ihan hirvee.
    aikaski jännä juttu, useimmiten se nimittäin on ollu niin ahh muka ihana haju! huh kyl ihmisen hajuaisti on aika outo juttu toisinaan.
    nikkispurkalla mennää ainakii viel toistaseks, meinaan vaan et josko lopettais nekin, mut joopa joo..Malttia!! muuten otetaan takapakkia ja sitähä me ei täs nyt ruvetaa enää tekemää tälläses vaihees perke!

editoi toukokuu 2011
    Hyvä Piltti ;) Periksi ei anneta muista;)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.