kaks viikoa ja ekat kamalat fyysiset ...

hei

Mites löytyykö samoja oireita..
laastari ja purkat kkäytös. Kertaakaan juhannuksen jälkeen ei ole tullut mieleenkään polttaa, koska olen valinnut.
Mutta tänään se on iskenyt, fyysisesti on alkanut tehdä mieli, vaikka jyystän purkkaa niin että hammaskalusto itkee juurien puoleta.
Aivan fyysisesti, välillä kuuma kylmä ja tuttaa..
Kysymys ei ole siitä, että tahtoisin päästää itseni pois tästä kärsimyksestä..van kauankohan se kestää?
t
Kate

Viestejä yhteensä

• EsaEsa Turku
    editoi heinäkuu 2007
    Mahdoton luvata varmaksi, kun se riippuu niin monesta. Mutta noin nyrkkisääntönä, silloin kun ottaa oikein koville, niin se on yleensä sen merkki, että pian helpottaa. Viikon tai kahden päästä melko varmasti on jo selvästi helpompaa. Tässä vaiheessa sulla on alkuinnostus jo loppu ja alkaa tuntua, ettei jaksa. Mutta jaksa vaan, kyllä sinä olet jo suuren osan tästä urakasta tehnyt.
  • editoi heinäkuu 2007
    Hei!

Samaa ihmettelen minäkin 17päivää takana ja tästä hatutuksesta ja voimattomuuden olosta en ole päässyt eroon. Minulla ei taasen muita oireita ole ollutkaan tai sitten masennus on niin paha, että se kätkee kaiken alleen....mutta missä on ja koska tulee se onniostumisen ilo????
  • editoi heinäkuu 2007
    Se on vähän yksilöllistä, itsekullakin omassa tahdissaan, mutta paljon on kiinni myös omasta asenteesta, että etsii niitä positiivisia asioita ja tuntemuksia ja kannustaa itse itseään jokapäivä.... en tarkoita tällä sitä että masennusoireille vois itse sanoa että hus, pois. vaan että muistaa kehua ja kannustaa ja onnitella itseään jokapäivä.... väsymystä varmaan on ollut kaikilla lopetuksen alkuvaiheessa ja silloin kannattaa levätä jos vain mahdollista, se menee ohi ja sitten alkaa elämä hymyillä, joka päivä enemmän.... (liekö tässä mitään tolkkua.... )
    Tunne ihmeessä onnistumisen iloa onnistuneista 17:sta päivästä!!!!!!!! siinnä jo yksi kannustin....
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi heinäkuu 2007
    Oon ihan samaa mieltä,että itseään pitää onnitella jokaisesta savuttomasta päivästä!Kyllä niitä onnistumisen tunteita tulee.Mutta eihän tämä (ainakaan mulla) ole pelkkää nousujohteista hommaa.Välillä tulee huonompia hetkiä ja sitten taas helpottaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.